ik heb nog nooit massamoord gezien in de naam van Harry Potter jij wel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef Bolderkar het volgende:
Beetje kinderachtig van die klasgenoten. De 1 leest de bijbel, de ander Harry Potter en weer een ander leest een boek over bewustzijnsfilosofie. Who cares?
Precies als ik. De ziekte tot de dood. Van Kierkegaard lees, ja dan gaat iedereen zeuren dat ik depressieven boeken lees. Terwijl ze de inhoud niet eens weten!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef Bolderkar het volgende:
Beetje kinderachtig van die klasgenoten. De 1 leest de bijbel, de ander Harry Potter en weer een ander leest een boek over bewustzijnsfilosofie. Who cares?
Ik heb nog nooit een boek van Harry Potter gelezen, maar al zou genocide er aan de lopende band in voorkomen, dan nog vind ik het prima als de halve klas het boek dagelijks zou lezen. Jij niet?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:22 schreef imanidiot het volgende:
[..]
ik heb nog nooit massamoord gezien in de naam van Harry Potter jij wel?
''In de naam van iets.'' Jezus heeft nog nooit gemoord in de naam van God. Wel leed geleden, het zijn de mensen die niet met de bijbel kunnen omgaan. Het geloof zelf is niks mis mee. Maar die mensen die denken dat de Paus heilig is die hebben het fout! Je hoeft geen kruistochten te doorgaan zodat God je vergeeft. Nee je bid gewoon tot Jezus klaar!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:22 schreef imanidiot het volgende:
[..]
ik heb nog nooit massamoord gezien in de naam van Harry Potter jij wel?
Of bid tot Allah, of het vliegende spaghetti monster, of buddah, of..., of.., of...,quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:25 schreef Argo het volgende:
[..]
''In de naam van iets.'' Jezus heeft nog nooit gemoord in de naam van God. Wel leed geleden, het zijn de mensen die niet met de bijbel kunnen omgaan. Het geloof zelf is niks mis mee. Maar die mensen die denken dat de Paus heilig is die hebben het fout! Je hoeft geen kruistochten te doorgaan zodat God je vergeeft. Nee je bid gewoon tot Jezus klaar!
Blijkbaar hebben mensen daar een groot probleem mee, en krijgen ze toch best enge ideeën door het beste boek.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:25 schreef Argo het volgende:
[..]
''In de naam van iets.'' Jezus heeft nog nooit gemoord in de naam van God. Wel leed geleden, het zijn de mensen die niet met de bijbel kunnen omgaan. Het geloof zelf is niks mis mee. Maar die mensen die denken dat de Paus heilig is die hebben het fout! Je hoeft geen kruistochten te doorgaan zodat God je vergeeft. Nee je bid gewoon tot Jezus klaar!
Dat ligt bij die mensen die dat boek niet goed lezen. Of het boek misbruiken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:27 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben mensen daar een groot probleem mee, en krijgen ze toch best enge ideeën door het beste boek.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
Ik lees genoeg verzonnen verhalen in KLB.
Mooie ninja edit.. Die toevoeging is +1 waard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat ligt bij die mensen die dat boek niet goed lezen.
Het viel me in, om zoiets toe te voegen. Daar is niks Ninja aan, er schoot me wat te binnen en ik zette het erbij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:29 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Mooie ninja edit.. Die toevoeging is +1 waard.
Dan moet bijna wel een bovennatuurlijke inval zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Het viel me in, om zoiets toe te voegen. Daar is niks Ninja aan, er schoot me wat te binnen en ik zette het erbij.
Zou je denken dat de Heer mij gebruikt om zijn boodschap de verspreiden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:38 schreef Bolderkar het volgende:
[..]
Dan moet bijna wel een bovennatuurlijke inval zijn.
Ja je ben de reïncarnatie van Jezus Christus je paps gaat vanavond in je slaap tegen je praten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Zou je denken dat de Heer mij gebruikt om zijn boodschap de verspreiden?
DAN IS DAT WAAROM IK OPEENS BEN GAAN LEZEN HET IS EEN INGEVING!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:40 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ja je ben de reïncarnatie van Jezus Christus je paps gaat vanavond in je slaap tegen je praten.
Dit zal geen droom zijn maar echt heus waar.
Maar ik sta het laagste in rang bij de goden omdat ik jong ben..quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:40 schreef ZEEuwj het volgende:
De Heer gebruikt daar altijd jonge tedere goden voor hoor! Foei, dat je dat niet weet...
Klopt, jij lijkt nog goed te kunnen beredeneren, blijf voorzichtig en bid iedere avond. Ik wil niet hebben dat jij ook betoverd word door boze tovenaren!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:43 schreef ZEEuwj het volgende:
Daarom ben je ook als eerste naar deze klote-wereld gestuurd en moet jij werken, terwijl de oudere goden lekker chillen daarboven...
Je bent wat te oud om direct door de Heer gebruikt te worden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Zou je denken dat de Heer mij gebruikt om zijn boodschap de verspreiden?
Bidden? Doe eens voor dan... Het lijkt me wel wat om net als jij te kunnen worden...quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt, jij lijkt nog goed te kunnen beredeneren, blijf voorzichtig en bid iedere avond. Ik wil niet hebben dat jij ook betoverd word door boze tovenaren!
Sorry maar ik ben uitverkoren. Jij denk ik niet, maar pas op er zitten boze tovenaars die jou laten denken dat ik geen jonge tedere God ben!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:45 schreef ZEEuwj het volgende:
[..]
Bidden? Doe eens voor dan... Het lijkt me wel wat om net als jij te kunnen worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |