quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Als je een plebejer bent niet nee. Hou jij je nu maar bij brood en spelen.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef daruk het volgende:
[..]
Heel veel atheisten hebben de bijbel niet gelezen en lopen gewoon achter de meute aan.
De woorden van een echte zuurpruimquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef Knevelt het volgende:
Als je een plebejer bent niet nee. Hou jij je nu maar bij brood en spelen.
Klopt!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef daruk het volgende:
[..]
Heel veel atheisten hebben de bijbel niet gelezen en lopen gewoon achter de meute aan.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef daruk het volgende:
[..]
Niet waar, ik niet, ik ben atheist en heb de bijbel gelezen. Maar dawkins boeit mij niet, heb toch mijn eigen mening wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef Knevelt het volgende:
[..]Alle atheisten lopen achter de Here Dawkins aan.
Ach hoeveel gelovigen hebben het recente werk van Dawkins gelezen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef daruk het volgende:
[..]
Ja nou, als je iets afkraakt moet je er wel wat van wetenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach hoeveel gelovigen hebben het recente werk van Dawkins gelezen.
Jehova getuigen lopen toch ook niet rond om te provocerenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:22 schreef Knevelt het volgende:
Alleen al het feit dat mensen met het label atheist te koop lopen is bedoeld om te provoceren.
Helemaal van beging tot eind, het ot tot het nt? Wat vond je het beste, waar heb je je bedenkingen over? Licht ons eens in ...quote:
Sowieso is beginnen over geloof een vorm van provoceren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:22 schreef Knevelt het volgende:
Alleen al het feit dat mensen met het label atheist te koop lopen is bedoeld om te provoceren.
Dus je geeft toe dat het Evangelie van Dawkins ook een geloof is?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach hoeveel gelovigen hebben het recente werk van Dawkins gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
Atheïsten wel dat lijkt me duidelijk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:23 schreef daruk het volgende:
[..]
Jehova getuigen lopen toch ook niet rond om te provoceren
Ik ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Helemaal van beging tot eind, het ot tot het nt? Wat vond je het beste, waar heb je je bedenkingen over? Licht ons eens in ...
Boek gelezen (verplicht)quote:
Ik denk nou ook weer niet dat je het zo zwart/wit zou moeten zien. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet in god geloven en daar gegronde redenen voor hebben. Echter is ook een groot gedeelte dat dom volgt! Wat overigens voor beide kampen geldt! Er zijn ook genoeg schapen die alles wat ze horen in de kerk voor zoete koek aannemen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:21 schreef Knevelt het volgende:
[..]Alle atheisten lopen achter de Here Dawkins aan.
Het is natuurlijk niet zo dat er eisen zitten aan atheist zijn, maar dan alsnog, voordat je de christenen gaat afzeiken wel weer. Overigens is er ook verschil tussen zeggen dat je atheist bent, en atheist zijn. Maar goed, dat heb je bij het geloof ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:24 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Boek gelezen (verplicht).
In de kerk gezeten(ook verplicht).
Boek nogmaals gelezen.
Fantasie boeken er naast gelegd.
Conclusie getrokken. het is een beetje het sinterklaas/kerstman idee.
Maar dan eentje die je nog meer dingen verbiedt.
Eensch. De meest tenhemelschreiende paupers in ons universum zijn wel de pubertjes die hun theïsme of atheïsme aanhangen als een bezetene.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:25 schreef davako het volgende:
[..]
Ik denk nou ook weer niet dat je het zo zwart/wit zou moeten zien. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet in god geloven en daar gegronde redenen voor hebben. Echter is ook een groot gedeelte dat dom volgt! Wat overigens voor beide kampen geldt! Er zijn ook genoeg schapen die alles wat ze horen in de kerk voor zoete koek aannemen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:23 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het Evangelie van Dawkins ook een geloof is?U no read can't?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Ik weet dat nog zo net niet in de Bijbel staan redelijk goeie dingen! En die Fantasy gekken of hoe je ze noemt. Hebben wel kameraden en zijn blij met wat ze doen! Nee erger zijn die mensen die met pistolen op de autoweg ruiten in schieten en denken dat het het wilde westen is!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:26 schreef Deimos000 het volgende:
Het wordt pas vervelend als mensen een dergelijk (sprookjes)boek op zichzelf gaan reflecteren en daar een eigen draai aan gaan geven.
Jullie vinden het toch ook raar als er van die Fantasy gekkies in het park met elkaar staan te vechten? Da's niks anders dan het christelijke kerststalletje of de trektocht met kruis door Jeruzalem.
Hoezo moet ik athiest zijn? ik geloof wel in iets maar dat is niet beschreven in boeken.*O*quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:25 schreef daruk het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat er eisen zitten aan atheist zijn, maar dan alsnog, voordat je de christenen gaat afzeiken wel weer. Overigens is er ook verschil tussen zeggen dat je atheist bent, en atheist zijn. Maar goed, dat heb je bij het geloof ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |