quote:Op zondag 11 september 2011 09:42 schreef AQuila360 het volgende:
Iedereen is toch wel enthousiast voor Gears 3
Precies dat ja!quote:Op zondag 11 september 2011 11:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Halo en gears trekken me totaal niet, dertien in een dozijn schietspellen. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Ik doelde ook meer op de previews! Deel 2 was toen niet heel tof ofzo maar dit deel knallen ze vol met toffe dingenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2011 12:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer op de previews! Deel 2 was toen niet heel tof ofzo maar dit deel knallen ze vol met toffe dingen
Sorry Aq, maar ik ben het met deze man eenschquote:Op zondag 11 september 2011 11:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Shooters speel ik op de pc, en halo en gears trekken me totaal niet, dertien in een dozijn schietspellen. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Ricko dat snap ik jongen!quote:Op zondag 11 september 2011 13:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sorry Aq, maar ik ben het met deze man eenschDan wacht ik toch effe liever op SAints Row the third
quote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef speknek het volgende:
Nou game ik niet op de PC, maar voor de rest wat die andere mensen zeggen. Ik word altijd heel onzeker van mijn geaardheid als ik twee Bears zo stoer zie doen in een bruine wereld.
Dat is inderdaad erg vet, je krijgt alleen niet echt veel geld voor die barriers/wapens/etc vooral omdat die barriers ook weer zo kapotgemaakt worden... Beast-mode is ook vet alleen is het volgensmij niet te doen in je eentje, ik kom op een middel-kleine map (weet de naam zo niet) net door 2 rondes voordat de tijd op is omdat je steeds die mensen moet opzoeken of per se naar ze toe moet rennen omdat ze achter hun cover blijven zitten. Wel erg vet trouwens om zo'n Butcher te spelenquote:Op zondag 11 september 2011 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mij lijkt vooral die Horde mode 2.0 vet!
waar heb je gears 3 vandaan? Illegaal zeker?quote:Op zondag 11 september 2011 16:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg vet, je krijgt alleen niet echt veel geld voor die barriers/wapens/etc vooral omdat die barriers ook weer zo kapotgemaakt worden... Beast-mode is ook vet alleen is het volgensmij niet te doen in je eentje, ik kom op een middel-kleine map (weet de naam zo niet) net door 2 rondes voordat de tijd op is omdat je steeds die mensen moet opzoeken of per se naar ze toe moet rennen omdat ze achter hun cover blijven zitten. Wel erg vet trouwens om zo'n Butcher te spelen
Hij werkt bij MSquote:Op zondag 11 september 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar heb je gears 3 vandaan? Illegaal zeker?
Leek me nix voor jou?quote:
Ik heb deel 2 helemaal dood gespeeld en zo lang het geen first person (insert genre) is,kan ik heel veel genres hebben hoor.quote:
Oke! Cool!quote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 helemaal dood gespeeld en zo lang het geen first person (insert genre) is,kan ik heel veel genres hebben hoor.
Jupquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Het schijnt te komen doordat de demo van FIFA 12 door zoveel mensen tegelijk wordt gedownload, dat heel Xbox Live er uit is geklapt
Hmm. Is dan toch een redelijk populair spelleke. Ik zeg net nog tegen een collega, wie download er nu een voetbalspel. Zou je niet verwachtenquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Het schijnt te komen doordat de demo van FIFA 12 door zoveel mensen tegelijk wordt gedownload, dat heel Xbox Live er uit is geklapt
waarom niet?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Is dan toch een redelijk populair spelleke. Ik zeg net nog tegen een collega, wie download er nu een voetbalspel. Zou je niet verwachten
Om daarom niet. Zo, discussie gewonnen.quote:
shitquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Om daarom niet. Zo, discussie gewonnen.
Komt ook omdat EA met NFL geen concurrentie geniet van bijvoorbeeld 2k of Konami.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:20 schreef msnk het volgende:
Bewijs dat voetbal = win. Met een nieuwe NFL krijg je dat niet
Maakt niet uit joh. Volgende keer win jij misschien.quote:
ok. ik hoop het.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Volgende keer win jij misschien.
yep.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
Jimjim hoe had jij Oneplays gecontacteerd over je game? via report a problem?
Die van mijn is nu ook al een week geleden terug en staat nog niet aangegeven.
M'n 2de spel zal ook nog wel een week of 2 duren ofzo.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:27 schreef Lijnloos het volgende:
Bij mij duurde het terugsturen ook lang hoor... 26-8 op de bus, 7-9 geregistreerd als ontvangen... Gelukkig was ik op vakantie, dus mis er ook niks aan, maar wel iets om te onthouden. 2e spel ook al ruim binnen, dat wel!
kutquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
yep.
ze zijn wel lekker bezig daar want ze zouden me vandaag deus ex moeten sturen maar dat is ook nog niet gebeurd
?quote:
quote:Full Game - Crimson Alliance
Aanmelden om dit te beoordelen
RELEASEDATUM: 7-9-2011
GROOTTE: 972,28 MB
Beschrijving | Dit delen
GRATIS
Downloaden naar Xbox 360
Zeker zo een klasse die je moet kopen...quote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Speel maar, kost je 800 tot 1200 punte.
ja echt dikke bullshit dat ze dit gratis noemenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zeker zo een klasse die je moet kopen...
mensen die denken dat het maar gewoon gratis isquote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja echt dikke bullshit dat ze dit gratis noemen![]()
als er ergens gratis staat dan denk ik wel dat t gratis jaquote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mensen die denken dat het maar gewoon gratis is
Lijkt me niet meer dan logisch... Nu heb ik gratis 930mb aan troep waar ik niets mee kan...quote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mensen die denken dat het maar gewoon gratis is
Je kunt er voor betalen of het verwijderen. Keuze genoeg.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch... Nu heb ik gratis 930mb aan troep waar ik niets mee kan...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:28 schreef DJ_ het volgende:
Resident evil 6 in the making
http://kotaku.com/5840901/
Verrassend !quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:28 schreef DJ_ het volgende:
Was het niet dat Capcom Japan had gezegd "Tuurlijk jongens, allemaal waar!" en dat USA daarna zei "Huh? Resident Evil 6? We reageren niet op geruchten!" en dat Japan daarna ook zei van "Ohja, geruchten, ja nee daar reageren we niet op inderdaad!"quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al weer ontkend. Maar de game komt alsnog wel, alleen nog niet officieel.
Stom!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:28 schreef DJ_ het volgende:
http://www.3dtested.com/3d-xbox-360-games-list/quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:15 schreef game_boy het volgende:
ik heb nu een 3d-tv gekocht (ipv dat kut 27 inch ding dat ik had xD), en ik vroeg me ds af, kan ik ook xbox op 3d doen? Zo ja dwelke spellen?
heb wel al die brilletjes maar ials ik ze nu gebruik gebeurt er niks bij de xbox.
Toch is het nu nog niet heel tof Spank!quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Halo: CE 2011 krijgt ook 3D mode, die staat er nog niet tussenEr zullen langzamerhand wel meer games op de 360 in 3D uitkomen, ze gaan het nu wat beter ondersteunen enzo, wat meer aandacht aan geven
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch is het nu nog niet heel tof Spank!
Van de games die het kunnen zou ik crysis 2 proberen. Volgens mij wordt het dan echt surrealistisch, die graphics en 3d.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:15 schreef game_boy het volgende:
ik heb nu een 3d-tv gekocht (ipv dat kut 27 inch ding dat ik had xD), en ik vroeg me ds af, kan ik ook xbox op 3d doen? Zo ja dwelke spellen?
heb wel al die brilletjes maar ials ik ze nu gebruik gebeurt er niks bij de xbox.
Ik ging even bij m'n oude berichten kijken, had ik gewoon een paar weken geleden tegen hem een leuk potje fifa gespeeld waarin hij een geweldige vrije trap erin schoot. Maar echt te bizar dat hij dan mijn broer tegen komt in een ander spel en dat die dan vervolgens mijn gamertag door geeft... It's a small world.quote:lol i just met your brother in dirt 3 .. i told him i play fifa and he said add dutchstoner (ik -red.).. Do u rember the freekick i took on you van persie ?
Hmmmmm... past me HD op zo'n nieuwe of ben ik dan de sjaak? En een nieuwe is voor mij best een fikse uitgavequote:Op zaterdag 17 september 2011 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe. Even bij MediaMarkt gekeken:
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,203041,195149.html
188 incl FIFA 12 die je eventueel weer door kunt verkopen voor twee tientjes. Kost geen drol meer, en dan heb je een veel stillere console. Daarnaast heeft Makro vanaf dinsdag eenzelfde bundel maar dan met Gears 3 voor 189.
Geinig idd!quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zet gister m'n xbox aan, heb ik 2 berichtjes. Een friend request van een naam die me bekend voor kwam en daarbij een berichtje. In dat berichtje stond het volgende:
[..]
Ik ging even bij m'n oude berichten kijken, had ik gewoon een paar weken geleden tegen hem een leuk potje fifa gespeeld waarin hij een geweldige vrije trap erin schoot. Maar echt te bizar dat hij dan mijn broer tegen komt in een ander spel en dat die dan vervolgens mijn gamertag door geeft... It's a small world.
Past niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hmmmmm... past me HD op zo'n nieuwe of ben ik dan de sjaak? En een nieuwe is voor mij best een fikse uitgave
Je moet wel echt een 360 DVD drive hebben, of je ook daarvan weer een specifiek model moet hebben weet ik niet, moet je even op wat 1337 ha><0r sites kijken, die hebben dat vast wel uitgezocht...quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:14 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje;
Regelmatig kamp ik met het probleem dat mijn DVD-speler geen dvd's meer leest. Dit verhelp ik door de 360 uit elkaar te halen en de sensor van de DVD-speler handmatig op de goede positie te zetten.
Dit is natuurlijk niet echt een klusje dat ik vier keer per week wil doen en aangezien ik al een 360 heb sinds 2005 en de garantie dus al lang verlopen is wil ik het anders oplossen.
Ik vroeg me dus af of het mogelijk was een dvd-speler uit een oude pc te halen en die in de 360 te zetten? Of zit ik vast aan een specifiek model dvd-speler? Of is dit helemaal niet mogelijk en heb ik gewoon een nieuwe nodig zodra ik het zat ben?
Maar word je dan niet gebanned op XBL? Of kunnen ze dat niet zien?quote:
Waarom? De drive gaat van 360 naar 360. Bovendien kan je niet gebanned worden omdat je een HDD in je xbox zet hoor!quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Maar word je dan niet gebanned op XBL? Of kunnen ze dat niet zien?
Niet te hard roepen, want tijdens het spelen van bf2 is mijn slim 3x vast gelopen (heb het nooit eerder gehad.quote:Op zondag 18 september 2011 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Je kan niet zomaar een DVD-speler uit je computer halen en die in je Xbox doen, de Xbox controleert namelijk of de dvd-speler wel het correcte hardware-id van je Xbox in zijn firmware heeft staan. Als dat niet zo is is geen verbinding tussen de Xbox en de dvd-speler en kan je dus geen spellen spelen. Je kan wel een andere dvd-speler kopen die bijvoorbeeld uit een oude Xbox met RROD komt en dan de firmware als het ware kopieren, maar dat is een heel gedoe en dan wordt je Xbox ook als omgebouwd gezien op Xbox Live.
Mijn advies: koop de Gears 3/FIFA 12-bundel van 189 euro, dan heb je de nieuwe Xbox Slim die veel stiller is met ingebouwde WiFi en nooit kapot gaat.
Oh dan wordt t tijd dat ik er ook maar eens een hdd in zetquote:Op maandag 19 september 2011 18:07 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Waarom? De drive gaat van 360 naar 360. Bovendien kan je niet gebanned worden omdat je een HDD in je xbox zet hoor!
Oh, je kan natuurlijk een iets defecte Slim hebben, ik doelde meer op de beruchte RRoD.quote:Op maandag 19 september 2011 18:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, want tijdens het spelen van bf2 is mijn slim 3x vast gelopen (heb het nooit eerder gehad.
Op mijn eerst xbox phat van 2008/2009 kon ik normaal door spelen, en nooit iets gehad ermee (klopt af op hout).
Ja maja dan mis je weer een hdd.quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh, je kan natuurlijk een iets defecte Slim hebben, ik doelde meer op de beruchte RRoD.
Edit: Ik denk dat ik die Bol.com-bundel van een Slim 4GB + Gears of War 3 koop, die is maar 165 euro?!
Ken het geeneens!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand Renegade Ops al aan het spelen? Schijnt een goede game te zijn. Heb nog geen tijd gehad om de demo te spelen, maar wat ik lees klinkt veelbelovend.
Plus dat je volgens mij Halo Reach ook niet co-op kan spelen. Een HDD is echt een noodzaak tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maja dan mis je weer een hdd.
Hm, ik lees het ook ja, beetje raar dat Microsoft dan zo'n net-niet-product uitgeeft... Dat is dan ook weer 60 euro (wat ook wel erg triest is eigenlijk, voor die prijs heb je een complete USB3.0 640GB externe HDD)...quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:42 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Plus dat je volgens mij Halo Reach ook niet co-op kan spelen. Een HDD is echt een noodzaak tegenwoordig.
Ach voor kids die hun 360 misschien niet eens aan live hebben hangen is het wel een goeie versie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm, ik lees het ook ja, beetje raar dat Microsoft dan zo'n net-niet-product uitgeeft... Dat is dan ook weer 60 euro (wat ook wel erg triest is eigenlijk, voor die prijs heb je een complete USB3.0 640GB externe HDD)...
Maar ff kijken wat ik doe dan.
Nee. Ook niet. Het is een waardeloos kutproduct zonder HDD.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ach voor kids die hun 360 misschien niet eens aan live hebben hangen is het wel een goeie versie.
Doe als mij, koop een mooie 2e hands. Ik was 175 kwijt voor een 250Gb Slim met 5 games en een half jaar garantie. Dat ding zag er als nieuw uit en werkt perfect.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hm, ik lees het ook ja, beetje raar dat Microsoft dan zo'n net-niet-product uitgeeft... Dat is dan ook weer 60 euro (wat ook wel erg triest is eigenlijk, voor die prijs heb je een complete USB3.0 640GB externe HDD)...
Maar ff kijken wat ik doe dan.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee. Ook niet. Het is een waardeloos kutproduct zonder HDD.
Uhmmm.... Account en live zitten nog toch in een cloud? Of komt die update nog... En de ban zit op de xbox of profiel...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:39 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk er over om nog een xbox 360 te kopen, wel 2ehands dan, voor een andere locatie. De HDD neem ik dan gewoon mee van mijn oude xbox zodat ik mijn account en xbox live op beide locaties heb. Moet ik ergens op letten als ik een 2e hands xbox ga kopen?
Een xbox live ban is geen probleem toch want die zit op de HDD? Niet dat ik van plan ben er zo een te kopen maar voor het geval dat.
Sorry wat is een cloud?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmm.... Account en live zitten nog toch in een cloud? Of komt die update nog... En de ban zit op de xbox of profiel...
Moet nog komen, hopelijk met de herfst-update, al hebben ze het nog niet bevestigd...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmm.... Account en live zitten nog toch in een cloud? Of komt die update nog... En de ban zit op de xbox of profiel...
Teh interwebz.quote:
edit; nee ik lees niet goed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Teh interwebz.
Dus dat je dingen niet alleen maar op je lokale computer/xbox/telefoon hebt opgeslagen maar ook een online kopie (of zelfs alleen maar online helemaal neit meer lokaal) zodat je overal je profiel/data kunt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |