Goede vraag, ik vind het normaal gesproken niet zo vervelend als meisjes een beetje zo spelen hoor, dit gaat alleen gewoon te ver. Verder is het zo dat ik niet zo snel iemand echt leuk vind (klinkt cliché) maar haar wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
Even goed afranselen om te laten zien wie de baas is.
Nee, serieus, spelletjes spelen is uit den boze. Waarom wil je hieraan beginnen, wetende dat ze rare spelletjes speelt?
Tuurlijk. Jij hapt blijkbaar wel en overstroomt haar met complimentjes.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef Schaduwnu het volgende:
[..]
Goede vraag, ik vind het normaal gesproken niet zo vervelend als meisjes een beetje zo spelen hoor, dit gaat alleen gewoon te ver. Verder is het zo dat ik niet zo snel iemand echt leuk vind (klinkt cliché) maar haar wel.
Zou het kunnen dat ze het om een andere reden doet dan alleen mindfucken?
Ik hap te veel ja, dat heb ik ook gemerkt, misschien in de hoop dat zij daardoor ook makkelijker zou worden maar dat blijkt dus niet. Ik neem daar ook maar een flinke stap in terugquote:Op donderdag 1 september 2011 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij hapt blijkbaar wel en overstroomt haar met complimentjes.
Vragen die ze stelt, opmerkingen die ze maakt, het is bijna continue een spel. Heel zelden geeft ze wel een compliment hoor en dan weet ik ook wel dat het echt gemeend is, maar ze is wat dat betreft heel gereserveerd wel. Ik heb haar ook gevraagd ernaar en ze zegt zulke spelletjes leuk te vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:25 schreef NaughtyBuns het volgende:
Wat doet ze dan precies? Ik lees namelijk alleen dat ze niet toegeeft dat ze je leuk vindt.
Stop het contact via genoemde middelen en wacht tot de date er is. Dan heeft ze ook geen kans om je te mindfucken tenzij jullie bij elkaar zijn. Het is sowieso makkelijker om je stoer voor te doen als er een beeldscherm tussen zit.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:33 schreef Schaduwnu het volgende:
En ja je zou kunnen zeggen kutwijf zoek een ander, maar daar denk ik (nu nog) niet aan. Ik weet dat ze verder ontzettend lief is en als ik haar echt zie is ze ook vrij anders
Hm het is niet helemaal acteerwerk. Het is de relatie die ze tov mij heeft wat acteerwerk is, ze pretendeert een afstand te willen houden oid.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
Hoe weet je wie zij is en wat je zo leuk vindt aan haar als haar hele voorkomen een en al acteerwerk is?
Het liefst ben ik ook mezelf hoor, het is niet voor niets dat ik haar gewoon heb verteld leuk te vindenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stop het contact via genoemde middelen en wacht tot de date er is. Dan heeft ze ook geen kans om je te mindfucken tenzij jullie bij elkaar zijn. Het is sowieso makkelijker om je stoer voor te doen als er een beeldscherm tussen zit.
En je vindt haar alleen zó leuk omdat ze niet te krijgen is. Zo leuk is ze namelijk niet, maar dat maak jij jezelf wijs in je hoofd. Het is trouwens ook veel stoerder om geen spelletjes te spelen, maar echt jezelf te zijn, maar misschien ben je daar nog te jong voor
Irritant zeg! Vermoeiend ook omdat het gewoon nergens over gaat.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef Schaduwnu het volgende:
[..]
Ik hap te veel ja, dat heb ik ook gemerkt, misschien in de hoop dat zij daardoor ook makkelijker zou worden maar dat blijkt dus niet. Ik neem daar ook maar een flinke stap in terug
[..]
Vragen die ze stelt, opmerkingen die ze maakt, het is bijna continue een spel. Heel zelden geeft ze wel een compliment hoor en dan weet ik ook wel dat het echt gemeend is, maar ze is wat dat betreft heel gereserveerd wel. Ik heb haar ook gevraagd ernaar en ze zegt zulke spelletjes leuk te vinden.
Overigens twijfel ik er absoluut niet aan of ze me leuk vindt. Als ik een paar uur geen contact zoek dan komt ze vanzelf, maar zodra het gesprek begint probeert ze de rollen weer om te draaien.
Waarom zou jij mee willen doen aan een spelletje waar je niet achterstaat. Alleen dát is al de reden dat je het keihard gaat verliezen. Je hoeft heus niet van de daken te schreeuwen dat ze de ware is, maar toegeven dat je iemand leuk vindt is toch wel het minste?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef Schaduwnu het volgende:
Het liefst ben ik ook mezelf hoor, het is niet voor niets dat ik haar gewoon heb verteld leuk te vindenIk ben als het kan zo direct mogelijk, maar als het spelletje gespeeld moet worden dan doe ik maar mee. In de rest heb je misschien wel een punt, al ben ik dat nu (logisch) niet van mening
Goed punt. Ik zal het eens subtiel gaan aanbrengen, kijken hoe het uitpaktquote:Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou jij mee willen doen aan een spelletje waar je niet achterstaat. Alleen dát is al de reden dat je het keihard gaat verliezen. Je hoeft heus niet van de daken te schreeuwen dat ze de ware is, maar toegeven dat je iemand leuk vindt is toch wel het minste?
Hoezo laat je haar bepalen hoe het werkt. Als ze je niet moet omdat je jezelf bent, dan komt ze vroeg of laat toch wel bedrogen uit. Want je houdt het niet vol om niet jezelf te zijn.
En dit dus...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Pff, irritant gedrag, zeg. Spelletjes spelen![]()
Vergeet jezelf niet in deze situatie. Eigenwaarde is ook belangrijk. Anders gewoon heel direct vragen waarom ze zulk gedrag vertoont.
Als ik niet reageer op haar eerste sms dan stuurt ze ook geen tweede, zo slim is ze welquote:Op donderdag 1 september 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
Verder klinkt ze als iemand die continu aan het peilen is of ze de controle nog heeft. Als jij even niks laat horen, dan komt ze en kapt het weer af als je aandacht blijft geven. Negeer nou eens dat eerste smsje en dat tweede smsje en stuur dan pas iets wat alleen betrekking heeft op jou.
Als ze daar niet op ingaat dan negeer je haar weer. Het is echt niet zo moeilijk, maar wil je dit wel echt op zo'n manier spelen? Het leidt alleen maar tot onzekerheid en wantrouwen en veel te veel bezig zijn om vooral maar niet jezelf te zijn. Slechte fundering voor een goede relatie kan ik je vertellen..
Ik zou zeggen: joh, heb er nog eens over nagedacht, maar die spelletjes speelde ik toen ik 16 was en nog niet eens wist wat het is om iemand leuk te vinden. Ben die fase eigenlijk wel ontgroeid. Ik vind je leuk en heb helemaal geen zin om daar moeilijk over te doen en als jij dat niet spannend genoeg vindt om te horen, dan lijkt het me beter als je iemand zoekt die wel graag spelletjes met je speelt, maar ik ga me niet anders voor doen dan ik benquote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef Schaduwnu het volgende:
Als ik niet reageer op haar eerste sms dan stuurt ze ook geen tweede, zo slim is ze welMaar verder heb je helemaal gelijk. Beste manier om het op te lossen zonder haar meteen te ditchen? Gewoon direct aankaarten?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: joh, heb er nog eens over nagedacht, maar die spelletjes speelde ik toen ik 16 was en nog niet eens wist wat het is om iemand leuk te vinden. Ben die fase eigenlijk wel ontgroeid. Ik vind je leuk en heb helemaal geen zin om daar moeilijk over te doen en als jij dat niet spannend genoeg vindt om te horen, dan lijkt het me beter als je iemand zoekt die wel graag spelletjes met je speelt, maar ik ga me niet anders voor doen dan ik ben
Dank u! Ik heb daar totaal geen geduld voor en vind het kinderachtig overkomen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou jij mee willen doen aan een spelletje waar je niet achterstaat. Alleen dát is al de reden dat je het keihard gaat verliezen. Je hoeft heus niet van de daken te schreeuwen dat ze de ware is, maar toegeven dat je iemand leuk vindt is toch wel het minste?
Hoezo laat je haar bepalen hoe het werkt. Als ze je niet moet omdat je jezelf bent, dan komt ze vroeg of laat toch wel bedrogen uit. Want je houdt het niet vol om niet jezelf te zijn.
Probeer een dag/paar dagen te wachten als het haar echt uitmaakt laat ze nog wel een paar keer wat horenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef Schaduwnu het volgende:
[..]
Als ik niet reageer op haar eerste sms dan stuurt ze ook geen tweede, zo slim is ze welMaar verder heb je helemaal gelijk. Beste manier om het op te lossen zonder haar meteen te ditchen? Gewoon direct aankaarten?
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
Verder klinkt ze als iemand die continu aan het peilen is of ze de controle nog heeft. Als jij even niks laat horen, dan komt ze en kapt het weer af als je aandacht blijft geven. Negeer nou eens dat eerste smsje en dat tweede smsje en stuur dan pas iets wat alleen betrekking heeft op jou.
Als ze daar niet op ingaat dan negeer je haar weer. Het is echt niet zo moeilijk, maar wil je dit wel echt op zo'n manier spelen? Het leidt alleen maar tot onzekerheid en wantrouwen en veel te veel bezig zijn om vooral maar niet jezelf te zijn. Slechte fundering voor een goede relatie kan ik je vertellen..
Op dit hele subforum heb ik nog nooit zulk goed vrouwelijk advies gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: joh, heb er nog eens over nagedacht, maar die spelletjes speelde ik toen ik 16 was en nog niet eens wist wat het is om iemand leuk te vinden. Ben die fase eigenlijk wel ontgroeid. Ik vind je leuk en heb helemaal geen zin om daar moeilijk over te doen en als jij dat niet spannend genoeg vindt om te horen, dan lijkt het me beter als je iemand zoekt die wel graag spelletjes met je speelt, maar ik ga me niet anders voor doen dan ik ben
Als ze weer terug gaat naar haar oude gewoontes moet je haar gewoon eens een tijdje negeren en kijken wat er gebeurt... Works for Cesar Millanquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef Schaduwnu het volgende:
Ze zegt dat het niet haar intentie was en dat ze het zelf ook nooit in die mate ervaren heeft. Ik ga zien of het verandering gaat brengen
Ze wil me nu wel morgen weer zien
Liever teveel WoW dan ditquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Haha, ik dacht ze speelt teveel WoW ofzo
Ja, ze voelt geen spanning.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef Schaduwnu het volgende:
Zou het kunnen dat ze het om een andere reden doet dan alleen mindfucken?
Ja nu mag je ook zeggen hoe je het hebt aangepakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:02 schreef Schaduwnu het volgende:
Gister date gehad, alles beter dan ooit![]()
Bedankt voor jullie advies
Mja. Mja, mja, mja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:16 schreef Skylark. het volgende:
Je moet winnen maat, anders gaat het fout. Ik ga je helpen, ik ken de spelletjes onderhand wel.
Ons oorlogsplan:
1. Je laat 2 dagen lang niets weten. Kom wel gewoon online op Whatsapp.
2. Daarna, luchtig zijn. Alles afwimpelen, nooit beargumenteren. Voorbeeld "Hee waarom reageer jij zolaat :S :S:S?" "Oh, ik dacht jij vermaakt je wel even zonder mij".
3. Niet meteen reageren.
4. Lastig, maar probeer er voor te zorgen dat andere chicks in het openbaar waar zij bij is aandacht aan jou schenken.
Het is niet makkelijk, maar je wint haar gegarandeerd voor je. Garantie van 3 weken.
Ja, fuck die shit mang.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:00 schreef zarGon het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er mis is met kenbaar maken dat je iemand leuk vindt. Blijkbaar moet je je dan schamen.. En spelletjes spelen is dan weer wel okay.
.
Mooi gezegd. Het gaat er niet om dat je "wint" ofzo, maar dat je de baas blijft over je eigen emoties. Zodra je merkt, dat je probeert te raden wat zij zou kunnen denken, dan ben je jezelf aan het gek maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:36 schreef Kont het volgende:
Erg herkenbaar. Natuurlijk speelt iedereen spelletjes maar sommige kunnen het wel zo ingewikkeld maken dat het de sfeer alleen maar ten slechte komt.
Mijn advies: trek je eigen lijn.
SMS wanneer je tijd hebt, dat kan soms meteen zijn en soms niet. Boeiend of zij wel of niet meteen terug SMSt, niets mee te maken. Stel je mannelijk op in die zin dat je duidelijk praat en duidelijkheid eist, vage hints die begrijpen mannen niet en laat je niet meetrekken in vaag getouwtrek.
En wat heb je dan 'bereikt'?quote:Op zondag 11 september 2011 03:51 schreef robertos43 het volgende:
Ik ken een borderliner die dat precies zo doet. Dit soort spelletjes zijn ziek. Het enige om het te overwinnen is in hun gezicht aandacht schenken aan andere meisjes en hun op de achtergrond stellen door ze (tijdelijk) te negeren of te ontlopen. Ben er zelf ook niet goed in, maar blijkbaar moet je net zo hard zijn als zij.
Die heb je dan (tijdelijk) omdat je iemand hebt geraakt op een stukje onzekerheid waardoor diegene zich opeens wil gaan bewijzen, ieder zijn ding hor, maar lijkt me niet echt iets om trots op te kunnen zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 23:44 schreef julia22 het volgende:
De interesse en aandacht van de ander?
Ik begrijp dit ook niet helemaal. Het zal wel iets met infantiliteit te maken hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:00 schreef zarGon het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er mis is met kenbaar maken dat je iemand leuk vindt. Blijkbaar moet je je dan schamen.. En spelletjes spelen is dan weer wel okay.
.
Denk eerder met angst en onzekerheid, het zijn die dingen die aanzetten tot het willen hebben van macht in welke vorm dan ook.quote:Op maandag 12 september 2011 08:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begrijp dit ook niet helemaal. Het zal wel iets met infantiliteit te maken hebben.
Angst en onzekerheid = puberaal en kinderachtig = infantiel.quote:Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef Canillas het volgende:
[..]
Denk eerder met angst en onzekerheid, het zijn die dingen die aanzetten tot het willen hebben van macht in welke vorm dan ook.
Cesar Millanquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:54 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Als ze weer terug gaat naar haar oude gewoontes moet je haar gewoon eens een tijdje negeren en kijken wat er gebeurt... Works for Cesar Millan
[ afbeelding ]
Dit topic doet me echt goed om te lezenquote:Op maandag 12 september 2011 08:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Angst en onzekerheid = puberaal en kinderachtig = infantiel.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Man ik dacht dat dit topic over gamende chicks zou gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |