abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101471284
Vrinden,

Sinds kort ga ik weer (vorig jaar ook even kort gebeurd, toen door omstandigheden niet ver doorgegaan) daten met een leuk meisje. Situatie is zo, vorig jaar gedate, dat liep stuk maar wel nog licht contact gehad, toen zagen we elkaar weer kort waarna we steeds meer zijn gaan smsen/pingen/what'sappen etc. De laatste weken een paar keer meer 'casual' gezien (festivalletjes etc.) en dat was allemaal superleuk, vonden we allebei. Vervolgens (en tijdens) hebben we bizar veel (echt bizar veel) contact gehad via eerder genoemde platforms van de telefoon.

Ze wilde hiervoor nog niet daten omdat ze nog met een jongen ging, maar die heeft ze onlangs geditched (weet niet zeker of het voor mij is, ze zei dat ze hem sowieso al niet meer leuk vond). Allemaal leuk en aardig, binnenkort gaan we daten dus en dat komt allemaal wel goed. Probleem is alleen dat ze veel te veel met psychologische spelletjes bezig is. Ik weet 100% zeker dat ze me leuk vindt, alleen gaat ze dit voorlopig niet toegeven. Ik heb zelf te snel mijn kaarten uit handen gegeven door te zeggen dat ik haar wel leuk vindt (I know, shame on me) en die informatie gebruikt ze nu om min of meer over me heen te lopen. Ze is een beetje een psychologisch beest en hoewel ik mezelf zeker niet slecht vind in dit soort gesteggel, overklast ze me op alle fronten.

Nu vraag ik mij dus af hoe ik haar wat 'losser' kan krijgen? Makkelijk met complimenteren en wat minder bezig zijn met psychologische oorlogsvoering? Ben absoluut niet mis van zulke spelletjes maar dit gaat echt veel te ver voor mijn gevoel. Hoe krijg ik de dominante rol weer terug na zo'n miszet van eerder? Gewoon geduld hebben en wachten op de dates (ik weet dat ik hierin dominant kan zijn)?

Bvd! :)
pi_101471618
Zoen voor haar neus met een ander.
Wijven die spelletjes spelen. :{w
Noot noot.
pi_101471690
Even goed afranselen om te laten zien wie de baas is. O+

Nee, serieus, spelletjes spelen is uit den boze. Waarom wil je hieraan beginnen, wetende dat ze rare spelletjes speelt?
pi_101471765
Een wat mildere oplossing is: Neem een stap terug. Laat haar maar smsen/bellen/whatsappen en neem zelf het initiatief niet meer.

Mocht ze dan nog niet overstag gaan en zich normaal gedragen dan: She's just not that into you.
Noot noot.
pi_101471856
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
Even goed afranselen om te laten zien wie de baas is. O+

Nee, serieus, spelletjes spelen is uit den boze. Waarom wil je hieraan beginnen, wetende dat ze rare spelletjes speelt?
Goede vraag, ik vind het normaal gesproken niet zo vervelend als meisjes een beetje zo spelen hoor, dit gaat alleen gewoon te ver. Verder is het zo dat ik niet zo snel iemand echt leuk vind (klinkt cliché) maar haar wel.

Zou het kunnen dat ze het om een andere reden doet dan alleen mindfucken?
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2011 @ 23:25:07 #6
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101471903
Ze klinkt labiel en als a lot of trouble TS. Je kan vast wat beter krijgen. Laten gaan... :{w

[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 01-09-2011 23:40:55 ]
Are you fokking to me?
pi_101471904
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef Schaduwnu het volgende:

[..]

Goede vraag, ik vind het normaal gesproken niet zo vervelend als meisjes een beetje zo spelen hoor, dit gaat alleen gewoon te ver. Verder is het zo dat ik niet zo snel iemand echt leuk vind (klinkt cliché) maar haar wel.

Tuurlijk. Jij hapt blijkbaar wel en overstroomt haar met complimentjes.
Noot noot.
pi_101471933
Wat doet ze dan precies? Ik lees namelijk alleen dat ze niet toegeeft dat ze je leuk vindt.
pi_101472261
quote:
19s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tuurlijk. Jij hapt blijkbaar wel en overstroomt haar met complimentjes.
Ik hap te veel ja, dat heb ik ook gemerkt, misschien in de hoop dat zij daardoor ook makkelijker zou worden maar dat blijkt dus niet. Ik neem daar ook maar een flinke stap in terug :)
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:25 schreef NaughtyBuns het volgende:
Wat doet ze dan precies? Ik lees namelijk alleen dat ze niet toegeeft dat ze je leuk vindt.
Vragen die ze stelt, opmerkingen die ze maakt, het is bijna continue een spel. Heel zelden geeft ze wel een compliment hoor en dan weet ik ook wel dat het echt gemeend is, maar ze is wat dat betreft heel gereserveerd wel. Ik heb haar ook gevraagd ernaar en ze zegt zulke spelletjes leuk te vinden.

Overigens twijfel ik er absoluut niet aan of ze me leuk vindt. Als ik een paar uur geen contact zoek dan komt ze vanzelf, maar zodra het gesprek begint probeert ze de rollen weer om te draaien.
pi_101472327
En ja je zou kunnen zeggen kutwijf zoek een ander, maar daar denk ik (nu nog) niet aan. Ik weet dat ze verder ontzettend lief is en als ik haar echt zie is ze ook vrij anders
pi_101472340
Hoe weet je wie zij is en wat je zo leuk vindt aan haar als haar hele voorkomen een en al acteerwerk is?
pi_101472565
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:33 schreef Schaduwnu het volgende:
En ja je zou kunnen zeggen kutwijf zoek een ander, maar daar denk ik (nu nog) niet aan. Ik weet dat ze verder ontzettend lief is en als ik haar echt zie is ze ook vrij anders
Stop het contact via genoemde middelen en wacht tot de date er is. Dan heeft ze ook geen kans om je te mindfucken tenzij jullie bij elkaar zijn. Het is sowieso makkelijker om je stoer voor te doen als er een beeldscherm tussen zit.

En je vindt haar alleen zó leuk omdat ze niet te krijgen is. Zo leuk is ze namelijk niet, maar dat maak jij jezelf wijs in je hoofd. Het is trouwens ook veel stoerder om geen spelletjes te spelen, maar echt jezelf te zijn, maar misschien ben je daar nog te jong voor :')
pi_101472605
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
Hoe weet je wie zij is en wat je zo leuk vindt aan haar als haar hele voorkomen een en al acteerwerk is?
Hm het is niet helemaal acteerwerk. Het is de relatie die ze tov mij heeft wat acteerwerk is, ze pretendeert een afstand te willen houden oid.
pi_101472718
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Stop het contact via genoemde middelen en wacht tot de date er is. Dan heeft ze ook geen kans om je te mindfucken tenzij jullie bij elkaar zijn. Het is sowieso makkelijker om je stoer voor te doen als er een beeldscherm tussen zit.

En je vindt haar alleen zó leuk omdat ze niet te krijgen is. Zo leuk is ze namelijk niet, maar dat maak jij jezelf wijs in je hoofd. Het is trouwens ook veel stoerder om geen spelletjes te spelen, maar echt jezelf te zijn, maar misschien ben je daar nog te jong voor :')
Het liefst ben ik ook mezelf hoor, het is niet voor niets dat ik haar gewoon heb verteld leuk te vinden :) Ik ben als het kan zo direct mogelijk, maar als het spelletje gespeeld moet worden dan doe ik maar mee. In de rest heb je misschien wel een punt, al ben ik dat nu (logisch) niet van mening
pi_101472972
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef Schaduwnu het volgende:

[..]

Ik hap te veel ja, dat heb ik ook gemerkt, misschien in de hoop dat zij daardoor ook makkelijker zou worden maar dat blijkt dus niet. Ik neem daar ook maar een flinke stap in terug :)

[..]

Vragen die ze stelt, opmerkingen die ze maakt, het is bijna continue een spel. Heel zelden geeft ze wel een compliment hoor en dan weet ik ook wel dat het echt gemeend is, maar ze is wat dat betreft heel gereserveerd wel. Ik heb haar ook gevraagd ernaar en ze zegt zulke spelletjes leuk te vinden.

Overigens twijfel ik er absoluut niet aan of ze me leuk vindt. Als ik een paar uur geen contact zoek dan komt ze vanzelf, maar zodra het gesprek begint probeert ze de rollen weer om te draaien.
Irritant zeg! Vermoeiend ook omdat het gewoon nergens over gaat.
pi_101473011
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:42 schreef Schaduwnu het volgende:
Het liefst ben ik ook mezelf hoor, het is niet voor niets dat ik haar gewoon heb verteld leuk te vinden :) Ik ben als het kan zo direct mogelijk, maar als het spelletje gespeeld moet worden dan doe ik maar mee. In de rest heb je misschien wel een punt, al ben ik dat nu (logisch) niet van mening
Waarom zou jij mee willen doen aan een spelletje waar je niet achterstaat. Alleen dát is al de reden dat je het keihard gaat verliezen. Je hoeft heus niet van de daken te schreeuwen dat ze de ware is, maar toegeven dat je iemand leuk vindt is toch wel het minste?
Hoezo laat je haar bepalen hoe het werkt. Als ze je niet moet omdat je jezelf bent, dan komt ze vroeg of laat toch wel bedrogen uit. Want je houdt het niet vol om niet jezelf te zijn.
pi_101473164
Pff, irritant gedrag, zeg. Spelletjes spelen :N

Vergeet jezelf niet in deze situatie. Eigenwaarde is ook belangrijk. Anders gewoon heel direct vragen waarom ze zulk gedrag vertoont.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_101473196
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom zou jij mee willen doen aan een spelletje waar je niet achterstaat. Alleen dát is al de reden dat je het keihard gaat verliezen. Je hoeft heus niet van de daken te schreeuwen dat ze de ware is, maar toegeven dat je iemand leuk vindt is toch wel het minste?
Hoezo laat je haar bepalen hoe het werkt. Als ze je niet moet omdat je jezelf bent, dan komt ze vroeg of laat toch wel bedrogen uit. Want je houdt het niet vol om niet jezelf te zijn.
Goed punt. Ik zal het eens subtiel gaan aanbrengen, kijken hoe het uitpakt
pi_101473209
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Pff, irritant gedrag, zeg. Spelletjes spelen :N

Vergeet jezelf niet in deze situatie. Eigenwaarde is ook belangrijk. Anders gewoon heel direct vragen waarom ze zulk gedrag vertoont.
En dit dus...
Noot noot.
pi_101473264
Verder klinkt ze als iemand die continu aan het peilen is of ze de controle nog heeft. Als jij even niks laat horen, dan komt ze en kapt het weer af als je aandacht blijft geven. Negeer nou eens dat eerste smsje en dat tweede smsje en stuur dan pas iets wat alleen betrekking heeft op jou.

Als ze daar niet op ingaat dan negeer je haar weer. Het is echt niet zo moeilijk, maar wil je dit wel echt op zo'n manier spelen? Het leidt alleen maar tot onzekerheid en wantrouwen en veel te veel bezig zijn om vooral maar niet jezelf te zijn. Slechte fundering voor een goede relatie kan ik je vertellen..
pi_101473432
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
Verder klinkt ze als iemand die continu aan het peilen is of ze de controle nog heeft. Als jij even niks laat horen, dan komt ze en kapt het weer af als je aandacht blijft geven. Negeer nou eens dat eerste smsje en dat tweede smsje en stuur dan pas iets wat alleen betrekking heeft op jou.

Als ze daar niet op ingaat dan negeer je haar weer. Het is echt niet zo moeilijk, maar wil je dit wel echt op zo'n manier spelen? Het leidt alleen maar tot onzekerheid en wantrouwen en veel te veel bezig zijn om vooral maar niet jezelf te zijn. Slechte fundering voor een goede relatie kan ik je vertellen..
Als ik niet reageer op haar eerste sms dan stuurt ze ook geen tweede, zo slim is ze wel :) Maar verder heb je helemaal gelijk. Beste manier om het op te lossen zonder haar meteen te ditchen? Gewoon direct aankaarten?
pi_101473577
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef Schaduwnu het volgende:

Als ik niet reageer op haar eerste sms dan stuurt ze ook geen tweede, zo slim is ze wel :) Maar verder heb je helemaal gelijk. Beste manier om het op te lossen zonder haar meteen te ditchen? Gewoon direct aankaarten?
Ik zou zeggen: joh, heb er nog eens over nagedacht, maar die spelletjes speelde ik toen ik 16 was en nog niet eens wist wat het is om iemand leuk te vinden. Ben die fase eigenlijk wel ontgroeid. Ik vind je leuk en heb helemaal geen zin om daar moeilijk over te doen en als jij dat niet spannend genoeg vindt om te horen, dan lijkt het me beter als je iemand zoekt die wel graag spelletjes met je speelt, maar ik ga me niet anders voor doen dan ik ben :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:01:36 #23
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_101473645
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: joh, heb er nog eens over nagedacht, maar die spelletjes speelde ik toen ik 16 was en nog niet eens wist wat het is om iemand leuk te vinden. Ben die fase eigenlijk wel ontgroeid. Ik vind je leuk en heb helemaal geen zin om daar moeilijk over te doen en als jij dat niet spannend genoeg vindt om te horen, dan lijkt het me beter als je iemand zoekt die wel graag spelletjes met je speelt, maar ik ga me niet anders voor doen dan ik ben :)
^O^ _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_101473771
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dank u! Ik heb daar totaal geen geduld voor en vind het kinderachtig overkomen.

TS gewoon voorzichtig dat meisje cofronteren met haar spelletjes..wel subtiel brengen ;)
pi_101474242
Ze zegt dat het niet haar intentie was en dat ze het zelf ook nooit in die mate ervaren heeft. Ik ga zien of het verandering gaat brengen :)

Ze wil me nu wel morgen weer zien
pi_101475662
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef Schaduwnu het volgende:

[..]

Als ik niet reageer op haar eerste sms dan stuurt ze ook geen tweede
, zo slim is ze wel :) Maar verder heb je helemaal gelijk. Beste manier om het op te lossen zonder haar meteen te ditchen? Gewoon direct aankaarten?
Probeer een dag/paar dagen te wachten als het haar echt uitmaakt laat ze nog wel een paar keer wat horen ;)
  vrijdag 2 september 2011 @ 02:53:34 #27
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_101477330
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:

quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Op dit hele subforum heb ik nog nooit zulk goed vrouwelijk advies gezien.
Respect.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 2 september 2011 @ 03:54:49 #28
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101477703
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef Schaduwnu het volgende:
Ze zegt dat het niet haar intentie was en dat ze het zelf ook nooit in die mate ervaren heeft. Ik ga zien of het verandering gaat brengen :)

Ze wil me nu wel morgen weer zien
Als ze weer terug gaat naar haar oude gewoontes moet je haar gewoon eens een tijdje negeren en kijken wat er gebeurt... Works for Cesar Millan :)
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_101477956
iemand die iemand ditched voor iemand anders.... ik zou oppassen, volgende keer ben jij het.

daarbij, op een gegeven moment kom je ook erachter dat het leven te kort is voor dat soort geintjes en ga je er vanzelf niet in mee.
pi_101478781
Volgens mij vind ze het leuk om op een bepaalde manier veroverd te worden. En jij probeert daar nu achter te komen. Dat is vrijwel onmogelijk, tenzij je van je moeder hebt geleerd om gedachten te lezen.

Neem de leiding. Vraag je niet af hoe je haar kan veroveren. Maar ga gewoon leuke dingen doen en nodig haar uit om mee te gaan. Jij hebt een leuk leven, en zij mag meedoen.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:43:39 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101478850
zeg toch gewoon.... ophouden met die gekke spelletjes van je... vind je me leuk of niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:45:02 #32
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101478860
quote:
19s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
Wijven die spelletjes spelen. :{w
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101485371
Ik zit een beetje in dezelfde soort situatie nu. Goed advies van de dames hier!

Het dilemma is dus: Ga je het spelletje proberen te winnen, of ga je eerlijk zijn?

Je verliest sowieso als je haar aandacht wilt en iedere keer blij bent als ze stuurt, en dan gelijk terugstuurt. Zo heeft zij echt alle controle. (Bedenk me nu dat ik dat heb gedaan afgelopen week. Oeps.)

Dan kan je dus het spel meespelen: nóg minder zeggen dan zij zegt. Nóg minder sturen. En als ze dan na één keer negeren plotseling meer gaat sturen (wat dan gebeurt), niet gelijk toegeven en denken dat je 'gewonnen' hebt, want dan ga je weer terug naar de situatie daarvoor. Je moet dan echt even duidelijk maken dat het jou minder boeit dan haar, door alle aandacht en interesse en affectie even niet te tonen. Maar hierbij is duidelijk het probleem dat je dan niet eerlijk bent. Je speelt die ongeïnteresseerdheid, want je vindt haar gewoon leuk. Ik vind het niet fijn om zo toneel te spelen, en ik ben het ermee eens dat dat geen goede basis is voor een relatie.

En dan kan je eerlijk zijn. Maar je kan op twee manieren eerlijk zijn. Ten eerste kan je haar confronteren met haar gedrag en zeggen wat je niet bevalt, terwijl je nog wel sowieso iets met haar wilt proberen. Als dat je instelling is dan zeg je misschien wel wat je niet bevalt, maar als ze er negatief op reageert zal je vervolgens weer proberen om het goed te maken. Je bent immers bang dat als je te ver gaat, als je echt zegt dat je het niet pikt, dat ze dan omdraait en wegloopt, en daar ben je bang voor.

Ten slotte kan je haar eerlijk zeggen dat het je niet bevalt en dat je op zo'n manier niet met haar om wilt gaan, en het menen. Met andere woorden: je accepteert dat er een kans is dat zij zegt dat ze je dan niet hoeft, en dat accepteer je dan. Als dat gebeurt dan ben je haar kwijt (tenzij ze later terug komt kruipen). Dit is moeilijk, maar ook heel sterk.

Het punt is dat zolang je niet bereid bent om weg te lopen, zij alle macht houdt. En: als jij iets zegt wat je niet bevalt, en ze is gelijk bereid de relatie te beëindigen, dan geeft ze dus niets om je. Met haar WIL je dan dus geen relatie, hoe moeilijk dat ook is als je nu om haar geeft en al stiekem hoopte op meer.

Deze post is naar mezelf geschreven overigens. :P
pi_101487339
Confronteer haar met haar gedrag en als ze negatief reageert, jammer dan. Er bestaat ook nog iets als zelfrespect. Sowieso kun je haar niet veranderen, dus als je je nu al stoort aan haar gedrag, kun je je afvragen of je eigenlijk wel verder met haar wilt.
signatuurloos
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:16:46 #35
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_101487918
Je moet winnen maat, anders gaat het fout. Ik ga je helpen, ik ken de spelletjes onderhand wel.

Ons oorlogsplan:
1. Je laat 2 dagen lang niets weten. Kom wel gewoon online op Whatsapp.
2. Daarna, luchtig zijn. Alles afwimpelen, nooit beargumenteren. Voorbeeld "Hee waarom reageer jij zolaat :S :S:S?" "Oh, ik dacht jij vermaakt je wel even zonder mij ;)".
3. Niet meteen reageren.
4. Lastig, maar probeer er voor te zorgen dat andere chicks in het openbaar waar zij bij is aandacht aan jou schenken.

Het is niet makkelijk, maar je wint haar gegarandeerd voor je. Garantie van 3 weken.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_101487946
Pas op dat ze jou niet gebruikt en daarna weer dumpt zodra ze genoeg aandacht van je heeft gekregen.

Een beetje hard to get spelen is niet erg, in het begin misschien zelfs wel leuk, maar het moet niet zo blijven natuurlijk.
There is a long line down from heaven.
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:19:13 #37
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_101488010
Mensen die expres geen spelletjes spelen :') komop zeg, dat hoort er gewoon bij. Vroeger sloegen mannen een mammoet in elkaar om een vrouw te versieren en konden vrouwen die mammoet goed roosteren, nu moet het anders. Gewoon het spel meespelen, zodra je echt elkaar leuk vindt verdwijnt dat toch. Het moet toch interessant blijven in de beginfase.
pi_101493114
Erg herkenbaar. Natuurlijk speelt iedereen spelletjes maar sommige kunnen het wel zo ingewikkeld maken dat het de sfeer alleen maar ten slechte komt.

Mijn advies: trek je eigen lijn.

SMS wanneer je tijd hebt, dat kan soms meteen zijn en soms niet. Boeiend of zij wel of niet meteen terug SMSt, niets mee te maken. Stel je mannelijk op in die zin dat je duidelijk praat en duidelijkheid eist, vage hints die begrijpen mannen niet en laat je niet meetrekken in vaag getouwtrek.

Natuurlijk is dat allemaal wat overdreven maar ik denk dat door je zo wat meer op te stellen je een stuk minder last hebt van die psychologische spelletjes. Bedenk goed dat wanneer je in een tweestrijd bevind je zelf ook op enig moment mee bent gaan doen.
pi_101494953
Haha, ik dacht ze speelt teveel WoW ofzo :')
Prins der kikkers
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:55:46 #40
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_101503156
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Haha, ik dacht ze speelt teveel WoW ofzo :')
Liever teveel WoW dan dit :')
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:16:30 #41
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_101507750
ik ken ook een superknap meisje die gameverslaafd is :') _O-
pi_101514273
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef Schaduwnu het volgende:
Ja, ze voelt geen spanning.
pi_101519798
Met dit soort 'spelletjes' is er nooit een winnaar want je bent beide uit onzekerheid om macht aan het strijden, alsof die macht een soort goedkeuring/bevestiging van jouw waarde zou zijn, terwijl eigenwaarde alleen vanuit jezelf kan komen. Jullie zijn elkaar aan het gebruiken om niet eerlijk naar jezelf te hoeven kijken.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_101525746
Gister date gehad, alles beter dan ooit ^O^

Bedankt voor jullie advies :)
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:46:44 #45
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_101527933
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 15:02 schreef Schaduwnu het volgende:
Gister date gehad, alles beter dan ooit ^O^

Bedankt voor jullie advies :)
Ja nu mag je ook zeggen hoe je het hebt aangepakt.
pi_101622334
Ik heb nooit begrepen wat er mis is met kenbaar maken dat je iemand leuk vindt. Blijkbaar moet je je dan schamen. :{. En spelletjes spelen is dan weer wel okay. :{.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2011 08:01:16 ]
pi_101622397
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:16 schreef Skylark. het volgende:
Je moet winnen maat, anders gaat het fout. Ik ga je helpen, ik ken de spelletjes onderhand wel.

Ons oorlogsplan:
1. Je laat 2 dagen lang niets weten. Kom wel gewoon online op Whatsapp.
2. Daarna, luchtig zijn. Alles afwimpelen, nooit beargumenteren. Voorbeeld "Hee waarom reageer jij zolaat :S :S:S?" "Oh, ik dacht jij vermaakt je wel even zonder mij ;)".
3. Niet meteen reageren.
4. Lastig, maar probeer er voor te zorgen dat andere chicks in het openbaar waar zij bij is aandacht aan jou schenken.

Het is niet makkelijk, maar je wint haar gegarandeerd voor je. Garantie van 3 weken.
Mja. Mja, mja, mja.

Soort trekt/zoekt soort, hm.
  dinsdag 6 september 2011 @ 08:06:57 #48
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101622406
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:00 schreef zarGon het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er mis is met kenbaar maken dat je iemand leuk vindt. Blijkbaar moet je je dan schamen. :{. En spelletjes spelen is dan weer wel okay. :{.
Ja, fuck die shit mang.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_101623258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:36 schreef Kont het volgende:
Erg herkenbaar. Natuurlijk speelt iedereen spelletjes maar sommige kunnen het wel zo ingewikkeld maken dat het de sfeer alleen maar ten slechte komt.

Mijn advies: trek je eigen lijn.

SMS wanneer je tijd hebt, dat kan soms meteen zijn en soms niet. Boeiend of zij wel of niet meteen terug SMSt, niets mee te maken. Stel je mannelijk op in die zin dat je duidelijk praat en duidelijkheid eist, vage hints die begrijpen mannen niet en laat je niet meetrekken in vaag getouwtrek.
Mooi gezegd. Het gaat er niet om dat je "wint" ofzo, maar dat je de baas blijft over je eigen emoties. Zodra je merkt, dat je probeert te raden wat zij zou kunnen denken, dan ben je jezelf aan het gek maken.

Hou het helder voor jezelf en doe wat Kont zegt.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_101806886
Ik ken een borderliner die dat precies zo doet. Dit soort spelletjes zijn ziek. Het enige om het te overwinnen is in hun gezicht aandacht schenken aan andere meisjes en hun op de achtergrond stellen door ze (tijdelijk) te negeren of te ontlopen. Ben er zelf ook niet goed in, maar blijkbaar moet je net zo hard zijn als zij.
pi_101807551
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 03:51 schreef robertos43 het volgende:
Ik ken een borderliner die dat precies zo doet. Dit soort spelletjes zijn ziek. Het enige om het te overwinnen is in hun gezicht aandacht schenken aan andere meisjes en hun op de achtergrond stellen door ze (tijdelijk) te negeren of te ontlopen. Ben er zelf ook niet goed in, maar blijkbaar moet je net zo hard zijn als zij.
En wat heb je dan 'bereikt'?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_101842013
Ze klinkt echt als een naar mens. Denk ook dat het geen basis is voor een relatie, maar hee wie ben ik. ;)
pi_101842048
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 08:37 schreef Canillas het volgende:

[..]

En wat heb je dan 'bereikt'?
De interesse en aandacht van de ander?
  PR/Manusje van alles maandag 12 september 2011 @ 00:40:25 #54
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_101844250
ik dacht WoW of zo. :')

gewoon negeren vanaf morgen. klaar. Niets meer aan doen, wacht een week of twee en haar ondergoed zit zo bij jou in de wasmand.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_101844309
zulke bitches gewoon geen aandacht geven en hun plek aanwijzen, dan verlangen ze alleen maar meer en meer naar jou.
pi_101847480
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:44 schreef julia22 het volgende:
De interesse en aandacht van de ander?
Die heb je dan (tijdelijk) omdat je iemand hebt geraakt op een stukje onzekerheid waardoor diegene zich opeens wil gaan bewijzen, ieder zijn ding hor, maar lijkt me niet echt iets om trots op te kunnen zijn.

Tenzij je het fijn vind dat je dan even je eigen onzekerheid niet voelt, maar dan nog lijkt het me beter daarmee aan de slag te gaan en een punt te bereiken dat je met oprechtheid een relatie aan durft te gaan zonder de spelletjes.
  maandag 12 september 2011 @ 08:34:08 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101847621
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:00 schreef zarGon het volgende:
Ik begrijp dit ook niet helemaal. Het zal wel iets met infantiliteit te maken hebben.
pi_101847809
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 08:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik begrijp dit ook niet helemaal. Het zal wel iets met infantiliteit te maken hebben.
Denk eerder met angst en onzekerheid, het zijn die dingen die aanzetten tot het willen hebben van macht in welke vorm dan ook.
  maandag 12 september 2011 @ 08:52:39 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101847889
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef Canillas het volgende:

[..]

Denk eerder met angst en onzekerheid, het zijn die dingen die aanzetten tot het willen hebben van macht in welke vorm dan ook.
Angst en onzekerheid = puberaal en kinderachtig = infantiel.
pi_101848015
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 03:54 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Als ze weer terug gaat naar haar oude gewoontes moet je haar gewoon eens een tijdje negeren en kijken wat er gebeurt... Works for Cesar Millan :)
[ afbeelding ]
Cesar Millan _O_
pi_101864508
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 08:52 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Angst en onzekerheid = puberaal en kinderachtig = infantiel.
Dit topic doet me echt goed om te lezen :)
Zit nu middenin zoiets, alleen wat priller. Ook zo'n chick die er enorm veel waarde aan hecht dat je pas na drie dagen terugsmst ofzo en als je dat niet doet het zelf gaat doen om uit te drukken hoe weinig het haar kan schelen. Ik voel me dan weer een mongol, en de sleutel ligt waarschijnlijk daar dat ik dat, zoals boven gezegd, ZELF niet zo moet voelen. Dat is moeilijk, maar het gaat me steeds iets beter af. Dank voor al jullie goede reacties in ieder geval :)
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  maandag 12 september 2011 @ 18:16:11 #62
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_101864899
Man ik dacht dat dit topic over gamende chicks zou gaan. :')
Google is your friend!
www.justfuckinggoogleit.com/
pi_101866451
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Man ik dacht dat dit topic over gamende chicks zou gaan. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')