abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101807551
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 03:51 schreef robertos43 het volgende:
Ik ken een borderliner die dat precies zo doet. Dit soort spelletjes zijn ziek. Het enige om het te overwinnen is in hun gezicht aandacht schenken aan andere meisjes en hun op de achtergrond stellen door ze (tijdelijk) te negeren of te ontlopen. Ben er zelf ook niet goed in, maar blijkbaar moet je net zo hard zijn als zij.
En wat heb je dan 'bereikt'?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_101842013
Ze klinkt echt als een naar mens. Denk ook dat het geen basis is voor een relatie, maar hee wie ben ik. ;)
pi_101842048
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 08:37 schreef Canillas het volgende:

[..]

En wat heb je dan 'bereikt'?
De interesse en aandacht van de ander?
  PR/Manusje van alles maandag 12 september 2011 @ 00:40:25 #54
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_101844250
ik dacht WoW of zo. :')

gewoon negeren vanaf morgen. klaar. Niets meer aan doen, wacht een week of twee en haar ondergoed zit zo bij jou in de wasmand.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_101844309
zulke bitches gewoon geen aandacht geven en hun plek aanwijzen, dan verlangen ze alleen maar meer en meer naar jou.
pi_101847480
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:44 schreef julia22 het volgende:
De interesse en aandacht van de ander?
Die heb je dan (tijdelijk) omdat je iemand hebt geraakt op een stukje onzekerheid waardoor diegene zich opeens wil gaan bewijzen, ieder zijn ding hor, maar lijkt me niet echt iets om trots op te kunnen zijn.

Tenzij je het fijn vind dat je dan even je eigen onzekerheid niet voelt, maar dan nog lijkt het me beter daarmee aan de slag te gaan en een punt te bereiken dat je met oprechtheid een relatie aan durft te gaan zonder de spelletjes.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  maandag 12 september 2011 @ 08:34:08 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101847621
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 08:00 schreef zarGon het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er mis is met kenbaar maken dat je iemand leuk vindt. Blijkbaar moet je je dan schamen. :{. En spelletjes spelen is dan weer wel okay. :{.
Ik begrijp dit ook niet helemaal. Het zal wel iets met infantiliteit te maken hebben.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101847809
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 08:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik begrijp dit ook niet helemaal. Het zal wel iets met infantiliteit te maken hebben.
Denk eerder met angst en onzekerheid, het zijn die dingen die aanzetten tot het willen hebben van macht in welke vorm dan ook.
  maandag 12 september 2011 @ 08:52:39 #59
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101847889
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef Canillas het volgende:

[..]

Denk eerder met angst en onzekerheid, het zijn die dingen die aanzetten tot het willen hebben van macht in welke vorm dan ook.
Angst en onzekerheid = puberaal en kinderachtig = infantiel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101848015
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 03:54 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Als ze weer terug gaat naar haar oude gewoontes moet je haar gewoon eens een tijdje negeren en kijken wat er gebeurt... Works for Cesar Millan :)
[ afbeelding ]
Cesar Millan _O_
pi_101864508
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 08:52 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Angst en onzekerheid = puberaal en kinderachtig = infantiel.
Dit topic doet me echt goed om te lezen :)
Zit nu middenin zoiets, alleen wat priller. Ook zo'n chick die er enorm veel waarde aan hecht dat je pas na drie dagen terugsmst ofzo en als je dat niet doet het zelf gaat doen om uit te drukken hoe weinig het haar kan schelen. Ik voel me dan weer een mongol, en de sleutel ligt waarschijnlijk daar dat ik dat, zoals boven gezegd, ZELF niet zo moet voelen. Dat is moeilijk, maar het gaat me steeds iets beter af. Dank voor al jullie goede reacties in ieder geval :)
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  maandag 12 september 2011 @ 18:16:11 #62
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_101864899
Man ik dacht dat dit topic over gamende chicks zou gaan. :')
Google is your friend!
www.justfuckinggoogleit.com/
pi_101866451
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Man ik dacht dat dit topic over gamende chicks zou gaan. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')