En wat heb je dan 'bereikt'?quote:Op zondag 11 september 2011 03:51 schreef robertos43 het volgende:
Ik ken een borderliner die dat precies zo doet. Dit soort spelletjes zijn ziek. Het enige om het te overwinnen is in hun gezicht aandacht schenken aan andere meisjes en hun op de achtergrond stellen door ze (tijdelijk) te negeren of te ontlopen. Ben er zelf ook niet goed in, maar blijkbaar moet je net zo hard zijn als zij.
Die heb je dan (tijdelijk) omdat je iemand hebt geraakt op een stukje onzekerheid waardoor diegene zich opeens wil gaan bewijzen, ieder zijn ding hor, maar lijkt me niet echt iets om trots op te kunnen zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 23:44 schreef julia22 het volgende:
De interesse en aandacht van de ander?
Ik begrijp dit ook niet helemaal. Het zal wel iets met infantiliteit te maken hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:00 schreef zarGon het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er mis is met kenbaar maken dat je iemand leuk vindt. Blijkbaar moet je je dan schamen.. En spelletjes spelen is dan weer wel okay.
.
Denk eerder met angst en onzekerheid, het zijn die dingen die aanzetten tot het willen hebben van macht in welke vorm dan ook.quote:Op maandag 12 september 2011 08:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begrijp dit ook niet helemaal. Het zal wel iets met infantiliteit te maken hebben.
Angst en onzekerheid = puberaal en kinderachtig = infantiel.quote:Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef Canillas het volgende:
[..]
Denk eerder met angst en onzekerheid, het zijn die dingen die aanzetten tot het willen hebben van macht in welke vorm dan ook.
Cesar Millanquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:54 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Als ze weer terug gaat naar haar oude gewoontes moet je haar gewoon eens een tijdje negeren en kijken wat er gebeurt... Works for Cesar Millan
[ afbeelding ]
Dit topic doet me echt goed om te lezenquote:Op maandag 12 september 2011 08:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Angst en onzekerheid = puberaal en kinderachtig = infantiel.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Man ik dacht dat dit topic over gamende chicks zou gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |