Probeer een dag/paar dagen te wachten als het haar echt uitmaakt laat ze nog wel een paar keer wat horenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef Schaduwnu het volgende:
[..]
Als ik niet reageer op haar eerste sms dan stuurt ze ook geen tweede, zo slim is ze welMaar verder heb je helemaal gelijk. Beste manier om het op te lossen zonder haar meteen te ditchen? Gewoon direct aankaarten?
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
Verder klinkt ze als iemand die continu aan het peilen is of ze de controle nog heeft. Als jij even niks laat horen, dan komt ze en kapt het weer af als je aandacht blijft geven. Negeer nou eens dat eerste smsje en dat tweede smsje en stuur dan pas iets wat alleen betrekking heeft op jou.
Als ze daar niet op ingaat dan negeer je haar weer. Het is echt niet zo moeilijk, maar wil je dit wel echt op zo'n manier spelen? Het leidt alleen maar tot onzekerheid en wantrouwen en veel te veel bezig zijn om vooral maar niet jezelf te zijn. Slechte fundering voor een goede relatie kan ik je vertellen..
Op dit hele subforum heb ik nog nooit zulk goed vrouwelijk advies gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: joh, heb er nog eens over nagedacht, maar die spelletjes speelde ik toen ik 16 was en nog niet eens wist wat het is om iemand leuk te vinden. Ben die fase eigenlijk wel ontgroeid. Ik vind je leuk en heb helemaal geen zin om daar moeilijk over te doen en als jij dat niet spannend genoeg vindt om te horen, dan lijkt het me beter als je iemand zoekt die wel graag spelletjes met je speelt, maar ik ga me niet anders voor doen dan ik ben
Als ze weer terug gaat naar haar oude gewoontes moet je haar gewoon eens een tijdje negeren en kijken wat er gebeurt... Works for Cesar Millanquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef Schaduwnu het volgende:
Ze zegt dat het niet haar intentie was en dat ze het zelf ook nooit in die mate ervaren heeft. Ik ga zien of het verandering gaat brengen
Ze wil me nu wel morgen weer zien
Liever teveel WoW dan ditquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:27 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Haha, ik dacht ze speelt teveel WoW ofzo
Ja, ze voelt geen spanning.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef Schaduwnu het volgende:
Zou het kunnen dat ze het om een andere reden doet dan alleen mindfucken?
Ja nu mag je ook zeggen hoe je het hebt aangepakt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:02 schreef Schaduwnu het volgende:
Gister date gehad, alles beter dan ooit![]()
Bedankt voor jullie advies
Mja. Mja, mja, mja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:16 schreef Skylark. het volgende:
Je moet winnen maat, anders gaat het fout. Ik ga je helpen, ik ken de spelletjes onderhand wel.
Ons oorlogsplan:
1. Je laat 2 dagen lang niets weten. Kom wel gewoon online op Whatsapp.
2. Daarna, luchtig zijn. Alles afwimpelen, nooit beargumenteren. Voorbeeld "Hee waarom reageer jij zolaat :S :S:S?" "Oh, ik dacht jij vermaakt je wel even zonder mij".
3. Niet meteen reageren.
4. Lastig, maar probeer er voor te zorgen dat andere chicks in het openbaar waar zij bij is aandacht aan jou schenken.
Het is niet makkelijk, maar je wint haar gegarandeerd voor je. Garantie van 3 weken.
Ja, fuck die shit mang.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:00 schreef zarGon het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er mis is met kenbaar maken dat je iemand leuk vindt. Blijkbaar moet je je dan schamen.. En spelletjes spelen is dan weer wel okay.
.
Mooi gezegd. Het gaat er niet om dat je "wint" ofzo, maar dat je de baas blijft over je eigen emoties. Zodra je merkt, dat je probeert te raden wat zij zou kunnen denken, dan ben je jezelf aan het gek maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:36 schreef Kont het volgende:
Erg herkenbaar. Natuurlijk speelt iedereen spelletjes maar sommige kunnen het wel zo ingewikkeld maken dat het de sfeer alleen maar ten slechte komt.
Mijn advies: trek je eigen lijn.
SMS wanneer je tijd hebt, dat kan soms meteen zijn en soms niet. Boeiend of zij wel of niet meteen terug SMSt, niets mee te maken. Stel je mannelijk op in die zin dat je duidelijk praat en duidelijkheid eist, vage hints die begrijpen mannen niet en laat je niet meetrekken in vaag getouwtrek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |