Kun je die alleen op de luchthaven halen? Of kun je ook iets als vervanging nemen? Moet namelijk even gaan puzzelen om alles in zo'n zakje te krijgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je mag verpakkingen vloeistoffen meenemen met inhoud kleiner dan 100ml en alles verpakkingen samen moeten in een hersluitbare 1 literzak passen.
Hoeveel moet je mee nemen? Als het een lange trip is, check je waarschijnlijk toch bagage in en doe je gewoon alles daar in. Voor een korte trip met enkel handbagage kan je de meeste zooi toch wel in kleine verpakkingen krijgen. Mijn vriendin reist trouwens erg veel (paar keer per week) en reist rustig met 2 van die zakjes, niemand die er moeilijk over doet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kun je die alleen op de luchthaven halen? Of kun je ook iets als vervanging nemen? Moet namelijk even gaan puzzelen om alles in zo'n zakje te krijgen.
Plus weet iemand waar je van die 100 ml lege flacons kunt halen? Heb ze ooit eens bij de Etos gehaald, maar die waren echt te klein.
10 kg handbagage. Die flacons haal ik wel bij de kruidvat, volgens mij hebben ze daar wel fatsoenlijke maten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:49 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hoeveel moet je mee nemen? Als het een lange trip is, check je waarschijnlijk toch bagage in en doe je gewoon alles daar in. Voor een korte trip met enkel handbagage kan je de meeste zooi toch wel in kleine verpakkingen krijgen. Mijn vriendin reist trouwens erg veel (paar keer per week) en reist rustig met 2 van die zakjes, niemand die er moeilijk over doet.
De boekingsklassen en de mogelijkheden verschillen per maatschappij. De KLM legt het bijvoorbeeld op deze pagina uit: https://www.klm.com/trave(...)conditions/index.htmquote:Op donderdag 10 november 2011 13:03 schreef kalinhos het volgende:
Ik zoek een ticket met wijzigbare datums/data.
Zoiets boeit echt geen donder. Ik vlieg eindeloos vaak op BobdeBouwer / Bob de Bouwer / Bob deBouwer en ga zo maar door... Een spatie wordt vaak in het systeem niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef Kielse het volgende:
Ik heb een vlucht geboekt bij Continental Airlines, alleen ben ik nu verward met de naam van mijn medepassagier.
In de mail die ik ontvangen heb staat bij Travelers information de achternaam juist geschreven (De Meester), maar als ik nu online ga kijken bij 'Manage booking', dan zie ik dat er DeMeester staat, dus zonder de spatie.
En ik ben 100% zeker dat ik het juist heb ingegeven want het is door verschillende mensen nagelezen.
Iemand die weet of zoiets nog simpel aan te passen is?
Omdat vliegwinkel schooiers zijn die die functionaliteit niet hebben ingebouwd. Uiteindelijk zul je deze gegevens gewoon moeten ingeven via Managa Mijn Boeking of tijdens de (online) check in. De maatschappijen gaan hier niet over, het zijn regels van het land waar je heen vliegt. Bij de VS hoef je alleen maar het eerste verblijfsadres in te voeren. Vergeet verder niet je ESTA.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:40 schreef Tinos85 het volgende:
Een vraagje voor iets waar ik net tegenaan liep.
Waarom moet je voor de koop van een vliegticket naar Amerika via Air France een verblijfsadres invoeren en als ik via vliegwinkel boek niet?
Ik verblijf niet mijn hele verblijf op 1 plek dus wat moet ik invullen?
Dit is geen probleem, dit komt vaak door het reserveringssysteem welke niet bekend is met een een typisch Nederlandse achternaam als De Vries of Van Schip, dat wordt dan als één naam aan elkaar gezet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef Kielse het volgende:
Ik heb een vlucht geboekt bij Continental Airlines, alleen ben ik nu verward met de naam van mijn medepassagier.
In de mail die ik ontvangen heb staat bij Travelers information de achternaam juist geschreven (De Meester), maar als ik nu online ga kijken bij 'Manage booking', dan zie ik dat er DeMeester staat, dus zonder de spatie.
En ik ben 100% zeker dat ik het juist heb ingegeven want het is door verschillende mensen nagelezen.
Iemand die weet of zoiets nog simpel aan te passen is?
Op het ticket moet de eerste voornaam zoals deze in het paspoort staat en de achternaam staan.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef copyfile het volgende:
Ik vlieg volgende week met easyjet naar londen, nu gaat dit via een organisatie en die hebben mij al de boarding pass opgestuurd, ik hoef dus niet meer in te checken ? En op het ticket staat alleen mijn voor + achternaam. Niet mijn doopnamen die wel in mijn paspoort staan, dit is geen probleem toch ?
Nee, da's geen probleem.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef copyfile het volgende:
Ik vlieg volgende week met easyjet naar londen, nu gaat dit via een organisatie en die hebben mij al de boarding pass opgestuurd, ik hoef dus niet meer in te checken ? En op het ticket staat alleen mijn voor + achternaam. Niet mijn doopnamen die wel in mijn paspoort staan, dit is geen probleem toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |