ik kijk nooit tv. ik heb geeneens tv. hmm met wie zou ik hierover moeten praten bedoel je? het zit me wel erg dwars ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef Jay_Snake het volgende:
Geen Buffy, Supernatural, Angel en dergelijke meer kijken voor het slapen gaan
Maar nu ff serieus, lijkt me wel heel rot. Nooit van iemand gehoord dat ze dit hebben. Al eens een keer met iemand gaan praten?
erg verschillend, van een man in zwarte kleding en een somber donker gezicht naar een lichtblauw bleek mooie (enge) jonge vrouw met rood haar, naar op mij lijkende bleke meiden met een afgetrapt uiterlijk. inderdaad, daarom post ik het hier, ik ben benieuwd of ik tips kan krijgen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef davako het volgende:
En hoe zien die demonen er uit? Je zit in ieder geval wel in het goede subfora als iemand je er mee kan helpen dan moet dat hier zijn!
Goede vrienden, familie of een psycholoog?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
ik kijk nooit tv. ik heb geeneens tv. hmm met wie zou ik hierover moeten praten bedoel je? het zit me wel erg dwars ja.
wat betekend overdaad? een droom dat ik zelf ben bezeten door een demoon heb ik vaker gehad ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef wuuht het volgende:
wanner je droomt over demonen, symboliseert dit onwetendheid, negativiteit, nood of je eigen duistere kant. Een dergelijke droom waarschuwt ook voor overdaad en dat lustgevoelens niet overhand mogen krijgen over je goede oordeel. Als gevolg hiervan zou je fysieke en geestelijke gezondheid namelijk hieronder te lijden kunnen krijgen.
Als je droomt dat je door een demon bezeten bent, duidt dit op absolute hulpeloosheid.
ja, maar uiteindelijk weten zij natuurlijk ook de betekenis niet van zo iets. in de "spirituele wereld" zou er toch wel een verklaring EN oplossing voor moeten zijn?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Goede vrienden, familie of een psycholoog?
Ik denk dat alles wat positief is hierin kan helpen. Al leg je maar een open bijbel naast je bed, als je gelooft dat het helpt helpt het je ook, op wat voor manier dat ook is.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:56 schreef Manke het volgende:
Velen zullen het hier ongetwijfeld niet mee eens zijn, maar ik weet echt niet wat zou kunnen helpen, veel van het alternatieve (mediums ed.) zijn ook demonisch van aard.
Goede tip! Wie weet helpt het tsquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
TS... als ik zo eens in jouw fobo neus, dan zie ik aan de foto's dat je je ook wel erg voor "demonische" afbeeldingen fascineert. Klopt dat? Je username en avatar zeggen ook wel wat.
Ik denk dat je eigen fantasie een beetje jouw realiteit is geworden. Ken je de spreuk: 'Waar het hartje van vol is, loopt het mondje van over"?
Zo werkt het volgens mij ook met dit soort dingen. Neem eens wat afstand van dat wat je zo lijkt te fascineren.
Ja, want volgens haar eigen postgeschiedenis heeft ze ook al jarenlang last van psychoses/schizofrenie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:16 schreef rubje het volgende:
Beste oplossing ts. spreken met iemand die je hiermee kan helpen. Psycholoog bv!
Hmm, tja...quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:32 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Ja, want volgens haar eigen postgeschiedenis heeft ze ook al jarenlang last van psychoses/schizofrenie.
Tuurlijk! Daarom ook mijn tip en vragen in mijn voorgaande posts.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:57 schreef Ticker het volgende:
Wie zegt dat zoiets niet al gebeurt?
Misschien zoekt TS wel een alternatieve oplossing omdat jarenlange medicatie of whatevah, niet heeft geholpen.
Think peepz...
Vind dit echt gemeen om zo te reageren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:32 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Ja, want volgens haar eigen postgeschiedenis heeft ze ook al jarenlang last van psychoses/schizofrenie.
Ben het daar niet mee eens, het zijn echt losstaande intelligente entiteiten.quote:Goed om te onthouden is dat het een representatie is van je eigen psyche. Je bent de man en vrouw zelf
Ja dat kan zo zijn, maar het kan ook zijn dat ze alleen puur bij iemand in het hoofd bestaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:32 schreef Manke het volgende:
[..]
Ben het daar niet mee eens, het zijn echt losstaande intelligente entiteiten.
Het verklaart echter wel een boel hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Vind dit echt gemeen om zo te reageren.
Waarom? Ze schrijft toch zelf dat ze last heeft van psychoses en wanen. Dat heb ík niet verzonnen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet meer objectief met een antwoord vind ik, dan word je daardoor beinvloed en dat vind k niet echt eerlijk , omdat nu iedereen zo gaat kijken van oh t is lulkoek t is ma een psychose en dat hoeft dus niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het verklaart echter wel een boel hoor
Nee heb zelf hulp gehad van t GGZ en vind het absoluut geen schande maar k word verkeerd begrepen merk k wel uit je post.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:51 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Waarom? Ze schrijft toch zelf dat ze last heeft van psychoses en wanen. Dat heb ík niet verzonnen.
Of vind je het een schande als iemand een psycholoog bezoekt en/of een psychische/psychiatrische stoornis heeft? Ik niet.
Het kan wel een uitwerking hebben. Ons brein zit nu eenmaal vreemder in elkaar dan we denken (tip: check documentaire phantoms of the mind eens ). Ik probeer niemand een hoekje in te sturen, maar doen alsof mpsychoses e.d. geen enkele invloed hebben is naïef at best . Daar moet je toch gewoon open over kunnen praten, vooral omdat TS er echt onder lijkt te lijden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:53 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet meer objectief met een antwoord vind ik, dan word je daardoor beinvloed en dat vind k niet echt eerlijk , omdat nu iedereen zo gaat kijken van oh t is lulkoek t is ma een psychose en dat hoeft dus niet zo te zijn.
Ik zie sinds kiinds af aan al schimmen, heb in 1999 een psychose gehad door LSD in m drinken, dat heeft 3 maanden geduurd en heb nooit geen psychose meer gehad , maar zie nog steeds schimmen....en nu mag jij weer
Bid tot God voordat je gaat slapen en vraag Hem om bescherming.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef TheHolyTiamat het volgende:
hallo,
ik heb sinds 7 jaar continu dezelfde dromen over demonen, minstens 1 x per week en maximaal 4 keer per dag. elke keer, ook al is het een middagdutje, kom ik in de "demonenwereld" terecht en ontmoet ik demonen, ik was eerst erg bang en durfde niet te slapen, nu vind ik het wel weer normaal worden maar wennen doet het niet.
ik ben het eigenlijk heel erg zat, en wil helemaal niet aanvoelen alsof ik constant op twee werelden zit, deze wereld en als ik ga slapen constant omringd door een demoon soms drie tegelijk soms maar 1. het verward me, en maakt me bang.
weet iemand wat dit heeft te betekenen? iemand die hetzelfde meemaakt? waarom laten ze me niet met rust in mijn slaap? ze voelen ook werkelijk echt aan en zijn al jaren op deze manier, de demonen zijn heel gedetailleerd en ik kan ze aanraken en zij mij, het gevoel is niet echt te beschrijven.
ik zoek al jaren antwoord.
Waarom vind je dat gemeen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Heb je lucid dreaming al geprobeerd?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef TheHolyTiamat het volgende:
hallo,
ik heb sinds 7 jaar continu dezelfde dromen over demonen, minstens 1 x per week en maximaal 4 keer per dag. elke keer, ook al is het een middagdutje, kom ik in de "demonenwereld" terecht en ontmoet ik demonen, ik was eerst erg bang en durfde niet te slapen, nu vind ik het wel weer normaal worden maar wennen doet het niet.
ik ben het eigenlijk heel erg zat, en wil helemaal niet aanvoelen alsof ik constant op twee werelden zit, deze wereld en als ik ga slapen constant omringd door een demoon soms drie tegelijk soms maar 1. het verward me, en maakt me bang.
weet iemand wat dit heeft te betekenen? iemand die hetzelfde meemaakt? waarom laten ze me niet met rust in mijn slaap? ze voelen ook werkelijk echt aan en zijn al jaren op deze manier, de demonen zijn heel gedetailleerd en ik kan ze aanraken en zij mij, het gevoel is niet echt te beschrijven.
Waarom zou lucide dromen geen goed idee zijn? Wanneer je lucide kunt worden in je droom betekent dat alleen dat je je niveau van bewustzijn van jezelf en je omgeving hebt verhoogd, niet alleen in dromen maar ook in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef Westsidee het volgende:
Als je die demonen ziet in je slaap, ben je je er dan bewust van dat je slaapt? Zo niet, verdiep je eens in lucide dromen. Repeterende nachtmerries zijn bij uitstek te gebruiken om lucide te dromen en daarmee angsten te overwinnen en de controle terug over te nemen. Ook kun je dan gewoon vragen waarom ze je lastigvallen in je droom.
Misschien toch niet zo'n goed idee, als je wel eens psychoses hebt/gehad
Ik gok dat je het vooral hebt bij het inslaap vallen en juist voor het wakker worden en/of tijdens middagdutjes. Ik heb goed nieuws voor je. Je hebt waarschijnlijk te maken met hypnagogische hallucinaties. Hypnagogie is de fase tussen het wakker zijn en het in slaap vallen. Aan de andere kant hebben we hypnopompie, de fase tussen het slapen en ontwaken in. Hersentechnisch gezien, zijn deze fasen niet precies hetzelfde, maar beiden gaan vaak vergezeld van hallucinaties, angstgevoelens en lichte 'trips'. Als je Engels een beetje goed is raad ik je aan de engelstalige wikipedia over deze onderwerpen even te lezen en vervolgens dit uitstekende artikel: Hypnagogia: A Bridge to Other Realities en ook de daar aangehaalde artikelen, het is zowaar een interessant onderwerp! Vele alien-ontvoeringen, Maria-verschijningen en bezoekjes van Demonen zijn waarschijnlijk terug te voegen op de hypnagogische fasen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef TheHolyTiamat het volgende:
hallo,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |