Ik heb eindelijk de moed verzameld om mn eigen ervaringen hier eens op te schrijven.
Graag geen lullige reacties , dit is nl al moeilijk genoeg.
Wat ik met dit topic wil, is mensen waarschuwen dat er ook gevaren aan het paranormale zitten......en ook dat sommige mensen die ermee te maken hebben, kwade bijbedoellingen hebben. Ook zou ik graag ervaringen van anderen lezen en wat zij denken wat er met mij gebeurt is toen, want ik weet het nog steeds niet precies.
Het begon allemaal zo'n 11 jaar geleden.
Ik heb met een negatieve entiteit te maken gehad ik heb er maanden last van gehad. Ik deed me continu zeer, vingers tussen de deur, tussen de keuken la , rare dingen zien op straat, vreselijke ongelukken en dan knipperde ik met mn ogen en dan was het ineens weg.
Had t gevoel dat ik bezeten was. Ik had steeds de geur van een poeplucht in mn neus, echt heel vreemd
Ook allerlei andere dingen zag ik gebeuren....
Papieren die op tafel lagen in mn woonkamer vlogen door de lucht en k zag n duivels kop van 3 bij 3 meter uit de muur komen en die bek ging zo over me heen alsof ik opgegeten werd.
Zag kleine zwarte mannetjes met zwarte kleding en een zwarte puntmuts op, uit de vloer komen en die begonnen aan mn benen te eten
Ik zag gewoon t vlees van mn benen vallen.
Er kwamen zwarte lantaarntjes met rode vlammen uit de muur etc etc Was doodsbang voor spiegels omdat als ik erin keek heel duizelig werd en net was of ik in een bodemloze put viel.
Ben van dit alles erg bang en paniekerig geweest.
Ik had in die tijd contact met de vriendin van mn broer en die doet aan wicca, alleen is zij waarschijnlijk bezig geweest met zwarte magie en dat wist ik niet. Later kwam ik te weten dat ze ook aan geesten oproepen doet en een zwarte spiegel heeft.
Zij zou me alles wel ff leren over wicca. Ik mocht er niks tegen anderen over zeggen en al helemaal niet met mn moeder. Dit vond ik echter heel raar en ben toen juist met het schrift waar zij vanalles over wicca in geschreven had, naar mn moeder gegaan. Vermoedelijk was t geen wicca...ik weet het helaas niet meer.... Mn moeder zei direct dit is NIET goed, ten eerste is het indoctinatie en ten 2e is het occult en gevaarlijk. Je moet hiermee stoppen en die vrouw niet meer zien. Ze was bij mn ouders ook niet echt welkom meer.
Mn moeder is nl ook paranormaal begaafd en voeld heel goed dingen aan. Ook als mensen niet deugen.
Ik heb alles wat ik van haar in huis had terug gebracht naar haar huis, maar het was al te laat.
Die vrouw heeft me gedruggeerd/vergiftigd waarschijnlijk met LSD of datura (
http://nl.wikipedia.org/wiki/Datura) en een slechte entiteit aan me gekoppelt ofzo.
Ze zei tegen mij dat ze haar gids naar me toegestuurd had om op me te passen, nou niet waar dus... Ze had ook mn 3e oog geopend en wat ik me daarvan herinner is dat ik mensen aanstaarde en vlarden van gesprekken herinner, hoorde iemand zeggen zoals ze kijkt is t net een laser.....
Zij gaf me ook zogenaamd reiki voor mn migraine dus kon vanalles met me uitvreten omdat ik haar vertrouwde en volledig open stond.
Ik kreeg dus door de drugs/vergiftiging ook nog eens heftige hallucinaties en waanideeen.
Heb door t park lopen huppenen en bloemetjes lopen plukken (voelde me een jaar of 13 toen) ,heb ook gedacht dat ik een soort Jesus was en mensen kon genezen. En nog wel meer van die gedachtes.
Op een nacht toen ik erg bang was omdat ik die duivels kop en die zwarte mannetjes had gezien, heb ik mn ouders gebeld
Ik vroeg bij mn ouders thuis om de bijbel (k weet niet waarom t ging allemaal vanzelf) en ben gaan lezen, opeens werd ik heel misselijk en moest ik overgeven, wonderlijk ging t daarna veel beter met me. Alsof ik die negativiteit uit gespuugd had. Het rook nl naar zwavel, daar kwam dus denk ik die poeplucht vandaan. En vandaar dat ik dus denk dat ik bezeten ben geweest. In die tijd kon ik ook niet normaal praten , als ik wat wou uitleggen kwam het er totaal onsamenhangend uit , dus niemand begreep me, ook kon ik niet gewoon schrijven, leek net een soort code taal zei mn moeder later.
Ik heb later ook contact opgenomen met mn toenmalige psycholoog en die heeft gezorgd dat ik medicatie kreeg zodat ik weer kon slapen en rustiger werd en de hallucinaties/waanideeen weg gingen. Hij noemde me psychotisch, maar zei ook dat er meer is tussen hemel en aarde en dat ik niet gek was en dat bepaalde dingen best bestaan alleen dat ik daar nu niet mee bezig moest zijn. Door dat alles zo'n warboel was in die tijd , weet ik niet goed meer wat nou wel en niet echt was....en dat vroeg ik hem, maar hij kon me er geen antwoord op geven verder.
Mijn broer is uiteindelijk met die vrouw getrouwd,daarom vertrouwde ik haar dus ook in eerste instantie. Maar het is mn broer zn dood geworden. Ik weet niet wat ze gedaan heeft, denk t zelfde als met mij, maar mn broer was heel erg in de war en erg bang.
Op een dag zijn bij hem de stoppen doorgeslagen en heeft hij zelfmoord gepleegd.
Hij wist inmiddels ook waar ik over sprak toen ik hem vertelde wat ze in t verleden met mij geflikt had.
Hij zei een paar dagen voor zn dood tegen mij, dat ie gewild had , dat ie naar mij en mn moeder geluisterd had. Mn moeder en ik hadden m namelijk gewaarschuwd voor haar, maar hij zei toen wij hem waarschuwden, met mij gebeurt niks ze heeft geen invloed op me, nou wel dus!
Bij mij kwamen mn ouders net op tijd anders had ook ik niet meer geleefd. Ik heb in die rare tijd een overdosis genomen, een hele pot met slaappillen. Ik werd ook gek van het niet slapen (zelfs met die pillen sliep ik niet) en steeds maar dingen te zien Ik schijn vlak voordat ik wegviel mn ouders te hebben gebeld, zelf kan ik me daar niks van herinneren...Ik heb grote gaten in mn geheugen kwa die tijd.
Als je niet weet wat je moet doen, sluit je dan af, en hou je er niet mee bezig want als het verkeerd gaat heb je straks een nare entiteit aan je vast zitten. En verhuizen of wat dan ook helpt niet , t gaat waar jij gaat.
Wees heel voorzichtig met alles en zeker als je wat labiel bent.
Nog steeds ben ik heel geinteresseerd in het paranormale, maar ben heel voorzichtig.
Ik ben heel gevoellig ik denk dat ik hsp ben , ik voel nl andere mensen hun stemming aan, ook al zijn ze op dat moment niet bij me thuis, dus ook over afstand voel ik hoe het met iemand gaat. Ik zie van kinds af aan al schimmen, meestal witte en heel soms zwarte, die zwarte vind ik niet prettig en stuur ik weg, dmv ik wil dat je weggaat het is MIJN huis en ik wil je hier niet hebben, en sluit me af.
Denk dat omdat ik zo gevoellig ben daarom ook een makkelijk slachtoffer was voor die vrouw.
Ze heeft t met meer mensen uitgevreten want er heeft nog een ex van haar zelfmoord gepleegd.
Dus ga op je eigen gevoel af , vertrouw niet zomaar ieder medium/paragnost of wie dan ook, sommige hebben geen goede bedoellingen.
Dit alles heeft 3 maanden geduurd en ben er uiteindelijk "ongeschonden" er vanaf gekomen.
Ik heb dit later doorgesproken met een psychiater en die zei dat het goed mogelijk is geweest dat ik drugs of dantura gehad heb, omdat je normaal gesproken niet zomaar van de ene op de andere seconde psychotisch bent en zulke heftige hallucinaties hebt. En dat is wel wat er gebeurt is, van t ene op t andere moment was ik de weg kwijt.
Gelukkig heb ik nooit zulke psychoses meer gehad , want door LSD/ dantura kan je de rest van je leven er last van houden.
Ik slik nog wel medicatie om te zorgen dat het niet terug komt (flashbacks), ik ben stabiel en voel me lekker.