Toen ik nog 'gewone' boeken las zo'n 4 tegelijk. Maar met de kindle nu meestal 1.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Hoeveel boeken lezen jullie tegelijk? Eéntje?
Da's niet echt praktisch inderdaad... Die van mij onthoudt van vijf boeken (geloof ik, kunnen er ook meer zijn) precies waar je gebleven bent en die staan in een aparte lijst onderaan het menu.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik ook eentje. Normaal had ik nog wel eens een dik boek voor thuis en een dun voor onderweg of in bad. Maar met de Kindle maakt dat niet uit.
En ik vind het ook niet handig om te switchen. Dan moet je elke keer dat je de Kindle aanzet weer naar je boek zoeken. Als je één boek per keer leest zit je meteen op de juiste pagina.
1, ik heb echt nooit meerdere boeken tegelijk gelezen, vind ik erg onprettigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Hoeveel boeken lezen jullie tegelijk? Eéntje?
Kindle onthoudt het volgens mij ook van alle boeken die niet helemaal uit zijn, maar omdat ik er zo'n 300 in heb staan is het evengoed nog een gezoek. En om de boeken waarin ik bezig ben apart in een collectie onder te brengen vind ik ook gedoe. Ik mis het ook niet, meerdere boeken lezen, nu kan ik me lekker op één verhaal richten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Da's niet echt praktisch inderdaad... Die van mij onthoudt van vijf boeken (geloof ik, kunnen er ook meer zijn) precies waar je gebleven bent en die staan in een aparte lijst onderaan het menu.
Bij mij niet. Ik heb nu een collectie van 26 delen die ik keurig genummerd ontvangen heb. En die staat in volgorde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:13 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij veranderd de kindle wel de volgorde van de boeken. Wss de laatst gelezen bovenaan ofzo, maar dat heb ik nog niet echt bekeken omdat i ze altijd in collecties heb zitten.
Ach ja joh, de Kindle is gewoon de iPad/iPhone onder de ereaders...quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:51 schreef bioloogje het volgende:
We kunnen dit topic wel veranderen in een pro kindle topic zegIk ben gelukkig nog steeds erg tevreden met mijn ondertussen oude sony.
Wat? Onderfunctioneel, overpriced en overgewaardeerd?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:56 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ach ja joh, de Kindle is gewoon de iPad/iPhone onder de ereaders...
Volgens mij wordt de Kindle toch juist als beste en goedkoopste beschouwd?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:04 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat? Onderfunctioneel, overpriced en overgewaardeerd?
Ja als ik het zo lees wel, maar Bas-beest vergelijkt hem met de ipad/iphone... En die zijn niet bepaald het beste en zeker niet het goedkoopstequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:14 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de Kindle toch juist als beste en goedkoopste beschouwd?
Foei, voor straf dit T-shirt aan!quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:56 schreef bas-beest het volgende:
Ach ja joh, de Kindle is gewoon de iPad/iPhone onder de ereaders...![]()
Op zondag 23 oktober 2011 14:04 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat? Onderfunctioneel, overpriced en overgewaardeerd?
quote:
Het was een grapje uiteraard... omdat er ineens zoveel Kindle-fans opduiken in dit topic, lijkt het net of dat apparaat overhypt wordt/is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:24 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja als ik het zo lees wel, maar Bas-beest vergelijkt hem met de ipad/iphone... En die zijn niet bepaald het beste en zeker niet het goedkoopste
Gefeliciteerd. Hebben jullie meegedaan met een prijsvraag of zo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ik was redelijk hysterisch toen ik de email kreeg (en toen opnieuw toen de UPS man een mooi doosje afleverde)
Denk dat ik anders nu nog niet aan de eReader zou zijn, maar het zou hebben uitgesteld tot volgend jaar ofzo (geldgebrek enzo..)
De Kindle 3 heeft een uiterst gunstige prijs/kwaliteit verhouding en sinds kort is hij te bestellen zonder torenhoge verzend- en douanekosten. Dat verklaart een deel van de populariteit ervan, denk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Het was een grapje uiteraard... omdat er ineens zoveel Kindle-fans opduiken in dit topic, lijkt het net of dat apparaat overhypt wordt/is.
Nwah, ik had geboden op boeken in een veiling en degene die het organiseerde had de namen van alle mensen die een veiling hadden gewonnen (of op een andere manier hadden geholpen bij het ophalen van geld voor het goede doel) in een hoge hoed gegooid en verlootte een Kindle. En ik was de gelukkigequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hebben jullie meegedaan met een prijsvraag of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |