ik rij geen motor en spreek geen frans en dat snoepje krijg ik sowieso nooit.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan krijg je dat barmeisje nooit.
Spring op de motor, pik haar op bij de bar en rijd naar Parijs.
Succes, je kan het!
Hier op Fok! in je fobo die foto's zijn mooi en nee ik heb jou niet op FBquote:Op donderdag 1 september 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bedoelde meer hoe jij die hebt gezien, heb jou niet op FB toch?
Ah kijk, dan snap ik het weer.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok! in je fobo die foto's zijn mooi en nee ik heb jou niet op FB
kan me ook niet voorstellen dat jij nerds op FB in je lijstje hebtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah kijk, dan snap ik het weer.
Sja, dan wordt het een schamel avondje.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef clevy het volgende:
[..]
ik rij geen motor en spreek geen frans en dat snoepje krijg ik sowieso nooit.
kan beter rondkijken wat er nog meer de kroeg in wandelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Waarom zit ze dan hier?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat jij nerds op FB in je lijstje hebt
Die fout maken meer mensenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Maar ik geloof Artic op zijn woord.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, dan wordt het een schamel avondje.
Ik zal aan je denken als ik sta te dansen.Dat is het mooie aan seks, dat je alleen bezig bent met het hier en nu, met genieten. Zo fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat jij nerds op FB in je lijstje hebt
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, dan wordt het een schamel avondje.
Ik zal aan je denken als ik sta te dansen.denk maar niet aan mij.. dan dans je niet hard meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat is er mis met tegen andere doosjes aan kletsen?das een van de geheimen van moeder natuurquote:I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
heb nog geen uitnodiging van je gehad..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jawel hoorNiks mis met nerds.
Exact!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan seks, dat je alleen bezig bent met het hier en nu, met genieten. Zo fijn.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
heb nog geen uitnodiging van je gehad..
Jammer dat ik geen nerd ben.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er is een geniale Dirkjan die ik nu zou willen plakken, maar die ga ik nooit vinden online.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
Overigens, Miss, is het wel een tikje beschamend dat je me in 9 maanden tijd niet eens hebt gemist op FB.
Jammerquote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is een geniale Dirkjan die ik nu zou willen plakken, maar die ga ik nooit vinden online.
Om dit soort dingen haat ik FB dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
Overigens, Miss, is het wel een tikje beschamend dat je me in 9 maanden tijd niet eens hebt gemist op FB.
Zoek andere vrienden! Of pis over die smartphones heen, kunnen ze niet tegen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om dit soort dingen haat ik FB dus.
Ga je met een groep uit, zit opeens 60% op zijn "smart"phone te facebooken...
Het is goed hoor, ik weet weer waar we staan.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he, ik hoopte nog even dat het je niet zou opvallen.
quote:
Ach, je was toch niet van plan ze aan mij te laten zienquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mist wel mijn vakantiefoto's
True en van veel mooiere lijven.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef ArTiC het volgende:
er staan miljoenen bikinipics op internet
Van Miss?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef ArTiC het volgende:
er staan miljoenen bikinipics op internet
Haha, andere vrienden gaan er sowieso komen...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoek andere vrienden! Of pis over die smartphones heen, kunnen ze niet tegen.
En jou?quote:
True that:quote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True en van veel mooiere lijven.
Ik snap wel waarom mensen het leuk vinden hoor, FB en andere social media. Maar het is niets voor mij.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, andere vrienden gaan er sowieso komen...
Ik besteed er geen aandacht aan. FOK! en FB als het moet zijn voor thuis. en op het werk.
Dat eerste idd.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
Facebook komt er bij mij niet eens in..... Al is het in de eerste plaats alleen maar vanwege hun lack of privacy regels......
Daarbij, vrienden spreek ik wel in het echt....
Waarom nou weer zo'n toevoeging waarmee je toch een tikje nietleuk bent over jezelf?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True en van veel mooiere lijven.
Ik word gek van de hoeveelheid communicatie. Ben blij dat ik naar een rustige stad ga.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom mensen het leuk vinden hoor, FB en andere social media. Maar het is niets voor mij.
umm ze is lelijk en plastic...quote:
Jimena is niet superslank, niet als een model. Ze heeft de curves op de juiste plekken zitten. Ik houd van alles van dit tot molliger. Dunner hoeft niet nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij van superslank?
Ach, voor buitenlandse vrienden heb ik gewoon msn.... Dan praat je gewoon een keer bij enzo.... Je hoeft niet elke dag updates te geven..... Dat deden we vroeger ook niet... dus waarom moeten we tegenwoordig steeds elk wissewasje melden? Ja toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat eerste idd.
Ik heb bijna alleen maar buitenlandse contacten. En mailen is ook niet je van het. Ik heb het maar gebruik het nauwelijks, dat laat ik zo denk ik. Wilde ervanaf.
Ik kom wel eens op plekken, ja. Soms zijn daar andere mensen, en op een heel goede avond praten die mensen zelfs tegen mij! Dan heb ik de tijd van mijn leven, dat begrijp je.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word gek van de hoeveelheid communicatie. Ben blij dat ik naar een rustige stad ga.
Ga je nog een beetje uit, LE?
MSN kan ik niet installeren en werd ik ook gek van al die popups.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, voor buitenlandse vrienden heb ik gewoon msn.... Dan praat je gewoon een keer bij enzo.... Je hoeft niet elke dag updates te geven..... Dat deden we vroeger ook niet... dus waarom moeten we tegenwoordig steeds elk wissewasje melden? Ja toch?
Ik zit in je fb lijst. Wat suggereer jij hier?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jimena is niet superslank, niet als een model. Ze heeft de curves op de juiste plekken zitten. Ik houd van alles van dit tot molliger. Dunner hoeft niet nee.
Mannen die dit soort beeldschone vrouwen lelijk noemen zijn doorgaans de mannen die nooit in de buurt van zo'n vrouw kunnen komen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
umm ze is lelijk en plastic...
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo'n toevoeging waarmee je toch een tikje nietleuk bent over jezelf?
Dat meen je niet?? Maar... is dat niet eng? Praten enzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom wel eens op plekken, ja. Soms zijn daar andere mensen, en op een heel goede avond praten die mensen zelfs tegen mij! Dan heb ik de tijd van mijn leven, dat begrijp je.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit in je fb lijst. Wat suggereer jij hier?
Que? Smaak is persoonlijk he?quote:
Popups?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MSN kan ik niet installeren en werd ik ook gek van al die popups.
FOK! is mijn MSN en FB houd ik voor contacten om af te spreken, meer niet. En af en toe wat fotootjes.
correctiequote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Mannen die dit soort beeldschone vrouwen lelijk noemen zijn doorgaans de mannen die nooit in de buurt van een vrouw kunnen komen.
Ik wilde het al zeggen; ik zie toch zo een stuk of 6-8 nerds van hier erbijstaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit in je fb lijst. Wat suggereer jij hier?
Nee, dat je zegt dat ze niet heel dun isquote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Que? Smaak is persoonlijk he?
inclusief jezelf?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde het al zeggen; ik zie toch zo een stuk of 6-8 nerds van hier erbijstaan.
Dat laatste. Maar had het er met mijn maat B over. In Nederland is het heel ongebruikelijk om bij iemand die 50 km verderop woont langs te gaan. Jammer is dat. In andere landen is dat veel normaler.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Popups?Hier geen last van gelukkig.....
Maar goed, met vrienden omgaan in het echt is beter dan dat neppe "ik heb 100 facebook vriendjes" vriendschappen
Gelukkig ben ik übercool en stoer en zulksquote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde het al zeggen; ik zie toch zo een stuk of 6-8 nerds van hier erbijstaan.
Ik sta er niet tussen Tijn. Te min voor mevrouw.quote:
Over mezelf, want je kent me, zo egocentrisch als de pest. Wat zij zeggen weet ik niet, ik luister nooit, dan zit ik te pingen met mn blackberry.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat meen je niet?? Maar... is dat niet eng? Praten enzo?
Waar praat je dan over??
Zonder pak en met kater ben je niets meer dan Tijn met een goeie dag.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik übercool en stoer en zulks
Jij te min?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen Tijn. Te min voor mevrouw.
Zou jij een ham-prei-quiche durven invriezen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik übercool en stoer en zulks
Ach, ik merk soms al dat mijn "vrienden" te beroerd zijn om een half uur in de auto te zitten.....quote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar had het er met mijn maat B over. In Nederland is het heel ongebruikelijk om bij iemand die 50 km verderop woont langs te gaan. Jammer is dat. In andere landen is dat veel normaler.
Oh da's wel slim zeg. Maar andere mensen, die gaan toch opmerkingen maken? Brr, nee joh.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Over mezelf, want je kent me, zo egocentrisch als de pest. Wat zij zeggen weet ik niet, ik luister nooit, dan zit ik te pingen met mn blackberry.
50km vin ik niet zo eng.. wat meer ook niet. maar een paar van m'n maten en kennissen zijn wel erg ver weggegaan.. australie, taiwan, india, zuid amerika. dan is zo'n media toch wel handig om nog eens een berichtje te delenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar had het er met mijn maat B over. In Nederland is het heel ongebruikelijk om bij iemand die 50 km verderop woont langs te gaan. Jammer is dat. In andere landen is dat veel normaler.
Hehe, dat valt ook wel weer mee, Ik heb laatst me Simone Simons zitten praten, dus in de buurt komen lukt welquote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Mannen die dit soort beeldschone vrouwen lelijk noemen zijn doorgaans de mannen die nooit in de buurt van zo'n vrouw kunnen komen.
Zelfstandige vrouwen, zoooo sexyquote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Over mezelf, want je kent me, zo egocentrisch als de pest. Wat zij zeggen weet ik niet, ik luister nooit, dan zit ik te pingen met mn blackberry.
Hapklaar brokje doorgeslikt zie ik.quote:
ik weet nu niet of dit positief voor mij is of negatiefquote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder pak en met kater ben je niets meer dan Tijn met een goeie dag.
Nee, ook dan ben oozing with awesomness, wat dacht je?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder pak en met kater ben je niets meer dan Tijn met een goeie dag.
Bingo.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik merk soms al dat mijn "vrienden" te beroerd zijn om een half uur in de auto te zitten.....
Terwijl ik wel vaak hun kant op ga.... Daar ben ik ook maar mee gestopt.... Ik vind het nooit erg om ergens heen te gaan....
De nederlandse mentaliteit is sowieso ruk.... veel mensen durven niet eens doordeweeks eens wat te doen 's avonds, want ja, morgen werken
Toen ik in Ierland woonde zaten we elke avond wel bij iemand of ergens in een pub....
Ik heb geen flauw idee wie dat is.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Hehe, dat valt ook wel weer mee, Ik heb laatst me Simone Simons zitten praten, dus in de buurt komen lukt wel
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hapklaar brokje doorgeslikt zie ik.
Kan wel, maar verliest smaak. Is zonde.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou jij een ham-prei-quiche durven invriezen?
Awesomnia in jouw geval.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ook dan ben oozing with awesomness, wat dacht je?
Ja, dat doen ze, maar ze worden meestal wel stil als je ze pijpt op het toilet hoor. Als je goed bent, hou je er nog beltegoed aan over.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh da's wel slim zeg. Maar andere mensen, die gaan toch opmerkingen maken? Brr, nee joh.
Zangeres Epica. Goeie stem, sexy redhead.quote:
De verkering ging uit hahahaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bingo.
In Colombia gaat men doordeweeks gewoon uit. En ze werken. Doe ik zelf ook.
Waarom ben je weggegaan uit Ierland?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen Tijn. Te min voor mevrouw.
Jeweetsquote:
Beltegoed hoef ik niet, maar een smirnoff ice gaat er wel in. Dus ik kan gewoon naar een vrouw toegaan en zeggen dat ik haar wil likken voor een smirnoff ice?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze, maar ze worden meestal wel stil als je ze pijpt op het toilet hoor. Als je goed bent, hou je er nog beltegoed aan over.
Dus jij barst van het beltegoed en toch bel je me nooit?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze, maar ze worden meestal wel stil als je ze pijpt op het toilet hoor. Als je goed bent, hou je er nog beltegoed aan over.
Works like a charm!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beltegoed hoef ik niet, maar een smirnoff ice gaat er wel in. Dus ik kan gewoon naar een vrouw toegaan en zeggen dat ik haar wil likken voor een smirnoff ice?
Mooi, ga ik dan snel proberen.
[img]http://http://myinfobahn.com/wp-content/uploads/2010/10/simone-simons-001.jpg[/img]quote:
Ik dacht al de naam komt mij bekend voor. Zeer sexy vrouw inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zangeres Epica. Goeie stem, sexy redhead.
Ah so. En geen werk daar?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De verkering ging uit hahaha
Zou er wel weer willen wonen hoor..... Werk nu gelukkig bij een wereldwijd internationaal bedrijf en je hebt daar de ruimte om dus wereldwijd van baan te switchen enzo... Dus dat maar bekijken over een jaartje of 2 ofzo...
Ze zeggen allemaal dat ik het niet goed doe, dus ik krijg dat btg nooit.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij barst van het beltegoed en toch bel je me nooit?
Jij komt het voorverteerde hapje van Tijn nog es afhappen??quote:
Je moet ook eerst btg in ontvangst nemen voor je gaat pijpenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal dat ik het niet goed doe, dus ik krijg dat btg nooit.
Blijven oefenen jij!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zeggen allemaal dat ik het niet goed doe, dus ik krijg dat btg nooit.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt het voorverteerde hapje van Tijn nog es afhappen??
Je hebt je haar weer (niet) geverfd?
zak chips helpt nietquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
Dank je L-E, nu heb ik honger.
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[ afbeelding ] zo is het beter denk ik
En ik zin in smirnoff ice.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben misosoep aan het eten en gegrilde yakitorikipquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
Dank je wel hoor meisje, ik stuur je een vriendjesberichtje. Nog een nerd (?) erbij.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lees maar met een half oog mee, ik snap het niet meer...
Omdat ik het over pijpen heb?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
Pavlovreactie he?quote:
wel opletten dat je er 12 uur van gaat kwijlenquote:
daar ga ik niet van kwijlen hoor... beloven alla, maar krijgenquote:
is het de linker of de rechter?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[ afbeelding ] zo is het beter denk ik
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben misosoep aan het eten en gegrilde yakitorikip
quote:
Eikel.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je dat nu voor de 2e keer posten?
de linker is voor jou, de rechter is degene met wie ik gesproken hebquote:
Ligt aan de klas denk ikquote:Op donderdag 1 september 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
Ik was 8 en hoorde over pijpen. Toen mijn vader uitlegde wat het was zei ik tegen hem: dat is toch vieeess?
Ik zou nu keihard door de klas uitgelachen en anaal genomen worden, vrees ik...
Ik ben misosoep aan het eten en gegrilde yakitorikipquote:Op donderdag 1 september 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je dat nu voor de 2e keer posten?
Ik sta met Floor Jansen op de fotoquote:Op donderdag 1 september 2011 22:09 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
de linker is voor jou, de rechter is degene met wie ik gesproken heb
Volgens mij stan ze rijen dik, maar wil ze dat niet zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, wie helpt de arme meid uit de brand?
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soup soup, a tasty soup, soupquote:Op donderdag 1 september 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat pijpen een hoax was. Dat men tegen me loog, dat het een soort mythe was die niet waar was. Kwam ik even van een koude kermis thuis.
Maar dan kan ik je niet in bed voorlezen uit World War Zquote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog even en ik wil niet meer met je trouwen.
Begrijpend lezen en tijn gaan niet samenquote:
Alleen als je me dan lekker eten voert.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan kan ik je niet in bed voorlezen uit World War Z
Gehaktstaaf.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef El_Matador het volgende:
Als je braaf die rare gehaktstaaf pijpt, mag je elke maand nieuwe kleertjes kopen.
That's life.
Gegrilde steak en spareribs eten in bed ja? Mag ik dan de bbq-saus van je borsten aflikken?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen als je me dan lekker eten voert.
Kip afkluiven in bed vind ik echt hemels. Ketjapkip het liefst.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gegrilde steak en spareribs eten in bed ja? Mag ik dan de bbq-saus van je borsten aflikken?
Dat kan ik heul lekker klaarmakenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Kip afkluiven in bed vind ik echt hemels. Ketjapkip het liefst.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik heul lekker klaarmaken
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gegrilde steak en spareribs eten in bed ja? Mag ik dan de bbq-saus van je borsten aflikken?
lol geeft het woord kipkluifjes weer een andere ladingquote:
Wij zijn dan ook in 1 woord geweldig.quote:
quote:
Deze exacte woorden gebruikte mijn zusje ook van het weekend.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
Opoe vertelt: ik heb sinds maandag interactieve televisie, ik voel me helemaal hip en bij-de-tijd enzo.
Ik heb al jaren een interactieve tv, met zo'n ding met knopjes. Dan druk je ergens op en dan doet de tv wat, kei gaaf.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
Opoe vertelt: ik heb sinds maandag interactieve televisie, ik voel me helemaal hip en bij-de-tijd enzo.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze exacte woorden gebruikte mijn zusje ook van het weekend.
Makkelijk voor Peuter of niet?
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft hyperactieve televisie.... met al die commerciële kut programma's van tegenwoordig heb ik een HD-ADD televisie
Morgen komt de ziggo man. 's Morgens vroeg.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
en jij gaat hem in je badjas opwachten?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Morgen komt de ziggo man. 's Morgens vroeg.
Niet zo bijdehand, monnik.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een interactieve tv, met zo'n ding met knopjes. Dan druk je ergens op en dan doet de tv wat, kei gaaf.
Ik ga mijn best doen dat juist niet te doen. Ik had geen rekening gehouden met het feit dat ik vakantie heb toen ik de afspraak maakte.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
en jij gaat hem in je badjas opwachten?
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Morgen komt de ziggo man. 's Morgens vroeg.
MI!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
en jij gaat hem in je badjas opwachten?
2 weken terug?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze vullen dr bh op. Deed ik ook als klein meisje.
Want op een werkdag had je er niet vroeg uit gehoeven?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen dat juist niet te doen. Ik had geen rekening gehouden met het feit dat ik vakantie heb toen ik de afspraak maakte.
Voldoende porno, me dunkt.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb internet en genoeg films op mijn televisie. Verder niks. Heerlijk.
Je mist het punt.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want op een werkdag had je er niet vroeg uit gehoeven?
Niets is zo lekker als een goed gevormd vrouwenlichaam, Barb'quote:
Tell me about itquote:Op donderdag 1 september 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets is zo lekker als een goed gevormd vrouwenlichaam, Barb'
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef El_Matador het volgende:
B, je zal een mooie verschijning geweest zijn tussen die bruine slaven en dat heerlijk groenblauwe water.
Oeh, ik zal Ted een aanslingeren binnenkort.quote:
Ted?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, ik zal Ted een aanslingeren binnenkort.
That reminds me, ik moet nog steeds seizoen 1 eens gaan kijkenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
That reminds me, ik moet nog steeds seizoen 1 eens gaan kijken
http://www.ted.nu/quote:
Nog niet eens gezien? En het is zo´n briljante serie...quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, hij staat verdorie te wachten op de hd.
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niet eens gezien? En het is zo´n briljante serie...
Ga dan eens snel kijken ja?quote:
quote:
Braboquote:
Ja, meer dan goed, heerlijk strand- en cocktailweer hierquote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef Delan het volgende:
[..]
hoe is het daar in het warme malta?
ja ook helemaal goed!!! helemaal blij met mn huisje, volgende week donderdag komt mn keuken nog en dan is het echt helemaal klaar, wat een ruimte, heerlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, meer dan goed, heerlijk strand- en cocktailweer hierHoest daar?
Geniet ervan!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:55 schreef Delan het volgende:
[..]
ja ook helemaal goed!!! helemaal blij met mn huisje, volgende week donderdag komt mn keuken nog en dan is het echt helemaal klaar, wat een ruimte, heerlijk
He lief mens, ga jij lekker je ding doen! ik ga naar mn bed!! veel plezier met dinges en zus en zo en doei doeiquote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef Barbusse het volgende:
En lieve mensen, ik ga even dingen doen. Wat zeggen jullie daarop?![]()
Ciao![]()
mietje!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef Barbusse het volgende:
En lieve mensen, ik ga even dingen doen. Wat zeggen jullie daarop?![]()
Ciao![]()
Het mag een andere keer hoor.quote:
Ted zegt 17 oktober 2011quote:
Moet je iets terug scrollen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie is Tedveels te lang wel.
Ja ik vind het erg handig. Nou ja, vond, want ineens vindt hij wel afleveringen, maar downloadt hij se niet. Maar dat ligt vast aan mij, het werkte altijd superquote:
En als het nu een enorme Adonis is baal je dat je niet in je badjas open hebt gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:15 schreef missbehavin het volgende:
Oh het is veel te vroeg
Nu wachten op de ziggo man. Ongetwijfeld een dikke oude man.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind het erg handig. Nou ja, vond, want ineens vindt hij wel afleveringen, maar downloadt hij se niet. Maar dat ligt vast aan mij, het werkte altijd super
Pics willen we, zo op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:19 schreef missbehavin het volgende:
Nee barb, ik ben gewoon gekleed hoor
Ik heb hele seizoenen die hij wel pakte, zal wel iets met instellingen zijn, maar ik ben niet zo handigquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]ja ik dacht whohooooooo maar hij download ze niet
Mijn interactieve tv fixen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat komt die Ziggo gigolo doen dan?
Schat het is nog geen 8.30, ik moet nog in de plooi vallen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pics willen we, zo op de vroege ochtend
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die porn kanalen weigeren hier ook steeds
oh coolio wel een plus pakket nemenquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]Neehee, van normale dig tv naar interactieve...
Dat wil ik wel voor je doen hoor...quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat het is nog geen 8.30, ik moet nog in de plooi vallen...
Ja dat heb ik ook gedaan, geloof ik..quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
oh coolio wel een plus pakket nemen
quote:
Meer dan prima, om 17.00 uur naar een beachclub, drankjes lurken in een whirlpoolquote:
Ik rol van de ene anticlimax naar de andere tragedie jaquote:
Ja, ik las het vanochtend. Vet lachequote:Op vrijdag 2 september 2011 08:36 schreef Ang3l het volgende:
@StBaby..... er was gister een Lowlands HEMA afterparty flashmob dingesHet was te verwachten dat dat campingwinkel feestje nog een x ergens de kop op zou duiken
Waar is de HEMA? Hier is de HEMA!quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik las het vanochtend. Vet lache
Ze hadden van de week de rookworst ook in de aanbieding.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is de HEMA? Hier is de HEMA!
Dit is wel echt dikke publiciteit voor ze zeg
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hadden van de week de rookworst ook in de aanbieding.
HEMA-worst met korting, who oh hohoooo
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hadden van de week de rookworst ook in de aanbieding.
HEMA-worst met korting, who oh hohoooo
Was je erbij?! Op LL, dat was echt briljant! Een van die gasten van de HEMA deed zelfs dansjes voorquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:42 schreef Ang3l het volgende:
Heeeeeeeema, hema, hema, hooooo la la! HEY!
quote:
Als je niet op Lowlands was, snap je hier geen fuck van. Maar geloof ons (Ang3l, Spirit en ik), het was geweldig.quote:
Ik was idd niet op Lowlands, vandaar dus ook dequote:Op vrijdag 2 september 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Als je niet op Lowlands was, snap je hier geen fuck van. Maar geloof ons (Ang3l, Spirit en ik), het was geweldig.
Koop een dagboekquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:53 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben al weer helemaal gefrustreerd. Iedereen die ik bel, is niet bereikbaar.. Fijn als je dingen moet inplannen waar 3 instanties bij betrokken zijn...
quote:
Sorry,. hij stond uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:53 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben al weer helemaal gefrustreerd. Iedereen die ik bel, is niet bereikbaar.. Fijn als je dingen moet inplannen waar 3 instanties bij betrokken zijn...
quote:
..voor ik naar NEW YORK gaquote:
Vind je dat ja? Lijkt me echt geweldig. Wat viel je tegen dan?quote:
Yeah surequote:
Nauwelijks echt grote landmarks. Zeker voor een stad van die grote.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind je dat ja? Lijkt me echt geweldig. Wat viel je tegen dan?
Nou ik zou er graag eens heen gaan hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nauwelijks echt grote landmarks. Zeker voor een stad van die grote.
He, leugens! Ik ga regelmatig naar Amsterdam en dat is ook kutquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeah sure.
Alles waar jij niet heengaat is toch per definitie kut.
Nee joh, babs is best lief hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet wel wie ik de meest irri eikel vind in Singles so far.
Eindelijk win ik het eens. Krea en E_M komen echt te weinig langs hierquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet wel wie ik de meest irri eikel vind in Singles so far.
Goa moar weer koein melkn mien jung, stadse fratsen binne ook viels te wild veur oe!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, leugens! Ik ga regelmatig naar Amsterdam en dat is ook kut
Zo! I'm impressed. Dat is nog best redelijk plat (Achterhoeks). Netjesquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goa moar weer koein melkn mien jung, stadse fratsen binne ook viels te wild veur oe!.
Gisteren gedaan, erachter gekomen dat 23 graden toch best wel warm is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
Lief dagboek: waarom is het zo koud? Ik heb gewoon de neiging de verwarming aan te zetten.
Alleen een filmpje van gezien, zag er wel geinig uit. Maar aanschaffen, nee, heb nog teveel liggenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Over spaz (eigenlijk met ringel s) gesproken. Wie speelt er al S.P.A.Z. (Space Pirates And Zombies). Most fun 15e can get you
Sorry, ik deed zo mijn bestquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo! I'm impressed. Dat is nog best redelijk plat (Achterhoeks). Netjes
Maar goed, ik ben dus gewoon jaloers wat betreft het hele New York verhaal. Maar dat begreep je wel
(alleen is mien jung dan weer Gronings)
TotalBiscuit doet de speech in de cutscenesquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen een filmpje van gezien, zag er wel geinig uit. Maar aanschaffen, nee, heb nog teveel liggen
Utrecht is idd toffer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nauwelijks echt grote landmarks. Zeker voor een stad van die grote.
Iig wel een stuk goedkoperquote:
Ik heb vannacht mn winterdekbed weer bovenop mn zomerdekbed gegooid. Lekker warm.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
Lief dagboek: waarom is het zo koud? Ik heb gewoon de neiging de verwarming aan te zetten.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren gedaan, erachter gekomen dat 23 graden toch best wel warm is.
Hehe, idd het filmpje van TotalBiscuit gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TotalBiscuit doet de speech in de cutscenes
Zit gewoon ernstig veel humor in. En de besturing is super.
Alles buiten Amsterdam is de achterhoek.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
(alleen is mien jung dan weer Gronings)
Datquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles buiten Amsterdam is de achterhoek.
Ik ben er nooit geweest, maar ik heb wel werkelijk het idee dat het qua de toerist uithangen tegenvalt als je ziet hoe groot de stad is. Zoals je zegt, 1.5 dag en je bent er door heen. Misschien vergis ik me. Maar ik kan zo maar 3 dingen bedenken die er echt uitspringen bij New York (Vrijheidsbeeld, Ground Zero en Central Park). Terwijl ik voor Amsterdam er al veel meer kan bedenken, en dat is 10x zo klein.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, ik deed zo mijn best.
Uiteraard. Ach, ik zal het allemaal wel beleven, ben er nog nooit geweest, heb 2 bekenden die er wonen die ik iig 1 keer ga opzoeken en die me echt de stad laten zien. Ik ga 1-1.5 dag echt de toerist uithangen (je ontkomt er niet aan) en 1 dag naar Philly.
Jullie hebben de Stairway. meer bijzonders is er ook weer nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij hebben ook een Broadway. En daar kan je nog goed vlees eten ook.
Ik slaap het hele jaar onder mijn zomerdekbed. Ik ben zelf een kachel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vannacht mn winterdekbed weer bovenop mn zomerdekbed gegooid. Lekker warm.
Tivoliquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie hebben de Stairway. meer bijzonders is er ook weer niet.
Heel veel jonge studentes.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie hebben de Stairway. meer bijzonders is er ook weer niet.
New York, New York. The city so nice, they named it twice. Enjoy!quote:
Je zit er behoorlijk naast hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, maar ik heb wel werkelijk het idee dat het qua de toerist uithangen tegenvalt als je ziet hoe groot de stad is. Zoals je zegt, 1.5 dag en je bent er door heen. Misschien vergis ik me. Maar ik kan zo maar 3 dingen bedenken die er echt uitspringen bij New York (Vrijheidsbeeld, Ground Zero en Central Park). Terwijl ik voor Amsterdam er al veel meer kan bedenken, en dat is 10x zo klein.
Zie mijn 1084374 posts over "mijn" callcentrequote:
Mwah, niets bijzonders, niet vergeleken met Melkweg/Paradiso eigenlijk.quote:
Ja, hoiquote:
Ik ben in alle drie meerdere keren geweest (uiteraard heb ik het over Tivoli Oude Gracht) en nog veel meer poppodia door heel Nederland, en Tivoli is echt mijn favoriet. Niet te klein, niet te groot, ziet er mooi uit, goed geluid, etc. etc.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niets bijzonders, niet vergeleken met Melkweg/Paradiso eigenlijk.
Paradiso heeft dan toch echt mijn voorkeurquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in alle drie meerdere keren geweest (uiteraard heb ik het over Tivoli Oude Gracht) en nog veel meer poppodia door heel Nederland, en Tivoli is echt mijn favoriet. Niet te klein, niet te groot, ziet er mooi uit, goed geluid, etc. etc.
Ik vind Paradiso gewoon geweldig. En dat heeft niets te maken met het feit dat ik op de guest list sta en de office manager ken dus personeelsmuntjes kan regelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in alle drie meerdere keren geweest (uiteraard heb ik het over Tivoli Oude Gracht) en nog veel meer poppodia door heel Nederland, en Tivoli is echt mijn favoriet. Niet te klein, niet te groot, ziet er mooi uit, goed geluid, etc. etc.
Dat laatste heb ik sowieso met geen enkel poppodia. Ik vermaakt me sowieso vrijwel overal wel (zolang het niet 013 bijlmer bierhal formaat heeft).quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind Paradiso gewoon geweldig. En dat heeft niets te maken met het feit dat ik op de guest list sta en de office manager ken dus personeelsmuntjes kan regelen.
Tivoli is ook niet slecht ofzo, maar voor mij ook niet iets om echt speciaal voor naar Utrecht te gaan.
Nou ja, ik ga samen met concertchick regelmatig de concertlijst af, en als het in Tivoli is moet het beter zijn dan wat er in Paradiso komt, als je me snapt. Anders vind ik het de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik sowieso met geen enkel poppodia. Ik vermaakt me sowieso vrijwel overal wel (zolang het niet 013 bijlmer bierhal formaat heeft).
quote:
Leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:14 schreef Ang3l het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)-hema-amsterdam.htmlDat viel te verwachten! Het was inderdaad dik feest in de HEMA campingwinkel op Lowlands
Ik neem aan dat afstand, bekendheid, goedkope drank, gratis toegang daar wel een grote invloed op heeftquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga samen met concertchick regelmatig de concertlijst af, en als het in Tivoli is moet het beter zijn dan wat er in Paradiso komt, als je me snapt. Anders vind ik het de moeite niet waard.
Nee, jij bent ver wegquote:
quote:
Geniet er van nu het nog kan, over een jaar of twee gaat ie dicht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat wat watquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Geniet er van nu het nog kan, over een jaar of twee gaat ie dicht.
Tivoli gaat op in het Muziekpaleis op het Vredenburg. Zowel de Oude Gracht als de Helling gaan dicht zodra die open gaat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat wat wat
Gister nog geweest
Zou er ook wel eens heenwillen. Van verhalen hoor ik wel dat 3-4 dagen écht genoeg is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, ik deed zo mijn best.
Uiteraard. Ach, ik zal het allemaal wel beleven, ben er nog nooit geweest, heb 2 bekenden die er wonen die ik iig 1 keer ga opzoeken en die me echt de stad laten zien. Ik ga 1-1.5 dag echt de toerist uithangen (je ontkomt er niet aan) en 1 dag naar Philly.
En dat is al over twee jaar? Je zou denken tien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Tivoli gaat op in het Muziekpaleis op het Vredenburg. Zowel de Oude Gracht als de Helling gaan dicht zodra die open gaat.
Ik zou er dit jaar naartoe gaan, maar helaasquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou er ook wel eens heenwillen. Van verhalen hoor ik wel dat 3-4 dagen écht genoeg is.
Rond 1-1-2014 moet ie open gaan volgens mij. Het gaat nu best snel met de bouw hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat is al over twee jaar? Je zou denken tien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |