Ah, thanks voor de verbetering.quote:
Over jouw gedweldige posthistorie nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
De TS is een enorme klapjosti. Ik neem aan dat je zijn topics en zijn historie kent?
Geen probleem. Zoals de TS al aangeeft; ik ben de hifiman hierzo. Socios is de treinhomo.quote:
Zwijg er dan over.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Over jouw gedweldige posthistorie nog maar te zwijgen.
Koetsie koetsie koequote:Op zaterdag 3 september 2011 18:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geen probleem. Zoals de TS al aangeeft; ik ben de hifiman hierzo. Socios is de treinhomo.
quote:
Volgens mij word jij geil van de TS.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de verbetering.
Edit:
Jij bent een nog veel grotere mongool, ga een stopcontact likken met met de stekker van een versterker in je kont
Daarom leef jij ws. in een houten krot uit 1900 ergens in een achterhoek in Limburg.. Zodat je 15.000 euro kunt uitgeven aan een stel lelijke speakers.. "hifiman" siert je.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Geen probleem. Zoals de TS al aangeeft; ik ben de hifiman hierzo. Socios is de treinhomo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daarom leef jij ws. in een houten krot uit 1900 ergens in een achterhoek in Limburg.. Zodat je 15.000 euro kunt uitgeven aan een stel lelijke speakers.. "hifiman" siert je.U jelly!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
U in denial?quote:
Ik heb nu eenmaal speakers van 15.000 euro. Ik kan ze betalen. Jij daarentegen bent een lelijke schurftchinees zonder geld en zonder toekomst. Ik vermoed dat ' U Jelly?' dichtbij de waarheid komt.quote:
Ja dat zeg ik. je geeft 15000 euro aan speakers en dan ga je maar goedkoop en kleiner wonen. in een houten krot uit 1900. Ergens in een achterhoek in Limburg. Ik denk dat "U In denial?" dichtbij de waarheid komt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal speakers van 15.000 euro. Ik kan ze betalen. Jij daarentegen bent een lelijke schurftchinees zonder geld en zonder toekomst. Ik vermoed dat ' U Jelly?' dichtbij de waarheid komt.
Nee ik kom alleen op voor de minderheden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:07 schreef sinadO het volgende:
[..]
Volgens mij word jij geil van de TS.
Je weet het leuk te verzinnen. Zou je iets mee moeten doen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. je geeft 15000 euro aan speakers en dan ga je maar goedkoop en kleiner wonen. in een houten krot uit 1900. Ergens in een achterhoek in Limburg. Ik denk dat "U In denial?" dichtbij de waarheid komt.
Er staat godverdomme een O achter ja?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee ik kom alleen op voor de minderheden.
Edit; kut had ik toch sinads kant moeten kiezen
ts gaat natuurlijk naar elke asian partyquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:47 schreef jcdragon het volgende:
TS, vraag me af of je met andere chinezen omgaat, familie of vrienden ?
Kan hij toch ook niet. Hij heeft al zoveel topics gemaakt over hoe lelijk hij wel niet is, en dat hij eigenlijk plastische chirurgie nodig heeft. Iedere keer weer hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:02 schreef jcdragon het volgende:
Vraag me ook af hoe TS nog in de spiegel kan kijken ?
De hele dag ranzige kerels liggen naaien en dan in de pauze dit voortzetten.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef Bolderkar het volgende:
[..]
Misschien had ze pauze en had ze oprecht zin in een Chinese hunk als TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |