abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101548545
Ik heb gister nog Schenkstroop gegeten :D
  zondag 4 september 2011 @ 12:07:58 #227
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_101548590
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb gister nog Schenkstroop gegeten :D
Ik heb gisteren nog een plastic zak kapot gemaakt. :D
Trotse Belg.
pi_101548790
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:07 schreef Sasman het volgende:

[..]

Ik heb gisteren nog een plastic zak kapot gemaakt. :D
_O- :D
pi_101548859
Ga een muur bouwen ofzo
pi_101555267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik. je geeft 15000 euro aan speakers en dan ga je maar goedkoop en kleiner wonen. in een houten krot uit 1900. Ergens in een achterhoek in Limburg. Ik denk dat "U In denial?" dichtbij de waarheid komt.
Dumpass. De achterhoek ligt helemaal niet in Limburg :')
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 4 september 2011 @ 16:41:19 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101558112
Ach achterhoek-shjmachterhoek whatever... Achterhoek is toch een en al koeien en boeren?

Dat is Roermond ook (zo goed als)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 4 september 2011 @ 16:43:39 #232
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101558188
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:56 schreef Moofasah het volgende:
Waarom zou je een hekel hebben aan je eigen ras? Ik snap best dat je je eigen ras misschien niet mooi vind qua uiterlijk, maar een hekel hebben aan mensen omdat ze bepaalde uiterlijke kenmerken hebben vind ik nogal vergaan. Je wilt niet dat mensen over je oordelen vanwege je afkomst, maar vind wel dat jij het recht hebt om het te doen bij andere Chinezen. Dat vind ik nogal bekrompen eerlijk gezegd.
Mensen oordelen zoiezo wel op afkomst.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 4 september 2011 @ 16:44:14 #233
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101558200
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:28 schreef Zolder het volgende:
ts denkt dat hij een ninja is :')
Je moest eens weten :D
  zondag 4 september 2011 @ 16:45:47 #234
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101558240
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

ts gaat natuurlijk naar elke asian party :')
Asian party's. dat dat speciaal bestaat zegt toch al genoeg. triest triest driedubbel triest.

Aziaten als jullie nog wel waardigheid hebben. Stop met die bullshit en doe als de Marokkanen en de nikkers! Schop herrie, klaag over discriminatie, sla blanke vrouwen. neuk ze, verneder ze, wordt een loverboy!!!! - Doe het voor de toekomst van de aziaten in Nederland! Alleen dan wordt je interessant. Dan wordt je opeens "begrepen. "Gaan mensen oevr je praten. Vind dat leuke caucasiaanse chickie je opeens interessant.. Nemen wij ook 30% van de zendtijd mee op tv :D!!! Die shit is verachterlijk maar HET WERKT! DUS WIE BEN IK (of jij) ?

Het is allemaal sociologie mensen, en het werkt. dus ergens heeft het wel degelijk een wetenschappelijke basis.

[ Bericht 39% gewijzigd door Schenkstroop op 04-09-2011 16:50:55 ]
pi_101558367
Ben je nog steeds maagd ?
  zondag 4 september 2011 @ 16:51:19 #236
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101558394
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 16:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Ben je nog steeds maagd ?
Als je een hoer plus condoom telt niet :{
pi_101558421
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:51 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je een hoer plus condoom telt niet :{
Waarom neuk je hoeren ? Zo moeilijk is het toch niet om iemand uit een kroeg mee naar huis te nemen ?
pi_101558619
quote:
15s.gif Op zondag 4 september 2011 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Waarom neuk je hoeren ? Zo moeilijk is het toch niet om iemand uit een kroeg mee naar huis te nemen ?
Whahaha bij schoolfeesten willen zelfs de grootste sletten nieteens met Chinese jongens dansen of zoenen :') Zelfs dikke, lelijke en puisterige autisten maken nog meer kans :X

Vrouwen houden niet van spleetogen denk ik ;( Dus ik kan TS wel begrijpen.
  zondag 4 september 2011 @ 17:05:37 #239
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101558801
Ik heb stekende koppijn mensen, de NWO heeft iets in mijn qater gestopt om mij te vermoorden. Ik hoop dat mijn aziatische broeders van andere moeders "WHO DO GIVE A KCUF". mijn woorden ter harte nemen en er wat mee doen.

Schenk out.

PS. de blanke man zal altijd op je neerkijken en je nooit maar dan ook nooit (!) serieus nemen tenzij je je tanden laat zien. geloof je me?

Ok ok. geen "tanden"laten zien. maar ik bedoel het laten zien dat je ook een serieuze player bent in het spel dat leven heet. totdan ben je alleen van de loempia-stand en ben je meneer "hoelang".

Kijk die achterlijke donkerbruine medelanders. wij jullie kunnen beter dan dat. Intellect mensen intellect! Kun je ze fysiek niet aan dan pak je ze van achter. etc. etc. etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101558849
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb stekende koppijn mensen, de NWO heeft iets in mijn qater gestopt om mij te vermoorden. Ik hoop dat mijn aziatische broeders van andere moeders "WHO DO GIVE A KCUF". mijn woorden ter harte nemen en er wat mee doen.

Schenk out.

PS. de blanke man zal altijd op je neerkijken en je nooit maar dan ook nooit (!) serieus nemen tenzij je je tanden laat zien. geloof je me?

Ok ok. geen "tanden"laten zien. maar ik bedoel het laten zien dat je ook een serieuze player bent in het spel dat leven heet. totdan ben je alleen van de loempia-stand en ben je meneer "hoelang".

Kijk die achterlijke donkerbruine medelanders. wij kunnen beter dan dat. intellect mensen intellect! KUn je ze fysiek niet aan dan pak je ze van achter. etc. etc. etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb jij genomen :') ?
  zondag 4 september 2011 @ 17:07:07 #241
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101558860
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:06 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Wat heb jij genomen :') ?
anti-psychotica. het werkt :)
pi_101558869
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

anti-psychotica. het werkt :)
Niet genoeg denk ik :')
pi_101558874
Ach, volgens mij ligt het aan ts zelf, had laatst nog zo'n knappe Aziatische jongen gezien met een mooie Hollandse vriendin :)
  zondag 4 september 2011 @ 17:18:06 #244
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101559295
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Meloewa het volgende:
Chinezen hebben ook altijd Gucci en Prada tassen waar ze mee paraderen in de stad.. maar als je dan hun outfit bekijkt zou je eerder denken dat het van de Wibra komt ze lopen er soms best slonzig bij :')

Wat is dit schenkstroop.. Kun jij me dit verklaren?
Ik weet het niet,. Ik ga heel weinig met Chinezen om en kan alleen voor mijzelf praten. En weetjewat , wat dat betreft heb je wat mijn persoon betreft gelijk. Ik heb 2 (twee!), nee 3 (drie!) long-sleeves. Een grijze en twee zwarte. En daar doe ik het al jaren mee. Heeft iets met gierigheid te maken en niet zoveel inkomen. En ja ze zijn nogal uitgerekt door dragen en verkleurd enzo. Komen bij de Piet Kerkhof vandaan. Dus ja het is pijnlijk waar wat je zegt.
pi_101559313
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mensen oordelen zoiezo wel op afkomst.
Mensen oordelen vooral op uiterlijk in onze Westerse wereld. Aziatische mannen zijn inderdaad niet erg in trek, en ik snap ook best dat dat erg vervelend is voor jou. Enige wat ik zeg is dat ik het verkeerd vind om een mens puur en alleen maar te beoordelen op zijn/haar uiterlijk. Dat mensen niet mooi zijn van buiten wil nog niet zeggen dat de binkenkant ook niks is. Jij zegt je eigen ras te haten maar zegt het heel vervelend te vinden dat andere mensen jou beoordelen op je ras. Waarom oordeel jij dan op precies diezelfde manier? Dan ben je toch geen haar beter.

Dat hele buitenkant/binnenkant verhaal geld wat mij betreft trouwens niet voor het uitkiezen van een partner. Wat dat betreft telt innerlijk wel degelijk, aangezien iedereen nu eenmaal zijn eigen voorkeuren heeft als het gaat om waar je jezelf toe aangetrokken voelt. Ik wil dus maar even zeggen dat ik niet zo'n moraal ridder bent die doet alsof uiterlijk er niet toe doet, want dat doet het zeker. Of dat eerlijk is is een ander verhaal.
pi_101559479
Ik heb iets heel slims bed8 :D
als TS nou ff trg gaat naar China&daar een vrouwtje uitkiest(een mooie ook, want de meesten willen wel naar nl), dan is alles weer Oké :)
pi_101559499
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb iets heel slims bed8 :D
als TS nou ff trg gaat naar China&daar een vrouwtje uitkiest(een mooie ook, want de meesten willen wel naar nl), dan is alles weer Oké :)
Waarom wil jij TS niet ontmaagden?
pi_101559589
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:23 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Waarom wil jij TS niet ontmaagden?
wrm wel? Neuh, val meer op lkkre kaaskoppen O+
pi_101559626
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

wrm wel? Neuh, val meer op lkkre kaaskoppen O+
Dan is hij ook weer blij en hoeft ie geen anti-psychotica meer te slikken ;(
  zondag 4 september 2011 @ 17:28:02 #250
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_101559652
Maak haar onschadelijk met je martial arts.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')