abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101523724
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:08 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ik heb een Lada Niva gespot deze vakantie :@

[..]

Alles zit verpakt, dus ik gooi alles gewoon eerst weg en doe er wel wat schoonmaakmiddel in en laat het wat luchten. Ik ga niet met vriezers lopen slepen alleen omdat hij wat muf ruikt :)

O ja... geen stroom is ook geen werkende boiler is ook geen warm water. Ben ik daarvoor gisteren in één ruk vanuit Gdansk hierheen gereden :') Was een beetje fris de laatste dagen op de camping, maar ik had verdorie wel stroom en een warme douche :(

Het gaat echt lekker de laatste weken - eerst ging het dashboard en een processor in de Picasso kaduuk in Vilnius, toen knapten er twee tentstokken, twee van de stoelen zijn kapot gegaan, mijn telefoon is verlept (beeldscherm doet het niet als hij helemaal uitgeschoven is), het schaartje van mijn zakmes is kapot gegaan en we hebben de verkeerde boot geboekt waardoor we de overtocht naar Helsinki hadden omgedraaid. De persoon die het voor ons had opgezocht en gereserveerd - een Fries natuurlijk :P - dacht dat er 'Vertrek vanuit Tallinn 08:00 - Vertrek vanuit Helsinki 17:00' stond maar er bleek in het Ests 'Vertrek náár Tallinn 08:00 - Vertrek náár Helsinki 17:00' te staan. Dus wij wilden om 08:00 vanuit Tallinn naar Helsinki, en toen stonden we dus aan de verkeerde kant :+
Veel soda oplossen in heet water. Iets laten afkoelen ivm potentiele brandwonden. KoelkastDiepvries goed reinigen met de soda. Uurtje laten staan en daarna nog even goed schoonmaken met water.
  zaterdag 3 september 2011 @ 13:28:02 #202
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101523958
Ik heb een tijd een koelkast gehad (tweedehands) waarin een kilo rosbief had liggen ontbinden na net zo'n akkefietje. Die lucht is er nooit meer uit gegaan.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101524007
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:28 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een tijd een koelkast gehad (tweedehands) waarin een kilo rosbief had liggen ontbinden na net zo'n akkefietje. Die lucht is er nooit meer uit gegaan.
Het trekt er vaak behoorlijk in. Soda werkt als het goed is wel goed, vooral als je het lang kan laten weken. En koelkasten en diepvriezen stinken meestal als ze 'ontdooid' zijn. Ooit in een supermarkt gewerkt en toen daar de grote vriezer werd vervangen kwam er toch een putlucht uit de inmiddels ontdooide ouwe vriezer :r
pi_101524500
Net 3 vuilniszakken vol eten in de container gegooid, het rook steeds lekkerder naarmate ik bij de bodem kwam :') Nu heb ik er eerst maar een fles schoonmaakmiddel erin gegooid en de klep open zodat het wat kan luchten. Er zit nog wel wat ijs in, dus hij staat niet al 3 weken uit. Daarna probeer ik soda wel, azijn schijnt ook te werken dus dat probeer ik ook nog wel een keer.

Nu naar de supermarkt om even wat te eten te halen, later in de week kan ik wel eens grote boodschappen gaan doen om de verliezen aan te vullen als het ding schoon is en de stroom er niet nog een keer afgaat - anders moet ik daar eerst de oorzaak van laten uitzoeken. Aardlekschakelaar springt eruit als ik allevier de stoppen omzet, met drie blijft hij aan en heb ik wel overal stroom zo te zien.
pi_101524596
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 01:59 schreef Dingest het volgende:
Hmmmm.... lekker midden in de nacht thuis komen in het compleet donker en met de onmiskenbare geur van rotting en schimmelerij :Y Kennelijk zijn de stoppen eruit geslagen en heeft al het spul in mijn vriezer tot zo'n 3 weken lang mogen rotten :')
Geen ouders/buren die af en toe even langskomen? :X
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 3 september 2011 @ 14:06:56 #206
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101524739
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:55 schreef Dingest het volgende:
Aardlekschakelaar springt eruit als ik allevier de stoppen omzet, met drie blijft hij aan en heb ik wel overal stroom zo te zien.
Is het een bepaalde zekering die de aardlek er uit doet klappen? Misschien is die vierde voor de schuur o.i.d.?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101524784
Tijd om apparaten/lampen aan/uit te zetten zo te zien ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 3 september 2011 @ 14:11:21 #208
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101524817
Leuke klus, zo'n sluimerende aardfout.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101525147
Ik had het laatst met een lampje in de afzuigkap.. vriendin wist niet meer precies wat ze nu als laatste aangezet had, dus mocht ook even zoeken :')
pi_101525149
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:00 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Geen ouders/buren die af en toe even langskomen? :X
Mijn ouders waren mee - of eigenlijk andersom :P Mijn buren wisten wel dat ik weg was, maar die hoeven verder niet in huis te zijn en buiten het huis rook je ook niets.
Wel leuk dat de container pas over 2 weken geleegd kan worden, is net gisteren gedaan :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:09 schreef Paladijn het volgende:
Tijd om apparaten/lampen aan/uit te zetten zo te zien ;)
Er hingen maar 4 dingen aan de stroom terwijl ik weg was; vriezer, koelkast, wasmachine en een lamp op een tijdklok. Vannacht alles eraan gehad en vanochtend had ik iig nog steeds gewoon stroom.

quote:
3s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:06 schreef Duvel het volgende:

[..]

Is het een bepaalde zekering die de aardlek er uit doet klappen? Misschien is die vierde voor de schuur o.i.d.?
Zolder, gok ik. Voor de rest heb ik beneden overal stroom. Maar op de zolder kom ik nooit, dus ik laat de boel even zo en wacht af of er het er nog een keer uitspringt. Tot die tijd gooi ik uiteraard even niets meer in de vriezer (nadat die schoon is gemaakt).

Trouwens - niet om naar felicitaties te vissen - dit is niet alleen een leuk begin van de thuiskomst, maar ook van mijn verjaardag :')
pi_101525169
in het kader van IT shit hits the fan:
http://tweakers.net/nieuw(...)tolen-door-hack.html
  zaterdag 3 september 2011 @ 14:49:32 #212
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101525515
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:30 schreef Dingest het volgende:

[..]

Trouwens - niet om naar felicitaties te vissen - dit is niet alleen een leuk begin van de thuiskomst, maar ook van mijn verjaardag :')
OK, dan niet. :{w
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101526179
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:30 schreef Paladijn het volgende:
in het kader van IT shit hits the fan:
http://tweakers.net/nieuw(...)tolen-door-hack.html
Er was toch sowieso een aversie tegen de beveiliging van DigiD?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_101526203
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 15:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Bedoel je niet het digitaal patientendossier?
pi_101526289
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 15:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Bedoel je niet het digitaal patientendossier?
Oh dat ook vast.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 3 september 2011 @ 15:29:47 #216
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101526334
Er was ook al gedoe om de beveiliging van DigiD voordat dit begon idd.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101526502
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 15:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat was meer geneuzel dat het password aangeleverd werd via post en dus te onderscheppen was, dit verhaal rond digitale certificaten gaat erom dat je nu niet 100% meer zeker weet dat je met de juiste server (belastingdienst bijvoorbeeld) verbind.
pi_101526513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 12:32 schreef cofi het volgende:
Blijkbaar ga ik straks naar de dierentuin :')
Burgers?
pi_101526539
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:30 schreef Dingest het volgende:
maar ook van mijn verjaardag :')

Je beseft je wel dat je nu in Anne's kalender staat en elk jaar felicitaties gaat krijgen? :)
pi_101526559
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 15:37 schreef Paladijn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je beseft je wel dat je nu in Anne's kalender staat en elk jaar felicitaties gaat krijgen? :)
:D.

Gefeliciteerd Dingest :+.

En wees gerust, ik heb geen kalender *O*. Ik doe alles uit mijn blote hoofd.
  zaterdag 3 september 2011 @ 15:45:49 #221
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_101526687
niet-gefeliciteerd dan maar, met het overlijden van de inhoud van je vriezer :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 3 september 2011 @ 15:49:47 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_101526755
Ik heb volgens mij een monster-mol in de tuin die mijn grassie aan het verkutten is :( er liggen molshopen van 70 dia en 30 cm hoog in mijn gras; smerig klotebeest }:|
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_101526808
Weet je zeker dat het niet zoeen is?
pi_101526810
quote:
18s.gif Op zaterdag 3 september 2011 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb volgens mij een monster-mol in de tuin die mijn grassie aan het verkutten is :( er liggen molshopen van 70 dia en 30 cm hoog in mijn gras; smerig klotebeest }:|
Molklemmen kopen en op jacht!
pi_101526827
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 15:53 schreef Paladijn het volgende:
Weet je zeker dat het niet zoeen is?
[ afbeelding ]
Zou de overbuurvrouw het dan toch zijn geweest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')