Blah.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, grapje. HAHAHA. Ik heb jullie allemaal in de meling getaken.
Correct. Nu eerst ff auto wassen daarna ga ik naar de pc.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:49 schreef Anne het volgende:
[..]. Je zou nog voorbeeldjes geven, relnerd.
Ik weet niet ik dat daadwerkelijk zou kunnen beoordelen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou je niet eerst kijken of het ook zo is?![]()
Hmm, heb je een klussert/beun dan? of breng je hem naar de garaggie?quote:
Jawel, opkrikken en goed kijken, beetje rukken en trekken, of wrikken met een banden ijzertje of weet ik het wat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet ik dat daadwerkelijk zou kunnen beoordelen eigenlijk.
Ben jij een excuusneg0rt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Correct. Nu eerst ff auto wassen daarna ga ik naar de pc.
Isse neppie, kijk maar naar dat mensje met dat witte mutsie aan de overkant van het spoorquote:
Ik rij morgen wel ff langs de garage, kijken wat ze zeggen. Hij is sowieso toe aan beurt + APK.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, heb je een klussert/beun dan? of breng je hem naar de garaggie?
[..]
Jawel, opkrikken en goed kijken, beetje rukken en trekken, of wrikken met een banden ijzertje of weet ik het wat.![]()
nee als dat nodig is doe ik dat wel zelf. maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:35 schreef Barcaconia het volgende:
Zal ik bij jou eens een gat in je muur komen zagen
En als je moet muren heb je een zaag...quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
als je een muur in je gat hebt moet je zagen
Meteen effe laten doen mits de prijs een beetje OK isquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik rij morgen wel ff langs de garage, kijken wat ze zeggen. Hij is sowieso toe aan beurt + APK.
Of ergens deze week, als ze tijd hebben (altijd druk). Maar zo doorrijden is niet echt fijn. Raar dat het ineens ontstaat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meteen effe laten doen mits de prijs een beetje OK is
loop dan niet te huilen als je je tranen niet kunt onderbouwenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sorry weer geen tijd. Klotezooi, wassen ging voor geen meter, kutshampoo.
Huilenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
loop dan niet te huilen als je je tranen niet kunt onderbouwen
ja, in de quote van een chick die ik niet eens kenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo? Je komt dan eindelijk in de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |