quote:
DAAR KAN JE TOCH NIET MEE OP VAKANTIE MENG!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
HEBBUH!! HEBBUH!! HEBBUH!!
Boeiend. Met zo'n bak heb je ook geen behoefte aan vrouwelijk gezelschapquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Dan mag je wel zonder vrouwelijk gezelschap gaan, koffertechnisch
Jaja, jij snapt het ook een beetje. Maar jij bent geen meisje-meisje!quote:
quote:
*boksquote:
JE KRIJGT HEM NIET EENS DE OPENBARE WEG OP MENG!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DAAR KAN JE TOCH NIET MEE OP VAKANTIE MENG!
Hap hapquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
JE KRIJGT HEM NIET EENS DE OPENBARE WEG OP MENG!!!
IS TOCH EEN CIRCUIT AUTO JONGUH!
[ afbeelding ]
Pwittyyyyquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
JE KRIJGT HEM NIET EENS DE OPENBARE WEG OP MENG!!!
IS TOCH EEN CIRCUIT AUTO JONGUH!
[ afbeelding ]
Uuh neequote:
Je kent me echt slechtquote:
Ik heb Porsche net gemaild of ze misschien een StageSC sponsor actie willen doen? zodat wij met zn tweetjes gewoon lekker kunnen reeshen en BraveBart lekker thuis kan blijven!quote:
Mag ik dan een Pwius?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb Porsche net gemaild of ze misschien een StageSC sponsor actie willen doen? zodat wij met zn tweetjes gewoon lekker kunnen reeshen en BraveBart lekker thuis kan blijven!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb Porsche net gemaild of ze misschien een StageSC sponsor actie willen doen? zodat wij met zn tweetjes gewoon lekker kunnen reeshen en BraveBart lekker thuis kan blijven!
HOMO!quote:
First he was the One, now he is referred to as the old Onequote:
Jouwn vrouw vind dat niet goed als je mee gaat!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Boeiend, dean gaat gewoon mee. En Lien vindt dat vast wel goed. En anders.. nou.. anders... nou, ja.. dan heeft ze pechquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jouwn vrouw vind dat niet goed als je mee gaat!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jouwn vrouw vind dat niet goed als je mee gaat!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Boeiend, dean gaat gewoon mee. En Lien vindt dat vast wel goed. En anders.. nou.. anders... nou, ja.. dan heeft ze pech.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |