Ja, dan google je je een ongeluk. Beter rematchenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pffff, dat maakt scrabble juist zo leuk! Sowieso kan je met die 72 uur als een gek gaan googelen
Nou in 72 uur kan je flink veel googelen hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 22:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan google je je een ongeluk. Beter rematchen
Er blijft een tekentje bij staan als je nog een woord moet makenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou dat ding gewoon vergeten en dan na een week zien dat ik al 4 dagen te laat ben met een woord
Ja! Of op café met vieze woorden Scrabblequote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef Piles het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat Scrabble gewoon aan de keukentafel gespeeld werd
En dan 72 uur wachtenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef Piles het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat Scrabble gewoon aan de keukentafel gespeeld werd
Veel plezierquote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
Zondag als 't weer goed is de laatste dollemansrit in de Eifel van 't jaar. Dat gaat weer porsches zoekrijden worden.
Natuurlijk ook de ring op [ afbeelding ].
Ja, ik ookquote:
Ja idd.. ik was 'm helemaal geflipt denk ik. Mafketelsquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:32 schreef The_Dean het volgende:
Nog nooit gezien dit, maar dat is niet best. Terecht van Edwards.
Ja, zondag ook WSBK op de GP Strecke. Wat een geweld hèquote:Ben nog wel eens naar de Superbike op Assen geweest, supervet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |