Pieter bas heeft nog wat gas over voor je volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef Puala het volgende:
Dat is vanavond niet zo moeilijk. Zit op advies te wachten.
Het gaat niet op gasquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Pieter bas heeft nog wat gas over voor je volgens mij.
Maaruh, enige wat ik kan doen is jou troosten met chocolade.
Nee... ik bedoelde Sash!quote:
Bazenmuziekquote:
Optimist.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen is ie weer voorbij.
Houd die sneeuw maar lekker in Friesland.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:03 schreef The_Dean het volgende:
Winterbanden liggen al klaar, kom maar op met die sneeuw
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:42 schreef Mishu het volgende:
Na een paniekaanval toch weer besloten om maandag te beginnen aan mijn stage. Maar ik vind het niet leuk. Weg vrijheid.
Aaw!quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:42 schreef Mishu het volgende:
Na een paniekaanval toch weer besloten om maandag te beginnen aan mijn stage. Maar ik vind het niet leuk. Weg vrijheid.
Ik ga binnenkort ook maar eens een afspraak maken voor mijn winterbandenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:03 schreef The_Dean het volgende:
Winterbanden liggen al klaar, kom maar op met die sneeuw
Jakker dan ook niet zo hardquote:
Niet rijden.quote:
Mannen met veel passie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed doodgaan.
quote:
Omdat ie ons moet verlatenquote:
Het is veels te warm om te slapen.quote:
Pff ja. Ik dreef echt uit m'n motorpak af en toe. Vooral bij stoplichten en tankstops enzo. Niet te zuinig zegquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is veels te warm om te slapen.
En ook wat Dean zei.
Dan leg je ze niet goedquote:Op zondag 4 september 2011 00:45 schreef Bravebart het volgende:
Hij kent 'exo' niet_
Wat een kutspel zeg, meerdere woorden tegelijk pakte hij niet
quote:Op zondag 4 september 2011 00:45 schreef Bravebart het volgende:
Hij kent 'exo' niet_
Wat een kutspel zeg, meerdere woorden tegelijk pakte hij niet
Uuh jawelquote:
Dat zegt ze toch?quote:
Het is gewoon een debiel spel. Regels zijn regels is zooooo 1889.quote:
Luv is toch zo'n bandje van vroeger?quote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef Lithia het volgende:
Wtf is Luv eigenlijk? Wiki zegt dit:
"An intentional misspelling of love, sometimes used to show an affection that is more endearing than the word love shows."
Dat is dan heul geen officiële woord.
Ja, en ook een liedje en een Koreaanse band heet ook zo. Dat maakt het heul geen normaal woord.quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Luv is toch zo'n bandje van vroeger?
Een bandje van vroeger.quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Luv is toch zo'n bandje van vroeger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |