quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker positief zeg, als je net de sleutel van je nieuwe huis hebt
whehehequote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker positief zeg, als je net de sleutel van je nieuwe huis hebt
Jij bent.quote:
Huh, mogen usernames ook?quote:
Zo lang als je wil, of tot de ander opgeeft.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Bravebart het volgende:
Gaat het op tijd of mag je er zo lang over doen als je wil?
Binnen 72 uur moet je iets doenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Bravebart het volgende:
Gaat het op tijd of mag je er zo lang over doen als je wil?
Bel de koerier.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu trek in pizza.Maar niet in huis...
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo lang als je wil, of tot de ander opgeeft.
Oooooooh! Kan je ook je eigen Scrabble maken, met zelfbedachte woorden die je toegevoegd hebt?quote:
quote:English, Norwegian and Dutch dictionaries (more languages to follow).
Nee helaasquote:Op donderdag 1 september 2011 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Oooooooh! Kan je ook je eigen Scrabble maken, met zelfbedachte woorden die je toegevoegd hebt?
Pffff, dat maakt scrabble juist zo leuk! Sowieso kan je met die 72 uur als een gek gaan googelenquote:
Ja, dan google je je een ongeluk. Beter rematchenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pffff, dat maakt scrabble juist zo leuk! Sowieso kan je met die 72 uur als een gek gaan googelen
Nou in 72 uur kan je flink veel googelen hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 22:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan google je je een ongeluk. Beter rematchen
Er blijft een tekentje bij staan als je nog een woord moet makenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou dat ding gewoon vergeten en dan na een week zien dat ik al 4 dagen te laat ben met een woord
Ja! Of op café met vieze woorden Scrabblequote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef Piles het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat Scrabble gewoon aan de keukentafel gespeeld werd
En dan 72 uur wachtenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:37 schreef Piles het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat Scrabble gewoon aan de keukentafel gespeeld werd
Veel plezierquote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
Zondag als 't weer goed is de laatste dollemansrit in de Eifel van 't jaar. Dat gaat weer porsches zoekrijden worden.
Natuurlijk ook de ring op [ afbeelding ].
Ja, ik ookquote:
Ja idd.. ik was 'm helemaal geflipt denk ik. Mafketelsquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:32 schreef The_Dean het volgende:
Nog nooit gezien dit, maar dat is niet best. Terecht van Edwards.
Ja, zondag ook WSBK op de GP Strecke. Wat een geweld hèquote:Ben nog wel eens naar de Superbike op Assen geweest, supervet.
quote:
quote:
DAAR KAN JE TOCH NIET MEE OP VAKANTIE MENG!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
HEBBUH!! HEBBUH!! HEBBUH!!
Boeiend. Met zo'n bak heb je ook geen behoefte aan vrouwelijk gezelschapquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Dan mag je wel zonder vrouwelijk gezelschap gaan, koffertechnisch
Jaja, jij snapt het ook een beetje. Maar jij bent geen meisje-meisje!quote:
quote:
*boksquote:
JE KRIJGT HEM NIET EENS DE OPENBARE WEG OP MENG!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DAAR KAN JE TOCH NIET MEE OP VAKANTIE MENG!
Hap hapquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
JE KRIJGT HEM NIET EENS DE OPENBARE WEG OP MENG!!!
IS TOCH EEN CIRCUIT AUTO JONGUH!
[ afbeelding ]
Pwittyyyyquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
JE KRIJGT HEM NIET EENS DE OPENBARE WEG OP MENG!!!
IS TOCH EEN CIRCUIT AUTO JONGUH!
[ afbeelding ]
Uuh neequote:
Je kent me echt slechtquote:
Ik heb Porsche net gemaild of ze misschien een StageSC sponsor actie willen doen? zodat wij met zn tweetjes gewoon lekker kunnen reeshen en BraveBart lekker thuis kan blijven!quote:
Mag ik dan een Pwius?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb Porsche net gemaild of ze misschien een StageSC sponsor actie willen doen? zodat wij met zn tweetjes gewoon lekker kunnen reeshen en BraveBart lekker thuis kan blijven!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb Porsche net gemaild of ze misschien een StageSC sponsor actie willen doen? zodat wij met zn tweetjes gewoon lekker kunnen reeshen en BraveBart lekker thuis kan blijven!
HOMO!quote:
First he was the One, now he is referred to as the old Onequote:
Jouwn vrouw vind dat niet goed als je mee gaat!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Boeiend, dean gaat gewoon mee. En Lien vindt dat vast wel goed. En anders.. nou.. anders... nou, ja.. dan heeft ze pechquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jouwn vrouw vind dat niet goed als je mee gaat!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jouwn vrouw vind dat niet goed als je mee gaat!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Boeiend, dean gaat gewoon mee. En Lien vindt dat vast wel goed. En anders.. nou.. anders... nou, ja.. dan heeft ze pech.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |