Het is niet om aan te zien, echt niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Pedroso het volgende:
Is het nog wat ? Val net binnen. Ziet er wel gezellig uit in de heksenketel van Sofia.
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insb.xmlquote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef Paxcon het volgende:
Heeft iemand de rtl7 stream link? Op de site kan ik hem niet vinden...
Dankjequote:Op donderdag 1 september 2011 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insb.xml
Haha toevallig. Ik zei net in het Feyenoord-topic exact hetzelfde.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef jeoff het volgende:
Ik ben ook aan het kijken maar bestaat er nog een saaiere verslaggever dan die Leo Driessen? Lijkt wel of hij een golf wedstrijd aan het verslaan is.
Same here.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Caland het volgende:
Ik ga straks maar expeditie robinson kijken, zie de eventuele goals later wel
Ik hoop voor Driessen (en RTL) dat 'ie nu niet in Bulgarije zitquote:Op donderdag 1 september 2011 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Wat een kutavond heb je als je hier commentator bent..
Sowieso nooit wat in die Blind gezien.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Cpt. het volgende:
Staat die Blind eigenlijk ooit ergens goed? Ik zie hem altijd maar te laat komen of helemaal nergens.
Castaignos is een 19-jarige blaag die het nog allemaal moet laten zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Haha Castaignos kijkt echt zo van: Ik voetbal GVD in San Siro jah! WAT DE NEUK doe ik hier?!?!
'Blind' 'Nooit wat in gezien' ik snap mquote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso nooit wat in die Blind gezien.
Toen ik 't gepost had zag ik het pas. Maar was niet 'grappig' bedoeld.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef Cpt. het volgende:
[..]
'Blind' 'Nooit wat in gezien' ik snap m
EK kwalificatie.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit eigenlijk? Vriendschappelijk?
Inderdaad. Zet John en Chadli op de flanken bij Twente en je weet niet wat je ziet.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef Doublepain het volgende:
Die John begint elke keer op de bank, ook bij Twente. Hij is zo goed!
Zeefuik kopte de bal tegen de hoofd van die bulgaar en die bal vloog er toen in.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Na 10 herhalingen weet ik nog steeds niet hoe die goal erin ging..
UPC>>Ziggo.,quote:Op donderdag 1 september 2011 21:33 schreef YazooW het volgende:
Sinds wanneer ontvang ik RTL7 in HD trouwens![]()
Goed bezig Ziggo.
Kanaal 1 t/m 10 + Eurosport en National Geographic sinds vandaag allemaal gratis in HDquote:Op donderdag 1 september 2011 21:33 schreef YazooW het volgende:
Sinds wanneer ontvang ik RTL7 in HD trouwens![]()
Goed bezig Ziggo.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Barazite via onderkant lat erin.
Het moest natuurlijk in Iran gespeeld worden he ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef inZanity het volgende:
Ik zie pus dat het EK in Israel word gespeeld. Belachelijk!
Het volk Israel heeft al zoveel geleden, en dan mogen ze van jou ook niet eens een jeugd EK'tje houden?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef inZanity het volgende:
Ik zie pus dat het EK in Israel word gespeeld. Belachelijk!
Sarcasme, leer het.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:26 schreef CasselerRIP het volgende:
Zo goed zijn ze toch ook weer niet?
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
doorgebroken speler neergehaald![]()
gokje hoor
Volgens Cor Pot worden "we" wel even Europees kampioen hoor, maar met dit vertoonde spel zou ik ook direct Olympisch kampioen zeggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gouden generatie, dat zie ik meteen.
Dan zou Cor Pot toch eerst ontslag moeten nemenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Cor Pot worden "we" wel even Europees kampioen hoor.
Een droge tekst van iemand wiens mening ik niet ken, zonder context (keeper was namelijk wél goed bezig.), dan mis ik nog wel eens de bedoelde toon ja.quote:
Midden rechts. Misschien ondertussen wat verdedigender.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
Op welke plek staat Leerdam? Schakel net in.
Wim Cor Potquote:
Idd. beter ga je dan verven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
in de 86e minuut al pielen bij de cornervlag...
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en zie Nederland bijna de 0-2 maken. Maar volgens de commentator zou dt onterecht zijn geweest. Worden ze weggespeeld ?
mannetje meer, kansenverhouding 20-3 ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis en zie Nederland bijna de 0-2 maken. Maar volgens de commentator zou dt onterecht zijn geweest. Worden ze weggespeeld ?
De commentator... we hebben het hier wel over Leo Driessen hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef tong80 het volgende:
Ze wonnen toch met ruime cijfers uit bij Buklgarije ? Zo'n jinge lichting kan altijd goed zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat rampzalig dit of zullen we Oostenrijk dan toch onderschatten?
Ze geen moment het idee gegeven dat er wat te halen viel inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Meer dan verdiend, goed gespeeld, hoog in de concentratie.
nooit , want hij wintquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Caland het volgende:
Wanneer wordt Cor Pot nou toch eens ontslagen
Jong Oranje speelt onder zijn leiding 9 van de 10 keer kutvoetbal, ruzie met spelers, en uiteindelijk vallen de resultaten ook gewoon tegen.quote:
zowel de trainer als het spelersmateriaal zijn kutquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Jong Oranje speelt onder zijn leiding 9 van de 10 keer kutvoetbal, ruzie met spelers, en uiteindelijk vallen de resultaten ook gewoon tegen.
Het was serieus het slechtste voetbal wat een nationaal team van Nederland ooit heeft geproduceerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:54 schreef tong80 het volgende:
Kieft : 'Mijn god hoe is het mogelijk.'
Was het echt zo erg ?
Negatieveling, met zo'n achter achterneef had ik het wel iets subtieler verwacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was serieus het slechtste voetbal wat een nationaal team van Nederland ooit heeft geproduceerd.
De statistieken waren iets van 20 schoten van Oostenrijk, 3 van Oranje.
knap hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef -Willempie- het volgende:
Achterin staat het goed, nog geen tegendoelpunt deze kwalificatie.![]()
Stand in Groep 10:
1. Nederland 3-9 (6-0)
2. Oostenrijk 2-3 (4-2)
3. Schotland 1-1 (0-0)
4. Bulgarije 2-1 (0-1)
5. Luxemburg 2-0 (1-8)
Schotland nog bezig tegen Luxemburg tussenstand 4-0
Dat is wel triestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was serieus het slechtste voetbal wat een nationaal team van Nederland ooit heeft geproduceerd.
Die cijfers zijn goedquote:
Ik geef slechts mijn mening, wat jij er van vindt vind ik helemaal niet rullevant.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Negatieveling, met zo'n achter achterneef had ik het wel iets subtieler verwacht.
2 schoten van Oranje bedoel jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij voor de Marokkaanse jeugdelftallen gekozen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef Thas het volgende:
Waarom is Adam Maher nou eigenlijk niet geselecteerd?
Of moet ik dat aan Cor Pot vragen..
[..]
2 schoten van Oranje bedoel je
Zit in onder 19, dacht ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien heeft hij voor de Marokkaanse jeugdelftallen gekozen?
Ah ja, klopt inderdaad. Voor Nederland welteverstaan. Die spelen in November weer zo'n pre-kwalificatie voor het EK-Onder 19 in 2012. Zitten in de groep met Moldavië, Finland en Kroatië, gaat dus nergens over gezien de beste 2 doorgaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |