quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Barazite via onderkant lat erin.
Het moest natuurlijk in Iran gespeeld worden he ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef inZanity het volgende:
Ik zie pus dat het EK in Israel word gespeeld. Belachelijk!
Het volk Israel heeft al zoveel geleden, en dan mogen ze van jou ook niet eens een jeugd EK'tje houden?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef inZanity het volgende:
Ik zie pus dat het EK in Israel word gespeeld. Belachelijk!
Sarcasme, leer het.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:26 schreef CasselerRIP het volgende:
Zo goed zijn ze toch ook weer niet?
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
doorgebroken speler neergehaald![]()
gokje hoor
Volgens Cor Pot worden "we" wel even Europees kampioen hoor, maar met dit vertoonde spel zou ik ook direct Olympisch kampioen zeggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gouden generatie, dat zie ik meteen.
Dan zou Cor Pot toch eerst ontslag moeten nemenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Cor Pot worden "we" wel even Europees kampioen hoor.
Een droge tekst van iemand wiens mening ik niet ken, zonder context (keeper was namelijk wél goed bezig.), dan mis ik nog wel eens de bedoelde toon ja.quote:
Midden rechts. Misschien ondertussen wat verdedigender.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
Op welke plek staat Leerdam? Schakel net in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |