Dat is wel triestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was serieus het slechtste voetbal wat een nationaal team van Nederland ooit heeft geproduceerd.
De statistieken waren iets van 20 schoten van Oostenrijk, 3 van Oranje.
Die cijfers zijn goedquote:
Ik geef slechts mijn mening, wat jij er van vindt vind ik helemaal niet rullevant.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Negatieveling, met zo'n achter achterneef had ik het wel iets subtieler verwacht.
2 schoten van Oranje bedoel jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was serieus het slechtste voetbal wat een nationaal team van Nederland ooit heeft geproduceerd.
De statistieken waren iets van 20 schoten van Oostenrijk, 3 van Oranje.
Misschien heeft hij voor de Marokkaanse jeugdelftallen gekozen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef Thas het volgende:
Waarom is Adam Maher nou eigenlijk niet geselecteerd?
Of moet ik dat aan Cor Pot vragen..
[..]
2 schoten van Oranje bedoel je
Zit in onder 19, dacht ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien heeft hij voor de Marokkaanse jeugdelftallen gekozen?
Ah ja, klopt inderdaad. Voor Nederland welteverstaan. Die spelen in November weer zo'n pre-kwalificatie voor het EK-Onder 19 in 2012. Zitten in de groep met Moldavië, Finland en Kroatië, gaat dus nergens over gezien de beste 2 doorgaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |