abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101907851
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:57 schreef nelisb het volgende:
Dat is een goede. Nooit geprobeerd.
Check even in iTunes of je aankopen kan overzetten.
Ik zal het checken, maar iets staat me bij dat het niet zo eenvoudig is...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_101909005
Wat heb je daar nu van geleerd? ;)
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:45:59 #213
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_101909676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:58 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik zal het checken, maar iets staat me bij dat het niet zo eenvoudig is...
Volgens mij kan hier iets regelen:
https://www.apple.com/support/itunes/contact/

En anders raad ik je aan om te mailen, zij kunnen dan je aankoop history zo omzetten dat je alles weer kan downloaden.

En voor je Apps, als deze nog niet in je iTunes staat.
iTunes - Prefs - Store prefs - Automatic Download aanzetten.

btw. Iemand nog een goede koper op ebay voor US iTunes tegoed?
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:57:21 #214
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_101910216
Ik wordt een beetje hyper van Steven Sinofsky’s keynote. :') http://www.buildwindows.com
Hij zit toch hastikke snel te praten. Steve Jobs was altijd lekker rustig.

Microsoft Windows 8 BUILD keynote LIVE
Windows 8: pictures, video, and a hands-on preview of the developer build
pi_101910228
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat heb je daar nu van geleerd? ;)
Weinig. Ik heb gewoon geen zin in updates, gebruik mijn prive laptop simpelweg nooit.
pi_101911914
Ik wil graag iets bestellen uit de Appstore, maar is dat ook mogelijk met iDEAL o.i.d.? Ben niet in het bezit van een creditcard. :@
pi_101912081
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef -tape- het volgende:
Ik wil graag iets bestellen uit de Appstore, maar is dat ook mogelijk met iDEAL o.i.d.? Ben niet in het bezit van een creditcard. :@
Nee, maar dat had je zelf ook kunnen checken.
pi_101912244
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:35 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Nee, maar dat had je zelf ook kunnen checken.
Juaaa... maar er zijn 2 opties die ik niet ken, misschien was het mogelijk je daar te registreren via je internetbankieren.. Maar dit ging sneller :P

Dus wat raden jullie aan, een creditcard aanvragen?
pi_101912577
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:38 schreef -tape- het volgende:

[..]

Juaaa... maar er zijn 2 opties die ik niet ken, misschien was het mogelijk je daar te registreren via je internetbankieren.. Maar dit ging sneller :P

Dus wat raden jullie aan, een creditcard aanvragen?
Is het niet iets wat je gewoon bij een APR kunt kopen? En je kan beter een naaste van je zoeken met een creditcard.
pi_101913168
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:57 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Weinig. Ik heb gewoon geen zin in updates, gebruik mijn prive laptop simpelweg nooit.
Je hebt er niet van geleerd dat je altijd backups moet maken om dit soort gezeik te voorkomen? Of in ieder geval een backup maken nadat je voor £100,- aan video's ebt gedownload.
pi_101913532
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je hebt er niet van geleerd dat je altijd backups moet maken om dit soort gezeik te voorkomen? Of in ieder geval een backup maken nadat je voor £100,- aan video's ebt gedownload.
Ik ben niet zo'n IT held, en ik vind iTunes om eerlijk te zijn een waardeloos stuk software voor noobs zoals ik. Eigenlijk het zwakste punt van Apple, als ik eerlijk ben. Maar goed, ik denk er dus nooit aan en heb ook eigenlijk geen zin om mezelf ermee bezig te houden. Ik denk dat ik er nu ook niet zoveel tijd mee kwijt ben, en ik heb de afgelopen 2 jaar er nooit naar om hoeven kijken...
pi_101914120
Heeft iemand hier ook last van... Sinds Lion heb ik regelmatig dat mijn muis blijft "hangen" dus dan kan bewegen wat ik wil, maar hij doet maar 10% van de beweging. Als ik dan mijn BT uitzet en weer aanzet dan is het weer normaal.

Echt heel erg irritant.
pi_101914265
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:03 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n IT held, en ik vind iTunes om eerlijk te zijn een waardeloos stuk software voor noobs zoals ik. Eigenlijk het zwakste punt van Apple, als ik eerlijk ben. Maar goed, ik denk er dus nooit aan en heb ook eigenlijk geen zin om mezelf ermee bezig te houden. Ik denk dat ik er nu ook niet zoveel tijd mee kwijt ben, en ik heb de afgelopen 2 jaar er nooit naar om hoeven kijken...
Rechtermuisknop: maak reservekopie.

Heel omslachtig inderdaad :')
pi_101914583
Zat er aan te denken om dit als betaalpas te gebruiken;

Beetje te nerdy of toch wel oké? :P
pi_101915011
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Rechtermuisknop: maak reservekopie.

Heel omslachtig inderdaad :')
Duurt even voordat je uberhaupt vind waar je op de rechtermuisknop moet klikken. Daarbij wil hij continue alles synchroniseren als je niet weet hoe je dat uit moet zetten, en dat is mateloos irritant als je dat niet wilt.

Maar nogmaals, lach me vooral uit, ik heb gewoon geen zin om er normaal tijd en moeite in te steken. Heb wel leukere dingen te doen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:36:26 #226
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_101915413
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Duurt even voordat je uberhaupt vind waar je op de rechtermuisknop moet klikken. Daarbij wil hij continue alles synchroniseren als je niet weet hoe je dat uit moet zetten, en dat is mateloos irritant als je dat niet wilt.

Maar nogmaals, lach me vooral uit, ik heb gewoon geen zin om er normaal tijd en moeite in te steken. Heb wel leukere dingen te doen.
Haha. Hihi.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_101916533
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Zoals ons lastig vallen met domme vragen die met een simpele druk op de knop voorkomen hadden kunnen worden?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 september 2011 @ 21:55:54 #228
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_101916683
Safari heeft onder Lion wel een serieus geheugenlek. Na een paar dagen uptime zit safari op een 2GB geheugen waardoor er geswapt moet worden. :{

Had ik in SL geen last van.
pi_101918222
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zoals ons lastig vallen met domme vragen die met een simpele druk op de knop voorkomen hadden kunnen worden?
Gut gut, azijn pissers in het topic. De vraag was niet dom trouwens, want niemand weet blijkbaar echt het antwoord. Geen back-ups draaien is gewoon lui, maar dat heb ik ook al toe gegeven, dus wat is je probleem? Ik kan ook verder uitwijden over de reden dat back-ups draaien voor mij nauwelijks zin heeft, maar laten we het erop houden dat ik nauwelijks thuis ben dankzij mijn werk en daardoor ook geen eigen laptop meer heb.

En als ik op reis ben, download ik graag veel op itunes voor de langere reizen en backups draaien zonder laptop werkt niet - flapdrol.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drive-r op 14-09-2011 10:19:17 ]
pi_101918429
Iemand trouwens ervaringen die ze willen delen over de MacBook Air 11 vs 13 inch? Dankzij aggressieve types zoals Splackje ( ;( ) ben ik bang dat ik zonder backups straks een keer klappen krijg van iemand. Nu zijn die dingen in Azie toch goedkoop, en wil ik eigenlijk iets dat zo klein mogelijk is. Ik zie het nadeel van de 11 inch niet zo, maar hij wordt toch elke keer afgeraden omdat hij niet zoveel kleiner is enzo. Is dat nu echt het enige grote "nadeel"?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 september 2011 @ 22:27:30 #231
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_101918899
ik zou die 11" best willen hebben, zeker als je veel reist.
pi_101918984
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:45 schreef Junkie het volgende:

[..]

Volgens mij kan hier iets regelen:
https://www.apple.com/support/itunes/contact/

En anders raad ik je aan om te mailen, zij kunnen dan je aankoop history zo omzetten dat je alles weer kan downloaden.

En voor je Apps, als deze nog niet in je iTunes staat.
iTunes - Prefs - Store prefs - Automatic Download aanzetten.
Bedankt voor deze tips trouwens, via de UK versie van de website krijg ik nu (als het goed is) al mijn downloads weer terug zodra ik een vervanging heb voor de iPad. Thanks!
pi_101919024
Jij begint mensen uit te schelden, en ik ben agressief? Beetje hypocriet mannetje ben je wel, hè?
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:29:09 #234
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101919031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef -tape- het volgende:
Volgens mij kun je daarvoor gewoon iTunes Gift Cards gebruiken. Die kun je kopen bij o.a. de MediaMarkt. En anders kun je ook Paypal aan je account koppelen, en die kun je weer aan je bankrekening koppelen.
pi_101919183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jij begint mensen uit te schelden, en ik ben agressief? Beetje hypocriet mannetje ben je wel, hè?
Sorry, wie begint er met het gebruik van scheldwoorden? Of is "dom" tegenwoordig een koosnaampje onder vrienden?
pi_101919243
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
ik zou die 11" best willen hebben, zeker als je veel reist.
Dat dacht ik dus ook, en in Hong Kong zijn ze nu iets van 700 euro voor de instap-versie.
pi_101919413
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Sorry, wie begint er met het gebruik van scheldwoorden? Of is "dom" tegenwoordig een koosnaampje onder vrienden?
:') Ik heb niemand dom genoemd.
pi_101919709
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:') Ik heb niemand dom genoemd.
Iemand's vragen dom noemen is natuurlijk hetzelfde, maar ik zal erover ophouden. Dit begint een beetje op een discussie met een 12-jarige te lijken, en dan kom ik wat triest over als ouwe lul. ;(
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:51:25 #239
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101920609
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef Drive-r het volgende:
Iemand trouwens ervaringen die ze willen delen over de MacBook Air 11 vs 13 inch? Dankzij aggressieve types zoals Splackje ( ;( ) ben ik bang dat ik zonder backups straks een keer klappen krijg van iemand. Nu zijn die dingen in Azie toch goedkoop, en wil ik eigenlijk iets dat zo klein mogelijk is. Ik zie het nadeel van de 11 inch niet zo, maar hij wordt toch elke keer afgeraden omdat hij niet zoveel kleiner is enzo. Is dat nu echt het enige grote "nadeel"?
Ik heb de 11" sinds die uitkwam. De Air is imho de enige kwaliteitslaptop met dit formaat. Ik heb het ding elke dag in m'n tas mee naar werk, klanten of uni, dus ik optimaliseer op gewicht en dikte. Netbooks zijn voor mij geen optie, veel te klein en gammel. Dat gevoel heb je bij de 11" niet. Het scherm vind ik groot genoeg om te multitasken, video's te kijken, internet, typen, notuleren etc. Voor Excel en gamen is het niet genoeg.

Hiervoor had ik de 13" MBA. Dat was de allereerste versie die uitkwam. Toch bijna 3 jaar mee gedaan. Die had zoals veel laptops hitteproblemen (op bed video kijken werd ie te warm), maar dat is in latere generaties opgelost. Nieuwe worden haast niet meer warm en gaan lang mee. Ik ben vooral naar 11" overgestapt omdat er weer 300 gram af was, maar de 11" voelt ook steviger en minder 'indrukbaar' dus ik gooi er makkelijker mee.

Ik zit erover te denken mijn 11" in te ruilen voor een nieuwe, vanwege verlichte toetsen in de nieuwste revisie. :') Is erg handig voor op bed. Maar ja, ik probeer het niet te doen. Bovendien is het beter voor quality of life om geen laptop naar je slaapkamer mee te nemen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_101921340
Klopt, het schijnt ook slecht voor je seksleven te zijn. Maar thanks voor je feedback, klinkt alsof het mij wel zou passen. Netbooks zijn inderdaad compleet knudde, en ik zie verder niet zo snel iets in die prijsklasse dat qua formaat een beetje concurreert. Ik zal het gewicht voor het gevoel in de winkel eens bekijken en dan beslissen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')