Tof. Thnx!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat kan wel. Klik op de knop Calendars linksboven -> rechtsklik op de calendar waarvan je de kleur wilt veranderen -> klik "Get Info" et voilà.
blijf het een rare gewaarwording vinden dat Apple zo gemakkelijk kan zorgen dat zij bijna altijd haar zin krijgt bij Rechtbanken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor de rechtbank in Duesseldorf gewonnen van Samsung, galaxy blijft een verkoopverbod houden
http://www.bild.de/digita(...)t-19850680.bild.html
Je twijfelt aan het rechtssysteem in die landen of?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:54 schreef rubje het volgende:
[..]
blijf het een rare gewaarwording vinden dat Apple zo gemakkelijk kan zorgen dat zij bijna altijd haar zin krijgt bij Rechtbanken.
Verklaar je nader...quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:54 schreef rubje het volgende:
[..]
blijf het een rare gewaarwording vinden dat Apple zo gemakkelijk kan zorgen dat zij bijna altijd haar zin krijgt bij Rechtbanken.
blijf het een rare gewaarwording vinden dat Samsung blijkbaar zo schaamteloos kopieert dat een rechtbank zich genoodzaakt ziet hun producten te verbiedenquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:54 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik zal het checken, maar iets staat me bij dat het niet zo eenvoudig is...quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:57 schreef nelisb het volgende:
Dat is een goede. Nooit geprobeerd.
Check even in iTunes of je aankopen kan overzetten.
Volgens mij kan hier iets regelen:quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:58 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik zal het checken, maar iets staat me bij dat het niet zo eenvoudig is...
Weinig. Ik heb gewoon geen zin in updates, gebruik mijn prive laptop simpelweg nooit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat heb je daar nu van geleerd?
Nee, maar dat had je zelf ook kunnen checken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef -tape- het volgende:
Ik wil graag iets bestellen uit de Appstore, maar is dat ook mogelijk met iDEAL o.i.d.? Ben niet in het bezit van een creditcard.
Juaaa... maar er zijn 2 opties die ik niet ken, misschien was het mogelijk je daar te registreren via je internetbankieren.. Maar dit ging snellerquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, maar dat had je zelf ook kunnen checken.
Is het niet iets wat je gewoon bij een APR kunt kopen? En je kan beter een naaste van je zoeken met een creditcard.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:38 schreef -tape- het volgende:
[..]
Juaaa... maar er zijn 2 opties die ik niet ken, misschien was het mogelijk je daar te registreren via je internetbankieren.. Maar dit ging sneller
Dus wat raden jullie aan, een creditcard aanvragen?
Je hebt er niet van geleerd dat je altijd backups moet maken om dit soort gezeik te voorkomen? Of in ieder geval een backup maken nadat je voor £100,- aan video's ebt gedownload.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:57 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Weinig. Ik heb gewoon geen zin in updates, gebruik mijn prive laptop simpelweg nooit.
Ik ben niet zo'n IT held, en ik vind iTunes om eerlijk te zijn een waardeloos stuk software voor noobs zoals ik. Eigenlijk het zwakste punt van Apple, als ik eerlijk ben. Maar goed, ik denk er dus nooit aan en heb ook eigenlijk geen zin om mezelf ermee bezig te houden. Ik denk dat ik er nu ook niet zoveel tijd mee kwijt ben, en ik heb de afgelopen 2 jaar er nooit naar om hoeven kijken...quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je hebt er niet van geleerd dat je altijd backups moet maken om dit soort gezeik te voorkomen? Of in ieder geval een backup maken nadat je voor £100,- aan video's ebt gedownload.
Rechtermuisknop: maak reservekopie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:03 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n IT held, en ik vind iTunes om eerlijk te zijn een waardeloos stuk software voor noobs zoals ik. Eigenlijk het zwakste punt van Apple, als ik eerlijk ben. Maar goed, ik denk er dus nooit aan en heb ook eigenlijk geen zin om mezelf ermee bezig te houden. Ik denk dat ik er nu ook niet zoveel tijd mee kwijt ben, en ik heb de afgelopen 2 jaar er nooit naar om hoeven kijken...
Duurt even voordat je uberhaupt vind waar je op de rechtermuisknop moet klikken. Daarbij wil hij continue alles synchroniseren als je niet weet hoe je dat uit moet zetten, en dat is mateloos irritant als je dat niet wilt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Rechtermuisknop: maak reservekopie.
Heel omslachtig inderdaad
Haha. Hihi.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Duurt even voordat je uberhaupt vind waar je op de rechtermuisknop moet klikken. Daarbij wil hij continue alles synchroniseren als je niet weet hoe je dat uit moet zetten, en dat is mateloos irritant als je dat niet wilt.
Maar nogmaals, lach me vooral uit, ik heb gewoon geen zin om er normaal tijd en moeite in te steken. Heb wel leukere dingen te doen.
Zoals ons lastig vallen met domme vragen die met een simpele druk op de knop voorkomen hadden kunnen worden?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Duurt even voordat je uberhaupt vind waar je op de rechtermuisknop moet klikken. Daarbij wil hij continue alles synchroniseren als je niet weet hoe je dat uit moet zetten, en dat is mateloos irritant als je dat niet wilt.
Maar nogmaals, lach me vooral uit, ik heb gewoon geen zin om er normaal tijd en moeite in te steken. Heb wel leukere dingen te doen.
Gut gut, azijn pissers in het topic. De vraag was niet dom trouwens, want niemand weet blijkbaar echt het antwoord. Geen back-ups draaien is gewoon lui, maar dat heb ik ook al toe gegeven, dus wat is je probleem? Ik kan ook verder uitwijden over de reden dat back-ups draaien voor mij nauwelijks zin heeft, maar laten we het erop houden dat ik nauwelijks thuis ben dankzij mijn werk en daardoor ook geen eigen laptop meer heb.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zoals ons lastig vallen met domme vragen die met een simpele druk op de knop voorkomen hadden kunnen worden?
Bedankt voor deze tips trouwens, via de UK versie van de website krijg ik nu (als het goed is) al mijn downloads weer terug zodra ik een vervanging heb voor de iPad. Thanks!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:45 schreef Junkie het volgende:
[..]
Volgens mij kan hier iets regelen:
https://www.apple.com/support/itunes/contact/
En anders raad ik je aan om te mailen, zij kunnen dan je aankoop history zo omzetten dat je alles weer kan downloaden.
En voor je Apps, als deze nog niet in je iTunes staat.
iTunes - Prefs - Store prefs - Automatic Download aanzetten.
Volgens mij kun je daarvoor gewoon iTunes Gift Cards gebruiken. Die kun je kopen bij o.a. de MediaMarkt. En anders kun je ook Paypal aan je account koppelen, en die kun je weer aan je bankrekening koppelen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef -tape- het volgende:
Ik wil graag iets bestellen uit de Appstore, maar is dat ook mogelijk met iDEAL o.i.d.? Ben niet in het bezit van een creditcard.
Sorry, wie begint er met het gebruik van scheldwoorden? Of is "dom" tegenwoordig een koosnaampje onder vrienden?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jij begint mensen uit te schelden, en ik ben agressief? Beetje hypocriet mannetje ben je wel, hè?
Dat dacht ik dus ook, en in Hong Kong zijn ze nu iets van 700 euro voor de instap-versie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
ik zou die 11" best willen hebben, zeker als je veel reist.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Sorry, wie begint er met het gebruik van scheldwoorden? Of is "dom" tegenwoordig een koosnaampje onder vrienden?
Iemand's vragen dom noemen is natuurlijk hetzelfde, maar ik zal erover ophouden. Dit begint een beetje op een discussie met een 12-jarige te lijken, en dan kom ik wat triest over als ouwe lul.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]Ik heb niemand dom genoemd.
Ik heb de 11" sinds die uitkwam. De Air is imho de enige kwaliteitslaptop met dit formaat. Ik heb het ding elke dag in m'n tas mee naar werk, klanten of uni, dus ik optimaliseer op gewicht en dikte. Netbooks zijn voor mij geen optie, veel te klein en gammel. Dat gevoel heb je bij de 11" niet. Het scherm vind ik groot genoeg om te multitasken, video's te kijken, internet, typen, notuleren etc. Voor Excel en gamen is het niet genoeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef Drive-r het volgende:
Iemand trouwens ervaringen die ze willen delen over de MacBook Air 11 vs 13 inch? Dankzij aggressieve types zoals Splackje () ben ik bang dat ik zonder backups straks een keer klappen krijg van iemand. Nu zijn die dingen in Azie toch goedkoop, en wil ik eigenlijk iets dat zo klein mogelijk is. Ik zie het nadeel van de 11 inch niet zo, maar hij wordt toch elke keer afgeraden omdat hij niet zoveel kleiner is enzo. Is dat nu echt het enige grote "nadeel"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |