Dat vind ik niet, op school hadden wij altijd Macbook Pro's en die hadden ook een hoge resolutie op een klein scherm zeg maar. Ik vond dat altijd maar irritant, dat alles zo 'miniatuur' wasquote:Op donderdag 8 september 2011 13:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoe hoger de resolutie hoe beter
Dat is geen optiequote:Op donderdag 8 september 2011 13:40 schreef rubje het volgende:
Je kan de resolutie ook lager zetten zodat alles wat groter oogt....Begrijp het probleem niet zo want uiteindelijk willen wij alles haarscherp zien.
Het schijnt dat je de DPI kan verhogen/verlagen (weet ff niet welke je moet hebben). Hiermee wordt alles op je scherm groter, zonder dat je de resolutie aanpast.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat is geen optieOok na jaren 1280x800 wil ik nu echt niet meer onder voor 1440x900, ben het al te erg gewend van mijn pro. Ben ook benieuwd naar het verschil met de accu, daar had ik destijds de pro voor gekocht.
Ik dacht het laatst ook met een iso op USB te doen, werkt nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja fuck, mijn MBP heeft dus geen DVD-drive meer. Wel Windows 7 op een bootable USB-stick, maar zo kom ik niet door de assistent heen
Waarvoor wil je Windows gebruiken? Als het niet voor zware applicaties is (games, ect) is parrallels misschien een optie? Dat kan gewoon vanaf elk medium Windows installeren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja godver, hoe moet ik dat doen dan. Als ik mijn dvd-drive weer inbouw moet de disk waarop ik Windows wil installeren eruit.
Waarom niet gewoon Vmware. Werkt echt top bij mij. Helemaal met ssd. En met top bedoel ik Vmware. Niet Windows.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit maar eens proberen.
http://reviews.cnet.com/8301-31012_7-20020513-10355804.html
rEFIt, Lion en Filevault gaan niet goed samen. Ik ga vanavond wel harddisks overschroeven.
Kan je niet herstarten met de ALT knop ingedrukt en dan voor de USB stick kiezen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja fuck, mijn MBP heeft dus geen DVD-drive meer. Wel Windows 7 op een bootable USB-stick, maar zo kom ik niet door de assistent heen
Daar ga je toch niet mee gamen gek.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:47 schreef kadeya het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Vmware. Werkt echt top bij mij. Helemaal met ssd. En met top bedoel ik Vmware. Niet Windows.
Nee hij herkent hem niet als bootdisk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kan je niet herstarten met de ALT knop ingedrukt en dan voor de USB stick kiezen?
Dit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet mee gamen gek.
Oh sorry daar had ik overheen gelezen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet mee gamen gek.
Air gezien, was niet ontevreden maar toen kwam de vriendin aanlopen met een Eee Transformer, deze voldoet precies aan wat ik wil voor de studie en is nog eens de helft lichter. Zo behoud ik m'n MBPquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ga vandaag de Air bekijken in de winkel voor de schermkwestie. Toch ben ik bang dat ik de 330M GT zal missen van mijn Pro. Dat is het grootste probleem: 330M GT vs 1,3kg aan draagbaarheid.
Nee hoor, gewoon het bestand vinden en je kunt hem afspelen hoe je wiltquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:47 schreef KneusTeun het volgende:
Kun je films die je door itunes download dan alleen in itunes bekijken?
Maar dat bestand is makkelijk te vinden? of is dat zoeken als een malle?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon het bestand vinden en je kunt hem afspelen hoe je wilt
Ging je met je NLse account naar de US store? Dat werkt niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef KneusTeun het volgende:
Laat maar, ik mag niet een film downloaden uit de US store :S
Los gekocht, geen 3G er in, dat interesseert me totaal niet. iPad 2 natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:11 schreef rubje het volgende:
Mooi, gefeliciteerd en...los gekochtof eentje met zo een te duur abo erbij zodat je de iPad gratis meekrijgt maar eigenlijk over 2 jaar teveel voor betaalt.
iPad of iPad 2?
Ik zit het ook te overwegen. Al is het wel veel geld voor iets dat ik niet daadwerkelijk nodig heb.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:06 schreef Studiotje het volgende:
Mijn 'i' collectie maar eens uitgebreid met een iPad
Rechtermuisknop: toon in Finderquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar dat bestand is makkelijk te vinden? of is dat zoeken als een malle?
Heb er zelf één, ook totaal niet nodig gezien MBP en iPhone maar wel ontzettend blij mee. Beetje internetten / mailen / twitter / boeken lezen / muziekje streamen via Airport.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zit het ook te overwegen. Al is het wel veel geld voor iets dat ik niet daadwerkelijk nodig heb.
Kernel Panicquote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef n8n het volgende:
http://cl.ly/A3DM
Iemand een idee wat dit is? Krijg mn MacBook niet opgestart
Johquote:
Niet dan?quote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Joh
Nu veilige modus opstarten, beter werkt het. Doet er al een ruim kwartier over.
Dat kan wel. Klik op de knop Calendars linksboven -> rechtsklik op de calendar waarvan je de kleur wilt veranderen -> klik "Get Info" et voilà.quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Stom dat je in iCal in Lion niet meer de kleuren van de agenda's kan aanpassen. Heul niet overzichtelijk nu ik 2x een blauw kalender heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |