Ja.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:27 schreef w00h00 het volgende:
Ik ga een nieuwe iMac kopen en mijn bestaande wordt voor deze tijd verkocht, is Time Machine dan het juiste programma om ervoor te zorgen dat al mijn bestanden en instellingen straks worden terug gezet op mijn nieuwe iMac?
Feature in Lion, twee-vinger dubbeltap. Kan je uitzetten in Systeemvoorkeuren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Safari irriteert me, soms wordt de website ingezoomed, bug? Feature?
Hij staat hoog op mijn verlanglijstje, de spullen van Wacom zijn over het algemeen goeie spullen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 08:31 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand toevallig al met die inkling van wacom gewerkt?
Me vriendin wil er één voor me kopen, maar ben heel benieuwd of het werkt zoals belooft.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ja, http://extensions.apple.com/quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:36 schreef -tape- het volgende:
Maakt Safari geen gebruik van extensies?
Thanks!quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Feature in Lion, twee-vinger dubbeltap. Kan je uitzetten in Systeemvoorkeuren.
Ik gebruik nog Firefox door een aantal extensies en doordat hij alle tabs onthoudt als je hem afsluit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:41 schreef -tape- het volgende:
Oh en welke browser gebruiken jullie? Ik dacht dat Chrome fijner was ivm extensies, alleen is de multi-touch ondersteuning van Safari wel echt heel relaxt.
Lees het ook overal. Waar ik vorig jaar nog twijfelde of het 'verliezen' van een prototype iPhone 4 gewoon een marketingstunt is, weet ik het nu wel zeker. Way to go Applequote:Op zondag 4 september 2011 11:05 schreef koffiekoekje het volgende:
http://blogs.sfweekly.com(...)t_iphone_5_apple.php
Hoax
Safari - Voorkeuren - Geavanceerd - Tab-toets markeert elk onderdeel op webpaginaquote:Op zondag 4 september 2011 11:36 schreef -tape- het volgende:
Het kutte aan Safari vind ik dat je niet tab-tab-enter kan doen om een reactie te plaatsen hier op FOK!.
Dankuquote:Op zondag 4 september 2011 12:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Safari - Voorkeuren - Geavanceerd - Tab-toets markeert elk onderdeel op webpagina
En als je toch bezig bent: Systeemvoorkeuren - Toetsenbord - Toetscombinaties - Tab verplaatst focus naar alle regelaars
Ja, ik gebruik eigenlijk ook altijd Safari. Prima browser. FlashToClick en AdBlock* zijn toch de enige extensies die ik wil hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 10:44 schreef Marurk het volgende:
Ik heb dus totaal geen problemen met Safari.Browser hangt nooit vast en alles loopt soepel.
Nee want dan kan je de smileylijst niet meer zien!quote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik eigenlijk ook altijd Safari. Prima browser. FlashToClick en AdBlock* zijn toch de enige extensies die ik wil hebben.
* niet voor Fok! natuurlijk, Danny
Dat laatste zegt mij niks maar Safari is inderdaad een hele fijne browser om mee te werken.quote:Op zondag 4 september 2011 10:44 schreef Marurk het volgende:
Ik heb dus totaal geen problemen met Safari.Browser hangt nooit vast en alles loopt soepel.
En die gestures zijn super relaxed!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |