Eerste MacBook?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:31 schreef -tape- het volgende:
Toch de 15" pro geworden.
[ afbeelding ]
Dik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:31 schreef -tape- het volgende:
Toch de 15" pro geworden.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Toch staat het in je routerinstellingen. Met een beetje geluk staat het onder op je router zelf. Het fysieke apparaat dus. Succesquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:58 schreef -tape- het volgende:
Nu wil ik hem dus aan mijn draadloze netwerk hangen, maar weet ik het wachtwoord niet meer; ben via deze computer naar de router instellingen gegaan, maar zie daar nergens het wachtwoord staan..? Iemand enig idee hoe ik erachter kom?
Merciquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Als je een windows pc hebt die er wireless aan vast zit. Download dan even Wireless Key View.
Geen probleem veel plezier verder!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:31 schreef -tape- het volgende:
[..]
Merci![]()
Er stonden wel wachtwoorden op, maar die deden het niet. Uiteindelijk verschilde hij 2 cijfertjes, hoe dan kan; geen idee?!
Ach hij is verbondenBedankt!
-Gaat weer verder met zn Mac-
Dit, maar wel even wennen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:13 schreef Marurk het volgende:
Veel plezier ermee! Altijd leuk, zo'n apple-doos openmaken...
Ben zelf sinds vorige maand overgestapt op apple en ik had dat veel eerder moeten doen. Geen Windows meer voor mij!
Vind nieuwe windows versies en office veel ergerquote:
Dit vraag ik mij ook af als nieuwe MacBook gerbruikerquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:41 schreef -tape- het volgende:
Oh en welke browser gebruiken jullie? Ik dacht dat Chrome fijner was ivm extensies, alleen is de multi-touch ondersteuning van Safari wel echt heel relaxt.
Heb je al de audio-midi setup geprobeerd? Zit onder programma's -> hulpprogramma's.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:42 schreef Blaxje het volgende:
Net een nieuwe imac binnen, maar heb een probleem. Van het speakersysteem werken alleen de sub en 1 box (ipv de twee boxen). Headphones same problem. Maar één kant werkt. Ben bang dat ie weer terug kan?...
Jep, die zegt gewoon dat het prima is... Verder is er weinig in te stellen (heb gewoon twee kanalen ingesteld)quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb je al de audio-midi setup geprobeerd? Zit onder programma's -> hulpprogramma's.
Hij is nog niet te koop schatje.quote:Op zaterdag 3 september 2011 08:31 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand toevallig al met die inkling van wacom gewerkt?
Me vriendin wil er één voor me kopen, maar ben heel benieuwd of het werkt zoals belooft.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Vraag kan je volgens mij beter bij de apple helpdesk stellen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:27 schreef w00h00 het volgende:
Ik ga een nieuwe iMac kopen en mijn bestaande wordt voor deze tijd verkocht, is Time Machine dan het juiste programma om ervoor te zorgen dat al mijn bestanden en instellingen straks worden terug gezet op mijn nieuwe iMac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |