Relax, ik quote enkel de verkeerde post, was niet voor jou bedoeld. Ik denk dat de rest van de discussie dat ook wel duidelijk maakte, maar die heb je wellicht gemist.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Tabletje onder de tong?
Overigens heb ik totaal geen probleem, jij wel begrijp ik. Daarnaast kop ik gewoon in "lach me maar uit" en verder niets. Ik voel namelijk niet de behoefte om figuren als jij te helpen en dat probeer ik duidelijk te maken. Misschien helpt normaal doen iets?
Check!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Relax, ik quote enkel de verkeerde post, was niet voor jou bedoeld. Ik denk dat de rest van de discussie dat ook wel duidelijk maakte, maar die heb je wellicht gemist.
PS: Heb de post even aangepast
All my fault. Nu eerst even wat mooie Apple spullen bestellenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Check!
Had niet alles meegekregen nee. Excuses.
Als je Time Machine hebt draaien misschien?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:11 schreef Maartel het volgende:
Aargh, mijn itunes heeft de reservekopie van mijn iPhone overschreven en nu zijn al mijn nummers etc weg.. is er een manier om een oude reservekopie op te graven en te gebruiken?
Mijn MacBook pro doet er eeuwen over om met wifi verbinding te maken als ik hem open klap. Ik moet elke keer airport aan- en uitzetten.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zit eraan te denken om zo Lion eens te gaan installeren. Zijn er momenteel nog vervelende bugs die me daarvan moeten weerhouden? Of bepaalde apps die nog niet goed werken (dropbox, last.fm)?
Super!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:48 schreef Drive-r het volgende:
Nieuwe ipad2 besteld in Hong Kong, hopelijk ligt ie netjes in het hotel te wachten als ik aan kom. Vond het net was risky om ook de MBA zo te laten bezorgen, maar die kan ik daar makkelijker in de winkel krijgen.
Ja, moet vaker die kant op voor werk. Is volgens mij voor Apple wel een van de goedkoopste plekken die je kunt vinden en ze hebben de UK stekkers, wat voor mij perfect is. Vietnam lijkt me trouwens wel iets exotischer, staat op mijn lijstje...quote:Op woensdag 14 september 2011 16:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Super!
Kom je daar wel vaker? Zit momenteel in Vietnam en zoek nog een leuke volgende bestemming.
Hier is electronica overigens niet te betalen
Dropbox werkt met de nieuwste update gewoon, sabNZBd ook. Zelf heb ik geen last van bugs maar heb er hier al een aantal langs zien komen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zit eraan te denken om zo Lion eens te gaan installeren. Zijn er momenteel nog vervelende bugs die me daarvan moeten weerhouden? Of bepaalde apps die nog niet goed werken (dropbox, last.fm)?
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mijn MacBook pro doet er eeuwen over om met wifi verbinding te maken als ik hem open klap. Ik moet elke keer airport aan- en uitzetten.
Hier had ik met snow Leopard geen problemen mee.
Thnx, ik ga het er op wagen. Moet wel goed komen lijkt me.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dropbox werkt met de nieuwste update gewoon, sabNZBd ook. Zelf heb ik geen last van bugs maar heb er hier al een aantal langs zien komen.
Safari vreet geheugen bij mij en velen anderen als ik de apple fora mag geloven.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hong Kong is geweldig - mijn favoriete stadquote:Op woensdag 14 september 2011 16:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Super!
Kom je daar wel vaker? Zit momenteel in Vietnam en zoek nog een leuke volgende bestemming.
Hier is electronica overigens niet te betalen
MBP doen, extern scherm eraan, en je hebt een iMac. Tenzij je nooit op pad gaat, heb ik ook (quote:Op woensdag 14 september 2011 14:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ben ook alvast aan het kijken voor een nieuwe computer.Zit te twijfelen tussen de iMac en de MacBook Pro.
Daar begint het wel op te lijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |