Er zijn nu wel twee nieuwe blogs, ja tweequote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef spuitje het volgende:
Inmiddels is het al uren 9 september in Darwin maar nog steeds geen nieuw weblogje van Laura. Ze heeft het dus zo druk dat er geen update vanaf kan voor haar trouwe fans en donateurs. Maar die hebben daar vast en zeker alle begrip voor. Hoeveel tijd kost het helemaal om een weblog a la Laura te schrijven? 15 Minuten? Dat is denk wel ongeveer het maximum, maar dat kan er zelfs niet meer vanaf tegenwoordig.
Ik zag het, zomaar ineens twee weblogjes, hoe krijgt ze het voor elkaar!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn nu wel twee nieuwe blogs, ja tweeHaar vader is gearriveerd en ze heeft twee voordrachten gehouden voor wat ze zelf grote groepen noemt; aan de foto's is dat niet af te zien, maar goed. In een van de foto's is verder te zien hoe ze met pa spullen in een winkel uitzoekt; het sponsorgeld is kennelijk nog niet helemaal op.
http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
Oww en er zit een criticaster op haar blog
Hallo Laura, ik lees vrijwel elke dag je blogupdates. Heerlijk om te lezen dat jij iets doet wat ik niet durf. Succes en veel plezier verder met je tocht. P.s.: De laatste tijd laat je je blog wel verslonzen. Blijf minstens om de dag updaten, dit is tevens je kracht geweest tot nu toe. Mijn ervaring met blogs is: Als je weinig updates meer plaatst: mensen haken af omdat er bijna geen nieuws meer geplaatst wordt!
http://www.lauradekker.nl/Gastenboek.html
Ach, er verschijnen wel vaker berichten in haar gastenboek waarvan ik denk "wie van haar team zou dit nu weer hebben geschreven?"quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:05 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is dit bericht superfake. Waarom zou een Amerikaanse weten wie Hans Brinker is en zich bezig houden of uberhaupt iets afweten van de 'Dutch press'
En dan ook nog je eigen kind belasteren. Nee, ik geloof niet dat dit echt is.
Ik weet het ook niet hoor, maar Hans Brinker is in de VS juist wel bekend en verder klinkt ze als een ontevreden moeder die zo gauw mogelijk van haar eigen blok aan haar been af wil.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:05 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is dit bericht superfake. Waarom zou een Amerikaanse weten wie Hans Brinker is en zich bezig houden of uberhaupt iets afweten van de 'Dutch press'
Bekend is het wel, maar ik denk echt dat dit bericht weer een slimme troll wasquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, maar Hans Brinker is in de VS juist wel bekend en verder klinkt ze als een ontevreden moeder die zo gauw mogelijk van haar eigen blok aan haar been af wil.
Ah, dus er wordt wel getrolldquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Bekend is het wel, maar ik denk echt dat dit bericht weer een slimme troll was
Ach de ene keer is ze een oorlogsheld, daarna een volksheld uit een sage.. Ik ben wel benieuwd naar de volgende vergelijking..
Mijn berichtje waarin ik haar vergeleek met de nieuwe Messias is er niet doorgekomen. Iets teveel over de top, denk ik
Dat was wel een goeie geweest! Ik weet niet meer precies wat ik geschreven heb, alleen nog dat het erg melig was.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus er wordt wel getrolldSchreef je dat ze ook over het water kan lopen?
Of water in wijn kan veranderen. Ook best handig als je een 15 jarige zuipschuit bentquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus er wordt wel getrolldSchreef je dat ze ook over het water kan lopen?
Vast wel, of ze heeft zelf lopen ronselen op weer zo'n jachtclub. Ze had het ook over fundraising immers. Want hoe belangrijk ben je als je voor een stel onderuitgezake volwassenen en een schoolklasje wat mag komen zeggen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef spuitje het volgende:
BTW: zouden die presentaties zijn geregeld door meneer Mercer?
Het viel me op dat ze van 'grote groepen' spreekt.. Er zijn hooguit enkele tientallen aanwezigen, aan de foto's te zien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef spuitje het volgende:
BTW: zouden die presentaties zijn geregeld door meneer Mercer?
Nee, het was iets met dat het toch maar heel geweldig was dat ze het Nederlandse misdadige regime had weten te ontvluchten, door haar uiltieme verzetsdaad, zich te laten uitschrijven uit het bevolkingsregister en dat de vergelijking met Nazisme heel terecht was omdat hier ook groepen mensen systematisch worden vernietigd. Dat ze daarom eigenlijk ook bij de Dodenherdenking genoemd diende te worden en dat ze een vriendelijkheid ten toon spreidt die je zelden meer ziet,en dat alles zonder een zweem van winstbejag of zelfzucht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of water in wijn kan veranderen. Ook best handig als je een 15 jarige zuipschuit bent
Afgelopen juli heeft Jessica Watson ook zo'n praatje gegeven op de jachtclub, dus het is niet zo vreemd dat ze Laura gevraagd hebben dat ook te doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef livelink het volgende:
Het lijkt me eerder dat die door de jachthaven zijn georganiseerd in ruil voor een gratis ligplaats of zo.
Maar is Laura gevraagd, of heeft zij het publiek gevraagd, teneinde zichzelf meer bekendheid te geven?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:10 schreef wich het volgende:
[..]
Afgelopen juli heeft Jessica Watson ook zo'n praatje gegeven op de jachtclub, dus het is niet zo vreemd dat ze Laura gevraagd hebben dat ook te doen.
Misschien heeft meneer Mercer het voor haar geregeld?quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar is Laura gevraagd, of heeft zij het publiek gevraagd, teneinde zichzelf meer bekendheid te geven?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien heeft meneer Mercer het voor haar geregeld?
Toch! Kijk here:quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je lijkt niet blij, meneer Mercer doet niet veel voor Laura?
Wat een vervelend interview weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:54 schreef spuitje het volgende:
Een interview met Laura in het AD. Weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken............
http://virtueletochten.no(...)l/?pc_id=19&pp_id=97quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:05 schreef livelink het volgende:
Dan had ik veel mooie plekken gemist.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:54 schreef spuitje het volgende:
Een interview met Laura in het AD. Weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken............
Daaronder haar column van deze week, er schijnt nogal het 1 en ander aan haar boot te mankeren. Dat moet gerepareerd voor ze verder kan reizen, maar de kas is nog steeds leeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |