quote:Op donderdag 1 september 2011 15:07 schreef Breuls het volgende:
Flashpoint #5 en Justice League #1 gelezen.
Flashpoint is op zich een redelijk verhaal. De wijze waarop de boel veranderd is, is niet zo goed uitgewerkt; veel expositie van de Reverse Flash en wat vage scènes die eigenlijk van je vragen om niet teveel vragen te stellen. Jammer, maar het sluit wel mooi aan op de New 52.
Justice League vond ik leuker; Batman en Hal Jordan ontmoeten elkaar voor het eerst en beginnen een onderzoek. Victor Stone komt langs, maar is nog geen Cyborg (denk ik). En Superman duikt op, maar is nog niet echt de Superman die we kennen, geloof ik.
Ben erg benieuwd naar #2 en de andere begin-issues.
Day&date is alleen voor de New 52, dus het is niet heel gek. Maar wel jammer ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:28 schreef Chevalric het volgende:
Wow, daar heeft iemand goed zitten opletten bij het lezen van JL #1.
Ik hoop dat Flashpoint #4 en #5 vandaag beschikbaar komen op de iPad. Ik vind het een behoorlijk fail van DC dat ze Flashpoint niet hebben afgerond in hun digitale editie voordat de New 52 begon.
ah ok.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:45 schreef Breuls het volgende:
De drie timelines waar Barry het over heeft zijn de Vertigo, Wildstorm en DCU universa. Die worden nu samengevoegd.
Ja, natuurlijk, maar op zich hadden ze genoeg tijd om FP #4 en #5 ook te digitaliseren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Day&date is alleen voor de New 52, dus het is niet heel gek. Maar wel jammer ja.
Clark leert in Smallville heeel (heeeel) geleidelijk Superman te zijn. Hij is daar een beetje te suf af en toe, maar wel altijd goed van binnen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:28 schreef Chevalric het volgende:
Gelukkig hebben we Smallville nog om ons er aan te herinneren dat Superman eigenlijk best dom is. Mijn vriendin en ik zijn de hele serie aan 't kijken (inmiddels bij seizoen 5) en we ergeren ons er soms aan dat Clark dan weer de bad guy confronteert en hem vertelt dat hij hem door heeft en gaat stoppen.
Da's natuurlijk bewust. Niet alleen omdat het een leuke verwijzing is, maar het leidt er ook toe dat hij die kleuren uiteindelijk voor zijn outfit kiest.quote:Gisteren trouwens de aflevering met Aquaman gekeken. Ik vond de acteur erg goed gecast, hij leek gewoon heel erg op de Aquaman van de nieuwe JL cover. En natuurlijk dat hij de hele tijd in een oranje shirt en groene broek liep(net als Clark altijd rood, wit, blauw of geel in z'n shirts en jasjes heeft).
En wat is daar het voordeel vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:37 schreef Breuls het volgende:
Action Comics #1 krijgt een tweede druk en JL#1 een derde: http://dcu.blog.dccomics.(...)ustice-league-again/
Daar ga ik maar eens mee beginnen. Nooit Action Comics en Detective Comics gelezen, maar vanaf nuquote:Op woensdag 7 september 2011 08:45 schreef Chevalric het volgende:
Vanavond dan de echte klapper: Action Comics #1 en Detective Comics #1. De andere titels van vandaag vind ik niet interessant. Nou ja, misschien Green Arrow #1 nog, maar dat was het wel.
Wie van jullie volgt eigenlijk comics met een vrouwelijke superheld in de hoofdrol? Batgirl, Batwoman, Wonder Woman, etc.? Ik merk dat ik die toch minder boeiend vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussen spoilers voor het geval iemand het nog moet lezen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Dat is wel eens lastig ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:26 schreef Breuls het volgende:
Ik heb ze gelezen, maar er staat me niet meer zoveel van bij. Soms baal ik wel dat er een maand tussen zit. Dan lees je een kwartiertje, leg je 'm weg en een maand later pik je het volgende nummer op terwijl je allang niet meer weet wat er aan de hand was.
Dat doe ik nu met Confidential.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:34 schreef Breuls het volgende:
Ik ga Batman Inc waarschijnlijk even vanaf het begin lezen, want die weet ik echt niet meer en ik heb een ongelezen #8 liggen die dus wat opfrisachtergrond nodig heeft.
Ook wel logisch. Met 2 algemene titels beginnen met de 2 populairste karakters. En beginnen met Joker is ook gelijk met de deur in huis knallenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:19 schreef Chevalric het volgende:
Zo, Action Comics, Detective Comics en Green Arrow #1 gelezen vanavond. Vond Action Comics eigenlijk de minste van de drie. Detective Comics was de beste: gelijk de Joker er in en een paar mooie Batman tekeningen.
Vind Superman eigenlijk een beetje irritant in Action Comics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |