Ik denk dat hij er nog veel meer van baalt de de US hem nu wel héél erg graag in handen wil krijgen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Julain zal wel balen dat er nu geen cent meer met die info te verdiienen valt.
Lekker hoor, koekje van eigen deeg.quote:Hoe het Cablegate-wachtwoord bekend is geworden, is niet duidelijk, maar Wikileaks stelt in een verklaring dat David Leigh het wachtwoord in zijn in februari gepubliceerde boek 'WikiLeaks: Inside Julian Assange's War on Secrecy' heeft geplaatst. The Guardian ontkent schuldig te zijn en stelt dat Assange had aangegeven dat het password slechts tijdelijk zou werken en dat de server waar het bestand vanaf werd gehaald ook maar enkele uren in de lucht zou zijn geweest. Bovendien zou het versleutelde bestand al enige tijd via bittorrent worden aangeboden door Wikileaks-supporters.
Bron: http://tweakers.net/nieuw(...)woordpublicatie.html
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 1 september 2011 15:27 schreef Darklight het volgende:
Nieuwe poging, andere topic is dicht
Dat bestand wordt gewoon in de bron genoemd:
Die Datei mit dem Namen „cables.csv“
Pass wordt ook in de bron genoemd:
ACollectionOfDiplomaticHistorySince_1966_ToThe_PresentDay#
Bron:
http://nos.nl/artikel/269(...)-ligt-op-straat.html
Je vergeet een woordquote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef 22 het volgende:
CollectionOfHistorySince_1966_ToThe_PresentDay# dit is het wachtwoord dat ik via twitter kreeg.
Oh...zie het in de bron staan. Nevermind.
Typen op een telefoon is ook geen succes.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Je vergeet een woord
Diplomatic
Nieuwe 911 inzichten?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:27 schreef 3-voud het volgende:
Mooi.
Nog schokkende dingen uit voort gekomen?
Denk dat ze blij kunnen zijn als ze vervolgd worden...quote:Op donderdag 1 september 2011 19:03 schreef VladimirPoetin het volgende:
Dus mensen die in Iran of China zich tegen hun land hebben uitgesproken en zich voor de VS hebben uitgesproken tegen een diplomaat nu worden vervolgd in hun land?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Denk dat ze blij kunnen zijn als ze vervolgd worden...
quote:'Anon member' claims credit for WikiLeaks takedown
Friend turns foe
A Twitter user who claims affiliation to the infamous Anonymous hacktivist collective has claimed responsibility for launching denial of service attacks that floored WikiLeaks on Tuesday night.
The attack against the whistle-blowing site occurred at the same time as less high-profile assaults against Pastebin and 4Chan, the anarchic image board and birthplace of Anonymous.
The assaults were reportedly field trials for a new JavaScript-based DDoS tool, dubbed RefRef, designed to exploit SQL server flaws on targeted websites. RefRef is the successor to the notorious LOIC attack tool, which discloses users' IP address by default, as many arrested hacktivists now know only too well.
Anonymous began with attacks against the Church of Scientology three years ago, but only gained mainstream fame when it launched denial of service attacks in support of WikiLeaks and against financial service firms that shut down accounts maintained by the whistle-blowing websites.
A Twitter account (@AnonCMD) linked to an Anonymous activist refers to a "personal vendetta against WikiLeaks" adding that "we are sorry we took you down. We are even".
An update to the account indicates that the dispute is over money supposedly owed by Julian Assange.
twitter:AnonCMD twitterde op donderdag 01-09-2011 om 09:07:44@AnonZeek @wikileaks Assange and I had a personal financial disagreement. We are even. #antisec #anonops #refref #wikileaks reageer retweet
Om Iran maar eens als voorbeeld te nemen.. denk je dat zo iemand daar een normaal proces krijgt, als de inlichtingendienst achter zijn naam komt? Ik denk dat de kans groter is dat hij na een kort schijnproces opgehangen wordt, of dat hij opeens spoorloos verdwijnt.quote:
Ja dat snap ik ook wel, ik zeg toch niet dat hij een eerlijk proces krijgt?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef Royyy het volgende:
[..]
Om Iran maar eens als voorbeeld te nemen.. denk je dat zo iemand daar een normaal proces krijgt, als de inlichtingendienst achter zijn naam komt? Ik denk dat de kans groter is dat hij na een kort schijnproces opgehangen wordt, of dat hij opeens spoorloos verdwijnt.
Importeren in (My)SQL werkt ook goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:08 schreef Tyr80 het volgende:
En in z.7z zit weer cables.csv, die ook in de 1.61gb torrent zat.
Heb een programmatje geschreven die de CSV uit elkaar haalt tot losse bestanden, zou niet weten waar je er anders lekker mee doorheen kunt bladeren. Zal dadelijk de classifieds eruit vissen, kijken of er leuke dingen over The Hague tussen zitten.
Zijn dik 250.000 bestanden en voel er weinig voor het zo weer als torrent aan te bieden. Dus als iemand het splits programmatje wil hebben hoor ik het wel.
En daarna kun je queriën op de cablesquote:LOAD DATA LOCAL INFILE "cables.csv"
INTO TABLE cables
FIELDS TERMINATED BY ',' ENCLOSED BY '"'
LINES TERMINATED BY '\n';
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Tyr80 het volgende:
Allemaal waar, maar waar zou je dan op willen zoeken? Ik weet geen spannende termen te verzinnen...
ofzo.quote:SELECT * FROM cables WHERE security = "CLASSIFIED" AND ambassies LIKE "%HAGUE%";
Vond die directe lijn naar het torentje ook lekker handigquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef Darklight het volgende:
Nee, en de telefoonnummers van Bea ook niet denk ik
http://www.cablegatesearch.net/cable.php?id=04THEHAGUE1017
Nou, wie van de Fok!kers gaat Bea telefonisch stalken (en kan dus de komende jaren alle waxinelichtjeswerpmethodes met de expert bespreken)?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef Darklight het volgende:
Nee, en de telefoonnummers van Bea ook niet denk ik
http://www.cablegatesearch.net/cable.php?id=04THEHAGUE1017
Of dat het lang niet zo sensationeel en opzienbarend is als dat men heeft doen voorkomen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:05 schreef schommelstoel het volgende:
IK had verwacht dat er al veel sneller 'sensationeel' nieuws de wereld in zou komen.
Of zijn het zoveel lappen tekst dat het zoeken te lang duurt?
Die worden direct geëxecuteerd.quote:
Dat het Amerikaanse leger willens en wetens onschuldige mensen doodschiet bedoel je bijvoorbeeld? Iets wat zij en hun aanhangers/fans/buttmunchers altijd hebben ontkend?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Radegast het volgende:
Er is nou al eens ECHT nieuws gekomen van dat Wikileaks waar je van dacht: Goh, jeetje, dit is verrassend of schokkend?
Ongeklopte zooi.
Willens en wetens, tuurlijk knul.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat het Amerikaanse leger willens en wetens onschuldige mensen doodschiet bedoel je bijvoorbeeld? Iets wat zij en hun aanhangers/fans/buttmunchers altijd hebben ontkend?
Iets met journalisten en een Apache, vastgezet op beeld. Just saying.quote:
Ik vind het soms inderdaad ook maar vaagjes.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef schommelstoel het volgende:
Toch ook heb ik het idee dat er iets niet klopt in dit hele gebeuren.
Ze dachten te schieten op strijders. Dat er incompetente kneuzen tussen zitten betekent niet dat ze willens en wetens op onschuldige mensen knallen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Iets met journalisten en een Apache, vastgezet op beeld. Just saying.
Er zitten geen 'top secret'-geheimen tussen dus iets groots komt er niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef schommelstoel het volgende:
Ik wacht nog af tot dat er een nieuw 'groots' bericht aan zal komen.
Heb zo'n vermoeden dat het allemaal zal gaan meevallen.
Toch ook heb ik het idee dat er iets niet klopt in dit hele gebeuren.
Jij weet allemaal al wat er in te lezen valt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:22 schreef waht het volgende:
[..]
Er zitten geen 'top secret'-geheimen tussen dus iets groots komt er niet.
Ah, de naïviteitquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:22 schreef waht het volgende:
[..]
Ze dachten te schieten op strijders. Dat er incompetente kneuzen tussen zitten betekent niet dat ze willens en wetens op onschuldige mensen knallen.
Ik heb een representatieve steekproef gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij weet allemaal al wat er in te lezen valt?
Veel plezier in je droomwereld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah, de naïviteitWas ik nog maar 14.
Jij bent echt de domste user in dit topicquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb een representatieve steekproef gedaan.
[..]
Veel plezier in je droomwereld.
Er is wel ergens door wikileaks gezegd dat ze alleen bepaalde documenten zouden publiceren. Geen documenten met het label 'top-secret' ofzo... Maar das alweer lang geleden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij weet allemaal al wat er in te lezen valt?
Manning had geen toegang tot 'top secret'.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er is wel ergens door wikileaks gezegd dat ze alleen bepaalde documenten zouden publiceren. Geen documenten met het label 'top-secret' ofzo... Maar das alweer lang geleden.
precies..quote:Op donderdag 1 september 2011 16:27 schreef 3-voud het volgende:
Mooi.
Nog schokkende dingen uit voort gekomen?
Wie belt Bea even om te zeggen dat ze mag ophoepelen. En dat het niet netjes is om naar de dictator gaat van Oman, terwijl Libië plat gebombadeerd word omdat er daar een dictator is.quote:C. NAME OF HEAD OF STATE: QUEEN BEATRIX TITLE: HER MAJESTY QUEEN BEATRIX, QUEEN OF THE NETHERLANDS, PRINCESS OF ORANGE-NASSAU, ETC., ETC.; OFFICE TEL NO: 31-70-362-4701 (24 HOURS) RESIDENCE TEL NO: 31-70-347-7071; COMMENT: THE QUEEN SPEAKS ENGLISH; CALLS WILL BE FORWARDED TO THE GRANDMASTER OF THE QUEEN'S HOUSEHOLD, MR. PIM WALDECK, BEFORE BEING PUT THROUGH.
Omdat zij waarschijnlijk hetzelfde spelletje speelt zoals de imperialistische amerikanen die een één wereldregering proberen te verweznelijken onder britse vlag.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:20 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Wie belt Bea even om te zeggen dat ze mag ophoepelen. En dat het niet netjes is om naar de dictator gaat van Oman, terwijl Libië plat gebombadeerd word omdat er daar een dictator is.
Ik snap ook wel waarom ze het doet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat zij waarschijnlijk hetzelfde spelletje speelt zoals de imperialistische amerikanen die een één wereldregering proberen te verweznelijken onder britse vlag.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:21 schreef Sloggi het volgende:
Niet zo'n grote mond, vuige plebejer dat je bent.
Voor de gemiddelde mens is het niet echt heel shocking nee. Maar het heeft wel invloed op alle partijen die betrokken waren bij de zaken waar de documenten over gaan. Het is alsof je een geheim dagboek vind van je vriendin waaruit ineens blijkt dat allerlei dingen niet waren wat het leek.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
precies..
ik vind die hele wikileaks bullshit. er is zat sappige informatie out there. maar wikileaks beschikt alleen over kleine korte emails die geen ene r.. zeggen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:21 schreef Sloggi het volgende:
Niet zo'n grote mond, vuige plebejer dat je bent.
Mwoah, hoeft niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:16 schreef Monidique het volgende:
"Weing interessante informatie." "WikiLeaks is een gevaar, dit moet gestopt worden!" De schizofrenie.
Onenigheid binnen de Wikileaks-groep.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:22 schreef Monidique het volgende:
Dat toevoegen van namen is pas van de afgelopn week. Ik vind dat zeer slecht en ben ook benieuwd naar het verhaal.
Alleen jammer dat ze er niet bij vertellen wat de tabelstructuur moet zijn...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Importeren in (My)SQL werkt ook goed.
[..]
En daarna kun je queriën op de cables
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |