quote:Op donderdag 1 september 2011 15:14 schreef Flepke het volgende:
Huur een goede schoonmaker in, in een schone (bijna steriele) omgeving moét hij zich een viespeuk voelen.
quote:
Hier gaat het al fout. douchen moet gewoon elke dag gebeuren. Verder zou ik hem eruit kicken, want zo te lezen houd hij zich niet aan de voorwaarden.quote:eens in de drie dagen moet douchen
Mwah op zich kan je het schuiven onder het 'je gedragen als een goed huurder', dat betekent ook dat je geen stankoverlast mag veroorzaken. Maar das idd een WGR dingetje.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:24 schreef Re het volgende:
iemands persoonlijke hygiene is natuurlijk een priveding en daar zul je weinig aan kunnen doen, iemand verplichten 3x te douchen is dan ook niet echt iets wat je kan eisen. Voor de rest heb je natuurlijk gewoon al het recht om deze persoon de deur te wijzen,enerzijds omdat hij zich niet aan de afspraken houdt en anderzijds gewoon omdat je het hospitarecht hebt (maar dat is meer iets voor WGR)
student zeker?, ach daar zitten veel smeerlappen tussen, andere prioriteiten op die leeftijd. Zoek een iets betere student, eentje die al op het eind van zijn studie is bijvoorbeeld, die zijn al wat meer gemotiveerd denk ik
Wrs. is het ook een aardige jongen maar dat het zo'n stinkedoris is zie je niet bij een intake.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mwah op zich kan je het schuiven onder het 'je gedragen als een goed huurder', dat betekent ook dat je geen stankoverlast mag veroorzaken. Maar das idd een WGR dingetje.
Het is inderdaad een student, en een vrij jonge, die zichzelf overigens presenteerde als iemand die wel bereid was om zich fatsoenlijk te gedragen.
Dat is het inderdaad. Ik heb hem dat ook al gezegd, dat ik geen zin heb om zijn moeder uit te hangen en dat het tijd is dat hij zelfstandig zich aan zijn afspraken gaat houden. Het is niet alsof ik hem er niet op gewezen heb dat hij zich fatsoenlijk moet gedragen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Wrs. is het ook een aardige jongen maar dat het zo'n stinkedoris is zie je niet bij een intake.
Maar je bent nu zijn moeder i.p.v. huisgenoot.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nu ik vandaag voor de derde keer in 2 weken de vriezer open aantrof, deels dichtgevroren maar de etenswaren fijn ontdooid, heb ik besloten dat het klaar is.
Het lijkt me echt geen pretje om zo samen te moeten leven en je hebt het kennelijk ook vaak genoeg aangekaart dus kan me goed indenken dat je het helemaal zat bent. Geef hem wel de tijd om iets anders te zoeken maar wel met een definitieve datum.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Ik heb hem dat ook al gezegd, dat ik geen zin heb om zijn moeder uit te hangen en dat het tijd is dat hij zelfstandig zich aan zijn afspraken gaat houden. Het is niet alsof ik hem er niet op gewezen heb dat hij zich fatsoenlijk moet gedragen.
Nu ik vandaag voor de derde keer in 2 weken de vriezer open aantrof, deels dichtgevroren maar de etenswaren fijn ontdooid, heb ik besloten dat het klaar is.
Duh. Omdat hij zich niet verzorgd, simpele dingen vergeet als de voordicht dichttrekken etc. lees de op!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Waarom zou hij autistisch kunnen zijn?
Ik vind het teveel gedoe om een schoonmaakbedrijf in te moeten huren, dan moet ik vervolgens de kosten ook nog eens op hem verhalen en ik sta in die optie niet erg sterk. Maar als het wat sneller en makkelijker ging zou ik dat zeker doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:52 schreef Flepke het volgende:
Nee maar serieus ts waarom niet het eerste antwoord?
Huur ergens wat schorten+handschoenen, bel wat vriendinnen, neem schoonmaak middelen + deobussen en leer hem en het huis een lesje.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind het teveel gedoe om een schoonmaakbedrijf in te moeten huren, dan moet ik vervolgens de kosten ook nog eens op hem verhalen en ik sta in die optie niet erg sterk. Maar als het wat sneller en makkelijker ging zou ik dat zeker doen.
Ik wist niet dat dat bij autisme hoort, maar het zou best kunnen dan. Sociaal is hij ook niet bepaald sterk.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Duh. Omdat hij zich niet verzorgd, simpele dingen vergeet als de voordicht dichttrekken etc. lees de op!
Ik weet welk programma dat is, maar ik laat mijn huis echt niet zooooo smerig worden als in de huizen in dat programma. Ik leef er zelf ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:58 schreef Staal het volgende:
Een jongen van 21 kan geen schoonmaakbedrijf betalen en het lost het probleem ook helemaal niet op.
Maar anders is er een tvprogramma met twee dames die studentenhuizen schoonmaken. Geen idee hoe het heet. Dames waren op leeftijd.
Ik begrijp ook nooit hoe mensen het zo ver kunnen laten komen. Volgens mijn moeders normen is het bij mij ook niet de schoonste plek op aarde. Maar het is vele malen schoner als de huizen die daar getoond wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik weet welk programma dat is, maar ik laat mijn huis echt niet zooooo smerig worden als in de huizen in dat programma. Ik leef er zelf ook.
Maar zij kunnen wel zijn kamer onder handen nemen. Levert nog wel leuke tv op ook en wrs. leert hij het dan wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik weet welk programma dat is, maar ik laat mijn huis echt niet zooooo smerig worden als in de huizen in dat programma. Ik leef er zelf ook.
Mijn huis is ook niet brandschoon, maar ik wil toch wel 1 keer in de week dat alles ff langsgegaan wordt. Stofzuigen, dweilen, afnemen, aanrecht schoonmaken, badkamer en toilet ff poetsen. Zoveel werk is dat helemaal niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nooit hoe mensen het zo ver kunnen laten komen. Volgens mijn moeders normen is het bij mij ook niet de schoonste plek op aarde. Maar het is vele malen schoner als de huizen die daar getoond worden
Dat is dan wel weer een optie. Eens kijken welk programma het is.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar zij kunnen wel zijn kamer onder handen nemen. Levert nog wel leuke tv op ook en wrs. leert hij het dan wel.
1 x in de week alles langslopen is prima, dat doe ik zelf ookquote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mijn huis is ook niet brandschoon, maar ik wil toch wel 1 keer in de week dat alles ff langsgegaan wordt. Stofzuigen, dweilen, afnemen, aanrecht schoonmaken, badkamer en toilet ff poetsen. Zoveel werk is dat helemaal niet.
1 x per weekquote:Op donderdag 1 september 2011 16:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
1 x in de week alles langslopen is prima, dat doe ik zelf ook
Ja maar dan doe je elke dag iets? Eens in de week pak ik alles aan en dan ben ik ook wel even bezig ook. Jij maakt dan wrs. gewoon een betere verdeling. Stofzuigen doe ik wel twee a drie keer per week, maar dat is ook gewoon nodig met een tuin.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
1 x per weekIk krijg steeds meer het gevoel dat ik issues heb
Ik ben elke dag in huis bezig en brandschoon is het niet.
Het is denk ik net hoe intensief je in je huis leeft, ik ben doordeweeks weinig thuis en heb dan ook weinig mensen over de vloer. Dan blijft het relatief schoon. Ik heb ook geen huisdieren, scheelt ook best veel.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
1 x per weekIk krijg steeds meer het gevoel dat ik issues heb
Ik ben elke dag in huis bezig en brandschoon is het niet.
Stofzuig je de tuin??quote:Op donderdag 1 september 2011 16:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja maar dan doe je elke dag iets? Eens in de week pak ik alles aan en dan ben ik ook wel even bezig ook. Jij maakt dan wrs. gewoon een betere verdeling. Stofzuigen doe ik wel twee a drie keer per week, maar dat is ook gewoon nodig met een tuin.
Waarom doe je binnenshuis je schoenen niet uit viezerikquote:Op donderdag 1 september 2011 16:47 schreef saaw het volgende:
[..]anders loop je alles zo naar binnen
Doe normaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom doe je binnenshuis je schoenen niet uit viezerik
Ik weet het van enkele klasgenootjes vroeger dat dat altijd moest. Ben het zelf zo niet gewend. In de winter doe ik wel altijd mijn schoenen uit omdat dat fijner zit. Maar zoals nu loop ik op sandaaltjes in en uit. Iedereen stampt hier gewoon naar binnen op schoenen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn vriend is dat van huis uit gewend.
Stofzuigen om de dag, keuken maak ik elke dag schoon. Tafels enzo ook elke dag. En in het weekend de grote schoonmaak. Ik heb 2 katten die overal haar neergooienquote:Op donderdag 1 september 2011 16:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja maar dan doe je elke dag iets? Eens in de week pak ik alles aan en dan ben ik ook wel even bezig ook. Jij maakt dan wrs. gewoon een betere verdeling. Stofzuigen doe ik wel twee a drie keer per week, maar dat is ook gewoon nodig met een tuin.
Ik stofzuig de tuin niet maar alles wordt doorgelopen. Daarom stofzuig en dweil ik ook zo vaak.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de man die de tuin stofzuigt
Wtfquote:Op donderdag 1 september 2011 16:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de man die de tuin stofzuigt
Ligt aan leeftijd en woonomstandighedenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind jullie allemaal best netjes. Als ik eens in de 2 weken schoonmaak is het veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |