ik kijk shownieuws en blvrd dus alleen maar door dit soort gate'squote:Op maandag 19 september 2011 19:52 schreef Mylene het volgende:
SBS Shownieuws heeft morgen wederom een exclusief interview met Constanza.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Vreemd is wel dat Shanna en ik wat mannen betreft blijkbaar dezelfde voorkeur hebben. Ik heb mijn Marokkaanse Mo Willem-Lodewijk en Shanna, die tegenwoordig stewardess is Esmeralda heet, is een nog grotere Marokkanen-liefhebster.
Ik ben het aan mijn functie verplicht: vakliteratuur!quote:Op dinsdag 20 september 2011 05:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook al is denk ik alles van de site te lezen, boek gaat in bestelling vrijdag
wat een kutexcuusquote:Op dinsdag 20 september 2011 05:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ben het aan mijn functie verplicht: vakliteratuur!
je loopt achter, boek is al een aantal weken op de site van Cons te bestellen, en toen het bij haar uitgever uitverkocht was kon je bestellen via bol.comquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:54 schreef Eef999 het volgende:
Hier is ie sinds vorige week al in de voorverkoop
vomd hem wel goed eikquote:
Doe je volgende week ff boodschappen voor me? Ik leg wel een lijstje onder de mat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:45 schreef mascara-klodder het volgende:
je loopt achter, boek is al een aantal weken op de site van Cons te bestellen, en toen het bij haar uitgever uitverkocht was kon je bestellen via bol.com
* mascara-klodder officieel geen leven heeft geloof iknet zelfs de ramen van de buurman gesopt en gezeemd
Bij Bol kun je hem alleen reserveren, is pas verkrijgbaar vanaf 22-9, bij Magvilla vanaf 13-09quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je loopt achter, boek is al een aantal weken op de site van Cons te bestellen, en toen het bij haar uitgever uitverkocht was kon je bestellen via bol.com
* mascara-klodder officieel geen leven heeft geloof iknet zelfs de ramen van de buurman gesopt en gezeemd
Dat vind ik heul niet erg, als je ze maar komt halenquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Doe je volgende week ff boodschappen voor me? Ik leg wel een lijstje onder de mat.
heel af en toe kan ik best lief zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |