dat er mannen zijn die blijkbaar betalen voor sex met zo'n exemplaarquote:
Daar wordt je toch broodmager van?quote:
Volgens mij hoorde ik haar van de week zeggen dat ze iets achter een computer deed, iets met berichten versturen. Dus niemand zag haar. Weet niet hoe goed ze is in opwindende berichten, maar zo het zal opwindender zijn dan haar zienquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat er mannen zijn die blijkbaar betalen voor sex met zo'n exemplaarHoe sneu ben je dan...
[..]
Daar wordt je toch broodmager van?
Zullen we hem allemaal bestellen, dan kunnen we erover natafelen hierquote:
Zijn er hier mensen uit de buurt van Delft? Dan met zijn allen het boek kopen, zodat zij er zo min mogelijk aan verdient.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we hem allemaal bestellen, dan kunnen we erover natafelen hier
We hebben gewoon een ebookversie nodig. Makkelijk rond te mailen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen uit de buurt van Delft? Dan met zijn allen het boek kopen, zodat zij er zo min mogelijk aan verdient.
Ik heb het ding wel in een dag uit schat ik zo in
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:48 schreef Mula het volgende:
[..]
We hebben gewoon een ebookversie nodig. Makkelijk rond te mailen.
Oh ja die heb ik ook niet, maar ik hoopte dat dat snel om te zetten was naar Word ofzoquote:
hallo, den haag hier!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen uit de buurt van Delft? Dan met zijn allen het boek kopen, zodat zij er zo min mogelijk aan verdient.
Ik heb het ding wel in een dag uit schat ik zo in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |