Ik pm je!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:35 schreef JaneDoe het volgende:
uit! mensen die zeggen dat ze die rotzooi in 1 uur of dag doorploegt hebben geloof ik stiekem niet hoor
mijn god zeg, wat een ellende constanz amanda heeft me toch een kutleven waarin iedereen haar tegen werkt behalve haar schoonfamilie natuurlijk (chokran)
en hoeveel broertjes heeft die mo wel niet, iedere keer als ze "het broertje van" benoemd heeft hij weer een andere naam
klodder, heel erg bedankt voor t lenen, want idd hier had ik geen geld aan willen uitgeven
nou pisces29, pm me je adres even, hét kettingboek komt er aan! of gaan wij ook een mini fokdaten?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:08 schreef Arnold_fan het volgende:
boek gevangen in gouden kooi
Deze persoon heeft zichzelf speciaal hiervoor op FOK! aangemeld......
bedankt dat je hem op het juiste topic hebt gewezenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:08 schreef Arnold_fan het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:08 schreef Arnold_fan het volgende:
stuur je m ook naar de volgende door dan? En wat liefs in schrijven!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
JaneDoe, bedankt voor het versturen!En Klodder voor het lenen
![]()
Hij zat zojuist bij de post, ik kan niet wachten om vanavond te beginnen!
vind ik leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:35 schreef JaneDoe het volgende:
uit! mensen die zeggen dat ze die rotzooi in 1 uur of dag doorploegt hebben geloof ik stiekem niet hoor
mijn god zeg, wat een ellende constanz amanda heeft me toch een kutleven waarin iedereen haar tegen werkt behalve haar schoonfamilie natuurlijk (chokran)
en hoeveel broertjes heeft die mo wel niet, iedere keer als ze "het broertje van" benoemd heeft hij weer een andere naam
klodder, heel erg bedankt voor t lenen, want idd hier had ik geen geld aan willen uitgeven
nou pisces29, pm me je adres even, hét kettingboek komt er aan! of gaan wij ook een mini fokdaten?
Ja, hij gaat meteen naar Vivi zodra ik hem uit heb!! Inclusief krabbelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
stuur je m ook naar de volgende door dan? En wat liefs in schrijven!Dan wordt het boek nog wat.
tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, hij gaat meteen naar Vivi zodra ik hem uit heb!! Inclusief krabbel
* mascara-klodder slappe lach heeft nuquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:08 schreef Arnold_fan het volgende:
Wie? Moraalloos of Balk voor d'r ogen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Btw het was wel een kjoet rompertje wat ze gekocht had
Balk dus dat is degene die pas echt goed zwanger is met zo ene exquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie? Moraalloos of Balk voor d'r ogen?
Oh nou valt het kwartjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Zal ik wat sufs vertellen? Ik had op facebook op Amanda haar foto gereageerd. Dacht dat het van een echte vriendin was, maar het was Balk dus. Al die Amandaas in de media en op fok, ik word hier te oud voor
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nou valt het kwartjeIk denk nog "Balk? Balk?"
Ja maar ik weet werkelijk níks van DGKquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]jij post nog vaker dan dat ik doe in SHO! Maargoed ik ben een sukkel die het boek koopt (wat nou uitverkocht bij bol?)
ik wel sinds dat ene topic dat Amanda bezwangerd isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet werkelijk níks van DGK
Ik.moest lachenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik wel sinds dat ene topic dat Amanda bezwangerd isCredits@sherezade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |