Herkenbaar!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik had me laatst verslapen, mooet 20 min naar t station fietsen en werd 20 minuten van te voren wakker. Had het in 10 min gefietst maar hij ging voor mn neus dicht en weg....
Ging ongeveer zo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(snel fietsen)
![]()
![]()
![]()
Vrouwen doen prutswerk in de keuken.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ben geen kok, daarvoor heb ik een vriendin
En dus doe je je frikandel maar in het tosti-ijzer?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja. Maar ik haat de `frituurlucht´ die je er van krijgt
Dan gaat mijn moeder hatenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dus doe je je frikandel maar in het tosti-ijzer?Doe hem dan gewoon in de koekenpan.
ja dat had ik dus, maar dit was gewoon zo'n poep statoinnetje in een dorpquote:Op donderdag 1 september 2011 15:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Of, ik rende eens als een debiel naar die trein toe, over het plein, het station in, alle trappen op. Kom je daar hijgend aan, zie je DAT DIE TREIN NET ZIJN DEUREN SLUIT!!!!![]()
Jij mag geen koekenpan gebruiken?quote:
Nee, ik wil geen zure mayo.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Doen jullie trouwens ook altijd een beetje citroensap op de patatsaus?
Patatsaus, wat is dat?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb hier zelden citroenen in huis.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Koop dan zo'n flesjequote:Op donderdag 1 september 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb hier zelden citroenen in huis.
Die vreet ik meestal in zijn geheel op
Ik noem het patat, maar wel frietsausquote:Op donderdag 1 september 2011 15:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat jullie frietsaus (!!!!!! ) noemen.
Niet te veel natuurlijk , gewoon een paar druppeltjes.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij mag geen koekenpan gebruiken?
[..]
Nee, ik wil geen zure mayo.
Je moet je mond spoelen met citroensap, dat is goed voor je tanden.quote:
die saus die je in de mac krijgtquote:Op donderdag 1 september 2011 15:41 schreef Ragboer het volgende:
Nee, maar serieus. Is dat een benaming voor Mayonaise ofzo?
Erg goed voor je glazuur ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet je mond spoelen met citroensap, dat is goed voor je tanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |