Dat wisten we al.quote:
Naar de Mac geweest?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef Roburtt het volgende:
o ik was even weg omdat pauze ensaw
Hoe wist je dat?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wisten we al.
[..]
Naar de Mac geweest?
nee, van lammenschans naar de mac en terug in 20 min?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wisten we al.
[..]
Naar de Mac geweest?
Dat wordt inderdaad lastig.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee, van lammenschans naar de mac en terug in 20 min?
Dat had je al een paar keer gezegd.quote:
Kaassoufflé in de de magnetronquote:Op donderdag 1 september 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
Frikandellen en kaassoufflees uit de vriezer gehaald.
Hè waar danquote:Op donderdag 1 september 2011 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad lastig.
[..]
Dat had je al een paar keer gezegd.
Bedankt, nu heb ik trek in een frikandel en een kaassoufflé.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
Frikandellen en kaassoufflees uit de vriezer gehaald.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kaassoufflé in de de magnetron
Uitslapenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:30 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof het pas 10 uur in de ochtend is ofzo, maar dat komt omdat ik pas om 1 uur begon
Hier ontploft de magnetron danquote:Op donderdag 1 september 2011 15:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kaassoufflé in de de magnetron
Nee. Ze gaan lekken waardoor het vet meteen verpest isquote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik trek in een frikandel en een kaassoufflé.
[..]In de frituurpan, uiteraard.
ja, uitslapenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Uitslapen
[..]
Hier ontploft de magnetron dan
Kan je niet frituren ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee. Ze gaan lekken waardoor het vet meteen verpest is
Een echte kok heeft geen frituurpan nodig.quote:
Je moet dan ook opletten hoelang je ze in de frituurpan doet, in de magnetron worden ze trouwens niet knapperig.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee. Ze gaan lekken waardoor het vet meteen verpest is
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja, uitslapen
beter dan om 8 uur beginnen
Ik ben geen kok, daarvoor heb ik een vriendinquote:Op donderdag 1 september 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een echte kok heeft geen frituurpan nodig.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een echte kok heeft geen frituurpan nodig.
Ze worden warmquote:Op donderdag 1 september 2011 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet dan ook opletten hoelang je ze in de frituurpan doet, in de magnetron worden ze trouwens niet knapperig.
Ik had me laatst verslapen, mooet 20 min naar t station fietsen en werd 20 minuten van te voren wakker. Had het in 10 min gefietst maar hij ging voor mn neus dicht en weg....quote:Op donderdag 1 september 2011 15:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Of om 7 uur in de ochtend de verkeerde trein pakken
Dat ging toen zo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()