SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
pantofolo d'oro of hoe je het ook schrijft. dat zijn tokkie schoenenquote:
Dit is onjuist.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen mag aandoen wat hij of zij wil.
eensch, en iedereen mag daarover denken wat hij wil.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eens. Maar andere mensen mogen dat ook spuuglelijk vinden als ze dat willenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
doe iets nuttigs dan..quote:Op donderdag 1 september 2011 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wachten op college duurt lang
zelf was je waarschijnlijk het grootste kutkind dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoef na mijn studie geen kutkoters les te geven!
Maar je hebt wel een snor!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoef na mijn studie geen kutkoters les te geven!
Nee hoor, op school ben ik altijd heel rustig. Ik heb gewoon een hekel aan kinderen, kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zelf was je waarschijnlijk het grootste kutkind dan.
doe dan niet zo boos over zequote:Op donderdag 1 september 2011 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee hoor, op school ben ik altijd heel rustig. Ik heb gewoon een hekel aan kinderen, kan ik ook niks aan doen
hebben zij ook een hekel aan jou?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee hoor, op school ben ik altijd heel rustig. Ik heb gewoon een hekel aan kinderen, kan ik ook niks aan doen
Mijn zoontje is ook 3, ik zie hem alleen nooit...quote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kun je nou mijn broertje van drie haten?!
heel makkelijk, trust me!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat hij mij ook haat.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jij, of klinkerzusje?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn broertje is geen Hater. Zemmels, dat is zn zus al.
Het is iets moslims ofzo, ik weet het ook niet. Volgens mij iets in de trant van homo's. Maar ik weet het niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij, of klinkerzusje?
wil iemand mij trouwens eens vertellen wat een zemmel is?
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat homo's, fagboer. Je bent een vieze zemmel, fagboer.
doeiquote:Op donderdag 1 september 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha Gianni toch.
Oke k ga, t.oedulssss
gecorrigeerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:43 schreef HappyBob het volgende:
Mensen die homo's afkeurenReligies
Mensen met een gebrek aan verstand
Dat van mij is redelijk op rolletjes. School is gewoon kut.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:43 schreef Flippiee het volgende:
3 dagen school en mijn humeur van het leven is geweldig is omgeslagen naar het zuigt.
Mensen, het leven zuigt
Neuh.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:43 schreef Flippiee het volgende:
3 dagen school en mijn humeur van het leven is geweldig is omgeslagen naar het zuigt.
Mensen, het leven zuigt
hoerenschool dat een klas maakt van 17 mensen waardoor ik steeds buiten de boot valt omdat ik een allemansvriendinnetje ben en daardoor niemand vasts hebquote:Op donderdag 1 september 2011 15:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat van mij is redelijk op rolletjes. School is gewoon kut.
flippiee heeft niemand om naast te zitten in de klas?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoerenschool dat een klas maakt van 17 mensen waardoor ik steeds buiten de boot valt omdat ik een allemansvriendinnetje ben en daardoor niemand vasts heb
Zat, uberso omdat we in rijen van 6 zitten maar opdrachten maken heeft iedereen een standaard partner en ik niet. Omdat ik bij niemand standaard hangquote:Op donderdag 1 september 2011 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flippiee heeft niemand om naast te zitten in de klas?
Vorig semester heb ik en groepsleden iemand op de laatste dag er uitgeknald, nu mocht hij niet verder met de opleidingquote:Op donderdag 1 september 2011 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
Sowieso groepswerk. Andere moeten motiveren iets te ondernemen. Ik betaal geen schoolgeld om andere te motiveren
geloof het of niet, maar als je straks werkt hoort dit er ook bij..quote:Op donderdag 1 september 2011 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
Sowieso groepswerk. Andere moeten motiveren iets te ondernemen. Ik betaal geen schoolgeld om andere te motiveren
niks mis mee. uiteindelijk zit je alleen voor jezelf op school en als jouw punten door iemand anders in gevaar komen, moet die andere maar weg.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vorig semester heb ik en groepsleden iemand op de laatste dag er uitgeknald, nu mocht hij niet verder met de opleiding
Gian het is de grootste onzin, ik werk al 5 jaar en heb deeltijd opleiding gevolgd met volwassen mensen die allemaal een baan hadden. Als ik die mensen nu nog moet gaan motiveren dan kun je beter meteen stoppen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar als je straks werkt hoort dit er ook bij..
[..]
niks mis mee. uiteindelijk zit je alleen voor jezelf op school en als jouw punten door iemand anders in gevaar komen, moet die andere maar weg.
zo hebben wij ook een keer gezorgt dat een leraar van een project af gehaald werd
je zult in je werk toch moeten zorgen dat jij jouw werk af hebt en anderen ook. het principe is hetzelfde.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gian het is de grootste onzin, ik werk al 5 jaar en heb deeltijd opleiding gevolgd met volwassen mensen die allemaal een baan hadden. Als ik die mensen nu nog moet gaan motiveren dan kun je beter meteen stoppen.
Is toch anders.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zult in je werk toch moeten zorgen dat jij jouw werk af hebt en anderen ook. het principe is hetzelfde.
al heb je in het bedrijfsleven meestal niet van die luie varkens die alleen de hele dag willen blowen..
als anderen hun werk niet af hebben is dat niet jouw fout. Als iemand anders vertikt te werken dan meld je dat. Als je in groepsverband werkt en 1 schakel werkt niet, vervang je die.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zult in je werk toch moeten zorgen dat jij jouw werk af hebt en anderen ook. het principe is hetzelfde.
al heb je in het bedrijfsleven meestal niet van die luie varkens die alleen de hele dag willen blowen..
en als het 16:15 mag gianni naar huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als het 16:15 mag gianni naar huisAnderen beschuldigen van te weinig werken en dat het nu eenmaal zo is etc etc en dan de hele dag FOK!ken op je werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk voor je dat je een grappige oma hebtquote:Op donderdag 1 september 2011 17:15 schreef Bloempje. het volgende:
Halloooo!
Hihi, ik heb een grappige oma
Ahhww, wil je mijne een dagje lenen?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je een grappige oma hebtIk heb geen oma's meer.
Nee, dank je. Ik moet met de realiteit leren leven. Mensen gaan nu eenmaal dood en dat heb ik te accepteren. Maar bedankt voor het lieve aanbod.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhww, wil je mijne een dagje lenen?Ze is heel lief, ze wil vast wel een extra kleinzoon.
Ja dat zag ik ook al. De stinksok heeft mijn bioscoopkaartjes gewonnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
Hey waarom wint cosjen allemaal prijzen op den foks?
Haha jij bent een nerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Bloempje. het volgende:
Oh mijn hemeltjelief ik wil hebbennnn:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Al heb ik niets met Star Wars, deze vind ik wel grappigquote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Bloempje. het volgende:
Oh mijn hemeltjelief ik wil hebbennnn:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha jij bent een nerd.SsshtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat valt best mee.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ja toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al heb ik niets met Star Wars, deze vind ik wel grappig
Homo.quote:
ik krijg weer zin om te kokenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Flippiee het volgende:
Wat is masterchef toch een rotprogramma. Kijk je met een volle maag naar dat programma, krijg je nog honger door het eten wat er erg lekker uitziet
Dat sowieso, binnenkort ga ik voor het eerst een marsepeinentaart bakken. En mn mama en ik hebben een deal dat ik een avond in de week ga koken. Aangezien ik haar positie nu ook begrijp dat na een lange dag, koken nog best vervelend kan zijnquote:
koken vind ik op zich nooit vervelend, maar soms zou ik nog wel eens gewoon willen thuis komen en wachten tot mn moeder roept dat we aan tafel kunnenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat sowieso, binnenkort ga ik voor het eerst een marsepeinentaart bakken. En mn mama en ik hebben een deal dat ik een avond in de week ga koken. Aangezien ik haar positie nu ook begrijp dat na een lange dag, koken nog best vervelend kan zijnen met die programma's op tv wil ik zelf ook beter erin worden.
nicequote:Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg een Beatles boek van een lief persoon vandaag.
Wellusquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
Glitternagellak is niet te verwijderenDat jullie het even weten.
Hum, dat duurt me te langquote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Watje in nagellakremover dan met alufolie om je nagels wikkelen en 5 minuten wachten
Wat leuk!quote:
Bloempjeeeeequote:
hihihi haiiiiiquote:
hahahah oowjeejjjquote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn broertje heeft nieuwe nagellak ontdekt: Met stiften op zn nagels kleuren. Sukkel.
In het wildquote:Op donderdag 1 september 2011 21:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bloempjeeeeelang geleden, fokker die ik in het wild gezien heb
![]()
alles goedd hihih ?
[..]
hihihi haiiiii![]()
Ja tochhh hihihi zomaar in de buitenlucht enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In het wildJa gaat goed allemaal! Met jou?
Nounounou.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah oowjeejjjjij bent zn grote voorbeeld toch !!!! hij wil net zulke mooie nagels als zn zus
Oeh, buitenlucht, ja dat was wel eng jaquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja tochhh hihihi zomaar in de buitenlucht enzomooi zo dat het goed gaat
met mij gaat het ook lekker ja
Jij hebt zelfs mijn handen aangeraakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oeh, buitenlucht, ja dat was wel eng ja
Oehhquote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs mijn handen aangeraakt.
Had je ze wel gewassen eigenlijk die dag?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OehhMenselijk contact, getver zeg
Neuh, dat doe ik alleen met kerst en pasen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had je ze wel gewassen eigenlijk die dag?
Oh, je handen voelden wel fijn aan tho.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik alleen met kerst en pasen.
Film niet gezien, maar boek wel gelezen en daar tranen gelaten niet tekort.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Flippiee het volgende:
Marley & me kijken met labrador en alles en dan gaat die hond dood, inslapen enzo en eigenlijk kan ik wel janken. Dus hoi
Boek niet gelezen dus weet niet zo goed wat emotioneler is, maar die film was wel goed gespeeld vond ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, je handen voelden wel fijn aan tho.
[..]
Film niet gezien, maar boek wel gelezen en daar tranen gelaten niet tekort.
Oh grutjesquote:Op donderdag 1 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, je handen voelden wel fijn aan tho.
[..]
Film niet gezien, maar boek wel gelezen en daar tranen gelaten niet tekort.
shit ik spoilerde de film wel heel ergquote:Op donderdag 1 september 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, die film wilde ik ooit nog zien. Nu niet meer![]()
[..]
Oh grutjesstiekem had ik ze wel gewassen hoor
Geeft niet, ben ik blij om, kan ik mezelf een huilbui besparenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
shit ik spoilerde de film wel heel erg
Heb je 'My Sister's Keeper' nou al eens gezien?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geeft niet, ben ik blij om, kan ik mezelf een huilbui besparen(Ik huil echt om alles wat ook maar een beetje zielig/mooi is
).
Neequote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je 'My Sister's Keeper' nou al eens gezien?
Die heb ik gezien, behoorlijk gejankt ookquote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil m nog wel zien, maar dan ga ik ook sowieso huilen
Heb jij Never Let Me Go toevallig gezien?
Of gelezen?
Klopt, maar die vind ik niet zo. Ik had het boek een half uur uit, daarbij had ik nog net niet gehuild, maar toen gingen we de film kijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik gezien, behoorlijk gejankt ookplus Keira
speelde als ik het mij goed herinner erin
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je 'My Sister's Keeper' nou al eens gezien?
Ja maar dat verhaal, dat gevoel dat raakt je. Het idee alleen al bezorgt me nu al tranenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, maar die vind ik niet zo. Ik had het boek een half uur uit, daarbij had ik nog net niet gehuild, maar toen gingen we de film kijkenArme Klips, heeft een half uur erna nog met een snotterend meisje gezeten
.
Doenquote:
Die ga ik morgen, als ik tijd heb, kijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, maar die vind ik niet zo. Ik had het boek een half uur uit, daarbij had ik nog net niet gehuild, maar toen gingen we de film kijkenArme Klips, heeft een half uur erna nog met een snotterend meisje gezeten
.
Goed he?quote:
Oke, zet de zakdoeken maar klaarquote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DoenIk heb maximaal een paar minuutjes tranen gelaten
[..]
Die ga ik morgen, als ik tijd heb, kijken
[..]
Goed he?
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar dat verhaal, dat gevoel dat raakt je. Het idee alleen al bezorgt me nu al tranenstomme marley & me, ben lekker emotioneel
Gezocht: 2 zachte armen voor om me heen, die mij altijd bescheeeermen zoudeeen
Oh, dat is naarquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde daarnet dat mn broertje door een vrachtwagen geschept werd.
Huh?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Patje ik RAM je helemaal kapot wacht maar.
Ja.quote:
Oh gelukkigquote:
Wat engquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik keek gister even op fok op school, terwijl er een fokker 2 meter naast me zat
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik keek gister even op fok op school, terwijl er een fokker 2 meter naast me zat
Ik heb er ook nog geen gespotquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]Ik zit nu ook op school, maar geen FOK!kers hier
Ik zie hem best vaak, maar hij is nu boos op mijquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]Ik zit nu ook op school, maar geen FOK!kers hier
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zie hem best vaak, maar hij is nu boos op mij
Huh Wat geloof je me niet?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zoog een plastic balletje op nu kan ik niet meer stofzuigen.
Rise of the planet of the apesquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Furdinand het volgende:
Naar welke film zal ik morgenavond met een meisje heen gaan?
Al heen geweest met haarquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Rise of the planet of the apesAl weet ik niet of die goed is, maar die wil ik graag nog zien een keer, dus dat meisje vast ook.
Mooi:) staat je leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
Het gaat goed met bloemsel hoorNieuw haar inderdaad
hoe is het met jou? Goed denk ik, als je steeds maar met meisjes naar de film loopt te gaan?
Ik heb nog 1.5 uur voordat ik weg ben, begin maarquote:
Ook wel redelijk watquote:
En het weekend is nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog 1.5 uur voordat ik weg ben, begin maar
[..]
Ook wel redelijk wat![]()
Vandaag geniale tijgersloffen gekocht !
Gister naar concert racoon, milow, go back to the zoo en de staat geweest
Dinsdag nog gezellig met collega's uit eten geweest en daarna wat wezen drinken.
Oh en vanavond ook nog uit, maar dat heb ik nog niet meegemaakt
En mn pols gaat ook wel beter worden
BNN That's Live jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was jij naar 3 voor 12 dingest Merel?
Klopt, ik heb een veel te goed sociaal leven sinds ik van fok af ben (en single ben)quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En het weekend is nog niet eens begonnenoh en die sloffen ga je showen (a) wat had je met je polsen gedaan dan??
Ok hoever moet ik terug gaan met wat ik meegemaakt heb want ik heb alleen gisteren wat met oudcollegas gedronken en verder alleen school..... ;p
Hahahaquote:
Je hebt een vriendin ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja dat is dus al mijn vriendin en nu loop ik merel mis
Ohh, wat leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja dat is dus al mijn vriendin en nu loop ik merel mis
Gniffel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohh, wat leukVan je vriendin. Niet dat je Merel misloopt.
Ehm sinds ongeveer 3 weken geleden ofzo (:quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin ?Sinds wanneer?
Wat leuk, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ehm sinds ongeveer 3 weken geleden ofzo (:
JA MAAR JIJ WAS HIER EEUWEN NIET DUSDSUUSUSUSUSD.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat leuk, gefeliciteerd
Verbaasd gezichtje omdat ik het niet wist
Weet ik maar ik heb een levenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA MAAR JIJ WAS HIER EEUWEN NIET DUSDSUUSUSUSUSD.
Hihi grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet ik maar ik heb een levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh nee.quote:
WANT JIJ WAS HIER OOK EEUWEN NEIETTT.![]()
Wat doe ik nu dan denk je?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:57 schreef Furdinand het volgende:
Echte bazen kunnen een leven prima combineren met de foks.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Ik was alleen even naar het toiletquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Uh nee.
WANT JIJ WAS HIER OOK EEUWEN NEIETTT.![]()
![]()
Hallooo
Ik was net op het strand en de lucht was roze en het was mooiii
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Neejohh, er waren wel veel surfmensen, alleen niet zo veel golvenquote:Maar ik was gewoon met Klipsje joh
![]()
Morge
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Als een puppy in een bedje van Page toiletpapier.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoooooi liefje, lekker geslapen?
En ook hallo Pattert!Flaming hot![]()
Awhhh dat wil ik ook nog een keer doen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als een puppy in een bedje van Page toiletpapier.![]()
![]()
Wat ga je nu doen? Voor je werk bedoel ik?![]()
Ohh dat eerste was niet voor mijquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoooooi liefje, lekker geslapen?
En ook hallo Pattert!
KB
Hihi aww, geldt ook voor jou die vraag hoor lieve Patterrrtquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh dat eerste was niet voor mij
KB
Ik denk steeds dat het zondag isomdat geen werk op vrijdag en zaterdag meer. Vreeemd.
![]()
Niksen, wat mensne doodmaken online misschien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh dat wil ik ook nog een keer doen.![]()
![]()
Wat ga je nu doen? Voor je werk bedoel ik?Flaming hot![]()
Ik ga vanavond naar Rdam denk ik, iemand ie mee gaat?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Weet ik niet bier drinken.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nee vrienden vroegen of ik mee ging stappen in rotterdam maar geen zin om 's ochtends alleen met de trein terug te gaanquote:
Ik kies niet die stad uit, maar ik ben zo iemand die vaak toch wel mee gaatquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat kan overal, en dan kies je die stad uit
[..]
Ik denk mono zijn huis?
Doe het nieeeeeet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee vrienden vroegen of ik mee ging stappen in rotterdam maar geen zin om 's ochtends alleen met de trein terug te gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom niet?quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:46 schreef utopie het volgende:
bah waarom post je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flaming hot![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik niet.
Eh Cos al in je boekjes gelezen????en dinges ook
Flaming hot![]()
Hoi hallo!
Breezerrrr! Ik zag net dat Glee 20 september weer begint! JAHOEEE![]()
![]()
Ik wil ook ooit nog een keer stappen in Rotterdam.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee vrienden vroegen of ik mee ging stappen in rotterdam maar geen zin om 's ochtends alleen met de trein terug te gaan![]()
Ga maar mee de volgende keer.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ook ooit nog een keer stappen in Rotterdam.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Gaat er geen nachttrein? ^^quote:Op zondag 4 september 2011 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deal, maar dan verplicht ik je wel tot wachten tot mijn trein naar Amsterdam gaatFlaming hot![]()
Whut?quote:Op zondag 4 september 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Straks even aanmelden op het vivaforum.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
spannendquote:Op zondag 4 september 2011 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Njaa morgen ontmoet ik Jan zn moeder en zusje en ik dacht leuk iets ofzo...![]()
![]()
HAHAHA EVEN QUOTEN DEZE.quote:Op zondag 4 september 2011 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volwassen mensen zijn soms nog erger dan kinderen![]()
![]()
![]()
![]()
Niks tegen air max
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Wel tegen de persoontjes die erin lopen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt verschillende soorten Air max..
Ik heb bijvoorbeeld deze.
Niet de Classics ( hardcore meuk)Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Kekke dingen met dat stoffen randjequote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef mc-Piel het volgende:
Je hebt verschillende soorten Air max..
Ik heb bijvoorbeeld deze.
[ afbeelding ]
Niet de Classics ( hardcore meuk)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: