SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
pantofolo d'oro of hoe je het ook schrijft. dat zijn tokkie schoenenquote:
Dit is onjuist.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen mag aandoen wat hij of zij wil.
eensch, en iedereen mag daarover denken wat hij wil.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eens. Maar andere mensen mogen dat ook spuuglelijk vinden als ze dat willenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
doe iets nuttigs dan..quote:Op donderdag 1 september 2011 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wachten op college duurt lang
zelf was je waarschijnlijk het grootste kutkind dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoef na mijn studie geen kutkoters les te geven!
Maar je hebt wel een snor!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoef na mijn studie geen kutkoters les te geven!
Nee hoor, op school ben ik altijd heel rustig. Ik heb gewoon een hekel aan kinderen, kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zelf was je waarschijnlijk het grootste kutkind dan.
doe dan niet zo boos over zequote:Op donderdag 1 september 2011 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee hoor, op school ben ik altijd heel rustig. Ik heb gewoon een hekel aan kinderen, kan ik ook niks aan doen
hebben zij ook een hekel aan jou?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee hoor, op school ben ik altijd heel rustig. Ik heb gewoon een hekel aan kinderen, kan ik ook niks aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |