Geen idee hoe het werkt eigenlijk, dat weet mijn vriend wel zulke dingen. We zitten niet bij dezelfde provider iig. Heeft iets met videobellen te maken ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
venco, is dat gratis bellen met skype oid of omdat je bij dezelfde provider zit?
Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meerquote:Op donderdag 1 september 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt eigenlijk, dat weet mijn vriend wel zulke dingen. We zitten niet bij dezelfde provider iig. Heeft iets met videobellen te maken ofzo.
Ik zit bij Ben, dus ik weet nog niet. ff uitzoeken zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Bij Hi ging eindeloos online in op de dag nadat ik het had aangevraagd.
Ik snap het aan de ene kant wel, dat mensen gratis willen bellen/smsen. Maar ik heb altijd al een hekel gehad aan dat soort tooltjes. Het is NOOIT stabiel, je weet nooit of het werkt, whatsapp doet het gewoon regelmatig niet (zie zovaak KLB topics) etc.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meer
Ik heb het voornamelijk nogal naïef gevonden van veel mensen dat ze denken dat ze met een hele grote groep gratis konden smsen en bellen, zonder dat de providers iets doen aan hun inkomstenverlies.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het aan de ene kant wel, dat mensen gratis willen bellen/smsen. Maar ik heb altijd al een hekel gehad aan dat soort tooltjes. Het is NOOIT stabiel, je weet nooit of het werkt, whatsapp doet het gewoon regelmatig niet (zie zovaak KLB topics) etc.
Ik betaal liever gewoon en dat het het dan doet en dat ik ergens kan klagen als het het niet doet.
Aah op die manier. Nou ja, het is vooral voor zijn gebruiksgemak in die zin. Ik heb namelijk een vrij ruime bundel en als ik erover zit, is dan kleine tientjeswerk. Hij zit er gauw een paar honderd over. Het is niet dat we straks alleen teren op het gratis bellen. Meer als onze bundels het niet meer toelaten of wanneer het wel gewoon lekker werkt.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meer
Ah ja. En wow.. paar honderdquote:Op donderdag 1 september 2011 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah op die manier. Nou ja, het is vooral voor zijn gebruiksgemak in die zin. Ik heb namelijk een vrij ruime bundel en als ik erover zit, is dan kleine tientjeswerk. Hij zit er gauw een paar honderd over. Het is niet dat we straks alleen teren op het gratis bellen. Meer als onze bundels het niet meer toelaten of wanneer het wel gewoon lekker werkt.
Ja, al gauw 200 iig. Dus het zijn vooral de telefoontjes tussen ons die het verschil moeten gaan maken. Hij belt ook regelmatig met zijn zus op deze manier en daar heeft ie nooit problemen mee. Ik vertrouw er iig op dat het wel zal gaan.quote:
Ik heb nu een bundel van ook 2 tientjes, zonder internet. 500/500.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een bundel van twee tientjesEn de helft daarvan is internet
Eens, al vrees ik dat dat dus wel een teken van ouderdom isquote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik bel gewoon en sms een paar keer per dag. Dat de hele dag hysterisch communiceren vind ik soms wat egocentrisch, alsof iedereen continu op de hoogte moet zijn van wat je doet.
Ik doe het ook niet zoveel meer wat dat betreft. Sms soms ook dagen niet. Kosten zitten vooral in bellen met mijn vriend eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik bel gewoon en sms een paar keer per dag. Dat de hele dag hysterisch communiceren vind ik soms wat egocentrisch, alsof iedereen continu op de hoogte moet zijn van wat je doet.
Misschien. Ik had er laatst een gesprek over met een stagiaire en die mailde me een dag later nog over dat ze er nog wele rg aan moest denken en dat ze eigenlijk nooit bij stil had gestaan, dat het een automatisme was.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, al vrees ik dat dat dus wel een teken van ouderdom is.
Zo werkt het als je 16 bent nou eenmaal, je weet dan ook niet beter en wij zeiken maar.
1 op 1 communicatie vind ik niet echt daaronder vallen. Twitter bijvoorbeeld zou ik wel als egocentrisch kunnen zien. 1 op 1 is gewoon dom ouwehoeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
natuurlijk, maar je ziet heel veel mensen continu communiceren. Op hetw erk, tijdens een face to face gesprek etc. Soms doet het juist goed om mensen even niet te spreken zodat je elkaar dan als je iemand face-to-face ziet meer zinnigs te melden hebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 op 1 communicatie vind ik niet echt daaronder vallen. Twitter bijvoorbeeld zou ik wel als egocentrisch kunnen zien. 1 op 1 is gewoon dom ouwehoeren.
Oh absoluut, maar ik zie even niet wat het met egocentrisme te maken heeft. Ik ben wel met je eens dat het teveel is.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
natuurlijk, maar je ziet heel veel mensen continu communiceren. Op hetw erk, tijdens een face to face gesprek etc. Soms doet het juist goed om mensen even niet te spreken zodat je elkaar dan als je iemand face-to-face ziet meer zinnigs te melden hebt.
Dat is ook zo. Kan me ook wel voorstellen dat het automatisme wordt. Ook doordat mensen om je heen het 'allemaal' doen, dan ga je daarin mee. Al moet ik zeggen dat het hele twitter en update-berichten op Facebook en Hyves mij niets interesseren. Dat is me echt teveel van het goede. Posten op fok blijft op zn tijd toch leuk, dat is toch wel anders dan via Twitter van alles mede te delen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
natuurlijk, maar je ziet heel veel mensen continu communiceren. Op hetw erk, tijdens een face to face gesprek etc. Soms doet het juist goed om mensen even niet te spreken zodat je elkaar dan als je iemand face-to-face ziet meer zinnigs te melden hebt.
Ohja...dat lijkt me ook wel lastig. Ik ben nu ook nog toetsjes gewend en kon makkelijk blind smsen. Ben er zelfs weleens ingestonken dat ik tijdens het rijden ff snel smste.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Lopend sms'en is niks voor mij. Op de Nokia was het al een uitdaging, maar dat ging nog redelijk blind. Maar op de iPhone...
maar lopend eten is ook nog een uitdaging soms.
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja...dat lijkt me ook wel lastig. Ik ben nu ook nog toetsjes gewend en kon makkelijk blind smsen. Ben er zelfs weleens ingestonken dat ik tijdens het rijden ff snel smste.
Op de snelweg kon het weinig kwaad (in mijn idee). Denk dat het 2 keer voorgekomen is maar daar ben ik nu ook wel vanaf. Bedoel, het is gewoon dom natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan..
Wel een keer m'n telefoon opgenomen. Belangrijk telefoontje en geen headset. Wel een grote faal.
Ik vind ook vooral het continu getwitter en facebook updates bloedirritan op dat vlakt. Leuk dat je in de trein zit, maar moet dat nu echt zo nodig gemeld worden?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar ik zie even niet wat het met egocentrisme te maken heeft. Ik ben wel met je eens dat het teveel is.
Ik snap wel waar die neiging vandaan komt, hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op de snelweg kon het weinig kwaad (in mijn idee). Denk dat het 2 keer voorgekomen is maar daar ben ik nu ook wel vanaf. Bedoel, het is gewoon dom natuurlijk.
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind ook vooral het continu getwitter en facebook updates bloedirritan op dat vlakt. Leuk dat je in de trein zit, maar moet dat nu echt zo nodig gemeld worden?
Ik heb net twee broodjes gegeten en ga zo plassenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind ook vooral het continu getwitter en facebook updates bloedirritan op dat vlakt. Leuk dat je in de trein zit, maar moet dat nu echt zo nodig gemeld worden?
Twitter je wel even of je daarna je handen hebt gewassen?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb net twee broodjes gegeten en ga zo plassen
Doe ik nooit,. Vind ik vies.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Twitter je wel even of je daarna je handen hebt gewassen?
Twitteren of je handen wassen?quote:
Ik meld heel veel op Twitter/Facebook, maar wel vrijwel altijd in de trant van iets leuks aan het doen. Niet iets standaards als 'ik loop nu de trap op'.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik laat de filter bij anderenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik reageer voornamelijk op FB. Ik heb namelijk niet de illusie dat alles wat ik doe boeiend is voor anderen.
Ik vind dat ze het als man wel beetje overdrijft hoor. Aan de andere kant: ik heb haar er nog nooit zo normaal uit vinden zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk de VMA's. Maar alleen omdat Lady GaGa zo komt en ik haar leuk vind.
Ze treedt ook op als het goed isquote:Op donderdag 1 september 2011 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het als man wel beetje overdrijft hoor. Aan de andere kant: ik heb haar er nog nooit zo normaal uit vinden zien.
Al gemist. Zij opende de show.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze treedt ook op als het goed is. Of ik heb dat al gemist, dat kan ook
.
Oh, dat zal je zien jaquote:Op donderdag 1 september 2011 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al gemist. Zij opende de show.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ze zagen net mijn collega aan voor mijn moeder![]()
Ouders die met hun kinderen in discussie gaanquote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Pff bureauspulletjes shoppen met zoonlief en dan de discussie 'gekleurde nietjes of gewone' moeten voeren...
Je zoontje wil gekleurde?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Pff bureauspulletjes shoppen met zoonlief en dan de discussie 'gekleurde nietjes of gewone' moeten voeren...
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouders die met hun kinderen in discussie gaan.
Hij kon niet kiezenquote:
Wat een verlammende keuzemogelijkheden kom je wel niet tegen in je levenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik vrees de dag dat hij tussen 2 meisjes moet kiezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een verlammende keuzemogelijkheden kom je wel niet tegen in je leven
Dat was dus ook wat ik uiteindelijk deed, hup, klaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gewoon beide nemen was geen optie?.
Ja maar zo leert hij het toch niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun jij toch voor hem kiezen
Jawel, dan leert hij dat bij te lang treuzelen iemand anders dan wel kiest.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar zo leert hij het toch niet.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat hij tussen 2 meisjes moet kiezen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gewoon beide nemen was geen optie?.
But a true rock´n rolla.....wants the fucking lot.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was dus ook wat ik uiteindelijk deed, hup, klaar.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
But a true rock´n rolla.....wants the fucking lot.
Verkeerde topicquote:Op donderdag 1 september 2011 13:31 schreef 1NeverLie het volgende:
Heerlijk,single life maar ook niet voor een te lange tijd (vind ik dan)
Je zoon zal jequote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik beide deernes dan maar de auto in gooi?
Goed planquote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik beide deernes dan maar de auto in gooi?
Homo.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:26 schreef missbehavin het volgende:
Legoquote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Barbusse het volgende:
En dan krijg je een aanbod om te komen werken voor LegoHelaas in regenachtig Berkshire.
Alsof het niks kostquote:Op donderdag 1 september 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was dus ook wat ik uiteindelijk deed, hup, klaar.
Ja maar, Legoquote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef Barbusse het volgende:
En dan krijg je een aanbod om te komen werken voor LegoHelaas in regenachtig Berkshire.
Ja die wil ik ook welquote:Op donderdag 1 september 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
+1
(ik wil deze: http://shop.lego.com/en-US/Super-Star-Destroyer-10221 )
Hij betaalde het zelf, dus niet mijn probleem.quote:
En waar heeft ie dat geld vandaan?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij betaalde het zelf, dus niet mijn probleem.
Ja die heeft hier ook vaak (tevergeefsquote:Op donderdag 1 september 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
+1
(ik wil deze: http://shop.lego.com/en-US/Super-Star-Destroyer-10221 )
Deze keer niet eens van mij. Hij is net jarig geweest he.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waar heeft ie dat geld vandaan?.
quote:
Ja, Legoquote:
Dus hij moet schoolspullen kopen van zijn verjaardagsgeld, wat een nare moeder ben jijquote:Op donderdag 1 september 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze keer niet eens van mij. Hij is net jarig geweest he.
Ja die van mij ook, maar die krijgt ie niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou blij zijn met nietjes, die van mij wilt een Blackberry
Ik ben overstag gegaanquote:Op donderdag 1 september 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die van mij ook, maar die krijgt ie niet.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus hij moet schoolspullen kopen van zijn verjaardagsgeld, wat een nare moeder ben jij.
quote:
Dat is dan wel weer een pluspunt, verwende kinderen zijn echt de ergstequote:
Goed zo, daar zouden er meer van moeten zijn. Hoewel je nog wat weinig aan niet-voeden en verwaarlozen doet.quote:
Waarom? Toestel wat hij nu heeft is veel fijner dan een blackberryquote:Op donderdag 1 september 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die van mij ook, maar die krijgt ie niet.
Dat is uit eigenbelang, hoe dikker hij is, hoe slanker ik lijk ernaast.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed zo, daar zouden er meer van moeten zijn. Hoewel je nog wat weinig aan niet-voeden en verwaarlozen doet.
Ik blijf het een rottoestel vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom? Toestel wat hij nu heeft is veel fijner dan een blackberry
Jij bent een vrouw, jouw mening telt nietquote:Op donderdag 1 september 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf het een rottoestel vinden.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is uit eigenbelang, hoe dikker hij is, hoe slanker ik lijk ernaast.
Dus jij moet flink aankomen voor de bruiloft schat.quote:
Is dat nodig danquote:Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is uit eigenbelang, hoe dikker hij is, hoe slanker ik lijk ernaast.
Dat gaat niet lukken lieverd.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij moet flink aankomen voor de bruiloft schat.
Hoe oud is ze? Dat speelt imho ook mee nl.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
I know ze is een beetje verpest.
In mijn hoofd welquote:
12quote:Op donderdag 1 september 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Dat speelt imho ook mee nl.
Ach, daar is iig plek zatquote:
Op die leeftijd wist ik nog niet eens wat een mobiel wasquote:
Wait, whud?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
De kinderen hier hebben een nieuw spelletje. In het donker, in donkere kleding, op het donkere asfalt gaan liggen
.
Daar kom je dan aan in je auto, ligt er een hele rits kledders op de weg in een soort van suicide mission..
Darwin awardsquote:Op donderdag 1 september 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
De kinderen hier hebben een nieuw spelletje. In het donker, in donkere kleding, op het donkere asfalt gaan liggen
.
Daar kom je dan aan in je auto, ligt er een hele rits kledders op de weg in een soort van suicide mission..
Die van mij mag met zijn 11 blij zijn met de smartphone die hij heeft.quote:
Eigenlijk is het maar goed ook, zie dat soort later ook maar iets toevoegen aan de maatschappij?quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 september 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op die leeftijd wist ik nog niet eens wat een mobiel was.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
.
Dat zei ik ook toen mijn pa vertelde dat hij bijna vier koters aanreedquote:
ja ze heeft nu een Samsung star ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij mag met zijn 11 blij zijn met de smartphone die hij heeft.
quote:
Damnquote:Op donderdag 1 september 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen mijn pa vertelde dat hij bijna vier koters aanreed.
Ah maar geen bb dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja ze heeft nu een Samsung star ofzo.
Ik spook al tijden door je hoofd schatquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik spook al tijden door je hoofd schat.
Hij heeft ze maar van de weg af geschopt. Er zijn chauffeurs die minder oplettend zijn dan mijn pa en dan heb je kleddersoep. Ook weer zo wat.quote:
Dat is toch goed genoeg voor iemand van 12quote:Op donderdag 1 september 2011 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja ze heeft nu een Samsung star ofzo.
Ja maar ik weet niks van fashion krijg je dan he.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch goed genoeg voor iemand van 12
Oj, jij sufkutje.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die komt eind van het jaar.
Goed gevuld met veul vleeschquote:Op donderdag 1 september 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft ze maar van de weg af geschopt. Er zijn chauffeurs die minder oplettend zijn dan mijn pa en dan heb je kleddersoep. Ook weer zo wat.
Ik heb een jongenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niks van fashion krijg je dan he.
Vrouwen win je nooit geen discussie, die houden dat gewoon 250 dagen vol.
Die willen een Androidquote:
Misschien kunnen jullie ruilen?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die willen een Android, soms zou ik wel een jongen willen.
Waarom zou je het leven makkelijk maken?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik haat die dingen, maar als ze toch een GSM krijgen, waarom dan niet een die hun vriendjes ook hebben?
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie ruilen?
Ik zal een schraapsel opsturen naar jequote:
Ja zoiets heb ik ook, al die dingen zijn duur.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik haat die dingen, maar als ze toch een GSM krijgen, waarom dan niet een die hun vriendjes ook hebben?
Die zal een leuk leven hebben op schoolquote:Op donderdag 1 september 2011 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, vandaag wordt m'n baby geborenZe is al naar het ziekenhuis!
Merlijn Fritske Toprak-Çivis Öz van Mierlo Schooltink
Hoeft niet, we hebben genoeg hier. Gemarineerd in alcohol, minirok en pure onwetendheidquote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal een schraapsel opsturen naar je.
Omdat je het jezelf ook makkelijker maaktquote:Op donderdag 1 september 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je het leven makkelijk maken?.
Nou, gewoon merlijn voor vrienden hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zal een leuk leven hebben op school.
Merlijn van Ozquote:Op donderdag 1 september 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, gewoon merlijn voor vrienden hoor
quote:
Echt he? Van die kliedervingers krijg je er van!quote:
Het is wel heerlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Van die kliedervingers krijg je er van!
En daar heb je de eerste stap naar verwende schreeuwlelijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat je het jezelf ook makkelijker maakt.
En daar gaat hij niet mee gepest worden, denk je?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, gewoon merlijn voor vrienden hoor
Ik hou niet zo van mierzoet. En dan ook nog eens vettig.quote:
Sja, je geeft zo toch een GSM, geef ze er dan 1 waar ze in hun ogen het meest aan hebben, iets met ping, hoe moet ie anders chimeids hosselen!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar heb je de eerste stap naar verwende schreeuwlelijken.
In welk spel?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, vandaag wordt m'n baby geborenZe is al naar het ziekenhuis!
Merlijn Fritske Çinar Toprak-Çivis Öz van Mierlo Schooltink
Ik zal wel ouderwets zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je geeft zo toch een GSM, geef ze er dan 1 waar ze in hun ogen het meest aan hebben, iets met ping, hoe moet ie anders chimeids hosselen!
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie ruilen?
Nee, ik heb lekker verstand van koters?quote:
Verschil in prijs he, of je een goedkoop prepaid toestelletje geeft van 3 tientjes of een toestel met een abonnement van 30 euro in de maand erop vind ik toch wel een overweging waardquote:Op donderdag 1 september 2011 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je geeft zo toch een GSM, geef ze er dan 1 waar ze in hun ogen het meest aan hebben, iets met ping, hoe moet ie anders chimeids hosselen!
Een nog grapperige toevoeging op een al supergrappige opmerkingquote:Op donderdag 1 september 2011 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Zie je ben ik toch nog hip
Tik hem aan(hanger)
BB zijn er toch ook gewoon prepaid, ok niet het nieuwste model, maar pingen werkt altijd wel onderling.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verschil in prijs he, of je een goedkoop prepaid toestelletje geeft van 3 tientjes of een toestel met een abonnement van 30 euro in de maand erop vind ik toch wel een overweging waard
praktijk moet nog blijken tzt?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb lekker verstand van koters?.
Ik vind het wel logisch als ie toch wat krijgt, geef hem dan maar wat ie wil lijkt me.
Ik ben zo'n goeie vader, op papier.
Worden ze gepest.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verschil in prijs he, of je een goedkoop prepaid toestelletje geeft van 3 tientjes of een toestel met een abonnement van 30 euro in de maand erop vind ik toch wel een overweging waard
Op papier ben ik superpapa. Maar als ik in gezelschap van mn nichtjes ben zit ik toch vaakquote:Op donderdag 1 september 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch als ie toch wat krijgt, geef hem dan maar wat ie wil lijkt me.
Op papier ben ik een slechte moeder en irl naar alle waarschijnlijkheid ookquote:Op donderdag 1 september 2011 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Star of een bb zit zo'n 100 euro verschil in, vind ik toch een fors bedrag.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BB zijn er toch ook gewoon prepaid, ok niet het nieuwste model, maar pingen werkt altijd wel onderling.
En hij heeft dus al een smartphone, die zijn ook geen 3 tientjes.
tja, opzich wel. Maar goed, dan had je niet aan koters moeten beginnenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Star of een bb zit zo'n 100 euro verschil in, vind ik toch een fors bedrag.
Zit jij nog niet aan je tax qua FOK!kersquote:Op donderdag 1 september 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
Ghostbuster, wij kunnen wat beginnen en dan krijgen die van ons wat en hebben we ons eigen Jerry Springer gezin
Sjessusquote:Op donderdag 1 september 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
Ghostbuster, wij kunnen wat beginnen en dan krijgen die van ons wat en hebben we ons eigen Jerry Springer gezin
+1 / Likequote:Op donderdag 1 september 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, opzich wel. Maar goed, dan had je niet aan koters moeten beginnen.
Beste argument van de dagquote:Op donderdag 1 september 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het spel genaamd levenquote:
Mwah, dat kinderen geld kosten weet je van te voren, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dan van alles ook meteen het duurste moeten hebben en je niet gewoon met minder genoegen kunt nemen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dit is nog niksquote:Op donderdag 1 september 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een nog grapperige toevoeging op een al supergrappige opmerking
Nee, maar je moet denk ik wel realistisch zijn ook. Het duurste van het duurste, dat heeft niets met een pauperding als een BB te makenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, dat kinderen geld kosten weet je van te voren, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dan van alles ook meteen het duurste moeten hebben en je niet gewoon met minder genoegen kunt nemen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
het is een hondquote:Op donderdag 1 september 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het spel genaamd leven
Mijn collega is aan het bevallen en ze is zo rond dat ik altijd heb geroepen dat heet er 2 zijn. En als het er 2 waren dan mocht ik er 1 hebben, de mooiste uit het nestje
Geef haar 2 blikken en een touwtje, klaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, dat kinderen geld kosten weet je van te voren, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dan van alles ook meteen het duurste moeten hebben en je niet gewoon met minder genoegen kunt nemen.
Voor jou is het een pauperding, maar voor veel mensen is 180 euro een flinke uitgave.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je moet denk ik wel realistisch zijn ook. Het duurste van het duurste, dat heeft niets met een pauperding als een BB te maken.
Ik zou denk ik gewoon in V&A een 2dehands BB kopen voor weinig voor mijn kind (dat klinkt raar).
En een lekke voetbal om mee buiten te spelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef haar 2 blikken en een touwtje, klaar.
En een stukje pvc om bessen mee te schietenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een lekke voetbal om mee buiten te spelen.
Had ik bijna gedaan wilde ze een wittequote:Op donderdag 1 september 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je moet denk ik wel realistisch zijn ook. Het duurste van het duurste, dat heeft niets met een pauperding als een BB te maken.
Ik zou denk ik gewoon in V&A een 2dehands BB kopen voor weinig voor mijn kind (dat klinkt raar).
Whahahahaquote:Op donderdag 1 september 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het spel genaamd leven
Mijn collega is aan het bevallen en ze is zo rond dat ik altijd heb geroepen dat heet er 2 zijn. En als het er 2 waren dan mocht ik er 1 hebben, de mooiste uit het nestje
Neeheeej, een baby!quote:
Dan wordt ineens wel een kurdisch moslim babietje opgevoed door een homo-stel... hoe modernquote:
Ja kijk, DAN zou ik zeggen, het is een zwarte of geen BB.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Had ik bijna gedaan wilde ze een witte
Komt ze uit donker Afrika?quote:
Een tak, kunnen ze doen alsof het een geweer is en oorlogje spelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En een stukje pvc om bessen mee te schieten
Ja, dus? Waarom zouden mensen geen nest hebben?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komt ze uit donker Afrika?
Er stond toch echt uit het NEST
Ja ik wil niet iemand beledigen ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Waarom zouden mensen geen nest hebben?
Jullie zijn toch net Pokémon?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit jij nog niet aan je tax qua FOK!kers
Omdat mensen naast planten en dieren, het derde rijk zijn. Ze vallen compleet buiten alles en zijn veel bijzonderderquote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Waarom zouden mensen geen nest hebben?
Hahahaquote:Op donderdag 1 september 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie zijn toch net Pokémon?
En elkaar de kop inslaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een tak, kunnen ze doen alsof het een geweer is en oorlogje spelen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wil iedereen in een bal stoppen?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ze is nu aan het werpen. Ze was zondag uitgerekend, maar ik denk dat ze vond dat ze al lang geenoeg drachtig was.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komt ze uit donker Afrika?
Er stond toch echt uit het NEST
Wanneer krijg ik mijn toetje eens?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hahaha
Wanneer gaan wij neuken dan?
Laatste keer dat ik keek vielen mensen gewoon onder het rijk Animalia.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat mensen naast planten en dieren, het derde rijk zijn. Ze vallen compleet buiten alles en zijn veel bijzonderder
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel is foto's van Fok! meetings gezien.
Dan vergaat het hebben van neuk gevoelens je wel hier
Ja. En die het gaan doen. Barbusse en ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn er mensen in dit topic die het gedaan hebben met mekaar?
Datzelfde heb ik als ik bovenstaand stukje van jou lees.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn er mensen die hier langer dan een jaar posten en nog nooit iets hebben gedaan met een andere Single is een betere vraag.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn er mensen in dit topic die het gedaan hebben met mekaar?
Had ook geen plannenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik als ik bovenstaand stukje van jou lees..
Proef het sarcasmequote:Op donderdag 1 september 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek vielen mensen gewoon onder het rijk Animalia.
Eerlijk over steken?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik mijn toetje eens?
Oj jij zit zwaar onder de dochterplak.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Had ik bijna gedaan wilde ze een witte
Die zag ikquote:
quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj jij zit zwaar onder de dochterplak.Dan valt het hier nog mee!
Het gaat erom dat je 'is' zegt waar je 'eens' bedoelt. Een best wel domme fout die je makkelijk kunt voorkomen door je zin hard op te lezen voor je op Invoeren ramt.quote:
Ja. Ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hier langer dan een jaar posten en nog nooit iets hebben gedaan met een andere Single is een betere vraag.
Babsquote:Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je 'is' zegt waar je 'eens' bedoelt. Een best wel domme fout die je makkelijk kunt voorkomen door je zin hard op te lezen voor je op Invoeren ramt.
dochterplakquote:Op donderdag 1 september 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj jij zit zwaar onder de dochterplak.Dan valt het hier nog mee!
Mannen zonder ruggengraatquote:
Heb ook geen plannen om mee te doen aan het nationaal dictee.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je 'is' zegt waar je 'eens' bedoelt. Een best wel domme fout die je makkelijk kunt voorkomen door je zin hard op te lezen voor je op Invoeren ramt.
Heerlijk hoe je je eigen stelling meteen bewijst.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb ook geen plannen om mee te doen aan het nationaal dictee.
Word een vrij hopeloze zaak wel ook
Ik zie hetquote:Op donderdag 1 september 2011 14:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je je eigen stelling meteen bewijst.
quote:
Jij was leraar? men dit word een open deurquote:Op donderdag 1 september 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WAT? Wel gewoon van een dochter van minstens 16 hoor!
Er zitten hier nogal wat taalnazi's, maar daar moet je je niet teveel van aantrekken, doe ik ook nietquote:Op donderdag 1 september 2011 14:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je mag van mij (ja, van mij wel) ruim d/t fouten maken of andere grammatica/spellingsfouten. Maar compleet verkeerde woorden doet zelfs mij pijn aan de ogen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee moet je ook niet doen, het is vaak een zaak van onvermogen, en een uitvlucht als ze het niet meer weten.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zitten hier nogal wat taalnazi's, maar daar moet je je niet teveel van aantrekken, doe ik ook niet
Was ik leraar? Is dat zo?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij was leraar? men dit word een open deur
Maar 's nachts, eenzaam opgekruld in bed, doet het stiekem wel pijn he..quote:Op donderdag 1 september 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zitten hier nogal wat taalnazi's, maar daar moet je je niet teveel van aantrekken, doe ik ook niet
Je zal een hoop vrouwen vast IETS geleerd hebben.. Maar of je dat als zijnde een leraar kan betitelen...quote:
Wat heeft de trein er nu weer mee te maken?quote:
Huilend toevoegen, komt harder aanquote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar 's nachts, eenzaam opgekruld in bed, doet het stiekem wel pijn he..
Je bent een punt vergeten.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zitten hier nogal wat taalnazi's, maar daar moet je je niet teveel van aantrekken, doe ik ook niet.
Oh ja, ik ben leraar beffen geweest!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zal een hoop vrouwen vast IETS geleerd hebben.. Maar of je dat als zijnde een leraar kan betitelen...
Je weet toch hoe lief ik ben.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huilend toevoegen, komt harder aan
Dan ben je een leraar.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben leraar beffen geweest!
Overigens gisteren wel soort van les gegeven. Ben bezig op woensdag 3 collega's Java te leren
Je weet hoe slecht ik slaap hequote:Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar 's nachts, eenzaam opgekruld in bed, doet het stiekem wel pijn he..
Ja, dat weet ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet toch hoe lief ik ben.
Uhuhquote:
Het beste staat dan ook niet op de foto's natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Als iedereen die iemand ooit iets heeft geleerd leraar is... mens, dan ligt 80% van het landf stil tijdens de zomervakantie!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je een leraar.
Ik heb ooit tekenles gegeven, ben ik nu lerares?
Yupz!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je een leraar.
Ik heb ooit tekenles gegeven, ben ik nu lerares?
En daar heb jij dan weer helemaal gelijk inquote:Op donderdag 1 september 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz!
Ik weet overigens wel waar zijn opmerking vandaan komt, er zijn wel vaker mensen die die fout maken. In mijn FoBo staat achter Opleiding, Lerarenopleiding Nat/Sk en Java. Dan nemen mensen gelijk aan dat ik die A) heb afgemaakt en B) daar mijn beroep van heb gemaakt. Echter, dat staat er niet. Er staat welke opleidingen ik heb gedaan.
Maar goed, ook al was ik wel leraar, dan nog had ik prima 16 jarige meisje vol kunnen blaffen met ladingen japserzaad, zolang ik ze maar geen les gaf
Wat is er verkeerd aan gevoelens hebben voor (onder andere) jonge meisjes van 16 jaar en ouder? Laatste keer dat ik het nazocht is dat gewoon 100% legaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Opleiding leraar? beroep progammeur .
Dus het zou zo maar kunnen, dat je door het hebben van gevoelens voor jonge meisjes.
Eruit geknikkerd bent.
Ik ben incognitoquote:Op donderdag 1 september 2011 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan mn naam nog wel schrijven iig
En dat is het nog steeds. Zolang je het maar niet vastlegt op beeldmateriaalquote:Op donderdag 1 september 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan gevoelens hebben voor (onder andere) jonge meisjes van 16 jaar en ouder? Laatste keer dat ik het nazocht is dat gewoon 100% legaal.
Japserzaad... AHA! Kijk! Typfout!!!!111!1111!!!!!!%&*(quote:Op donderdag 1 september 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz!
Ik weet overigens wel waar zijn opmerking vandaan komt, er zijn wel vaker mensen die die fout maken. In mijn FoBo staat achter Opleiding, Lerarenopleiding Nat/Sk en Java. Dan nemen mensen gelijk aan dat ik die A) heb afgemaakt en B) daar mijn beroep van heb gemaakt. Echter, dat staat er niet. Er staat welke opleidingen ik heb gedaan.
Maar goed, ook al was ik wel leraar, dan nog had ik prima 16 jarige meisje vol kunnen blaffen met ladingen japserzaad, zolang ik ze maar geen les gaf
Ja, dat weet ik ook. De camera blijft gewoon weg zolang ze nog niet 18 zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is het nog steeds. Zolang je het maar niet vastlegt op beeldmateriaal.
O dan moet ik mijn vorige post aanpassen van typfout naar flauw grapje, sorry!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben incognito
edit en ja, japser is een bewuste fout
Euhm....watte?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. En die het gaan doen. Barbusse en ik.
vroegah, op IRC, was ik niet de enige Jasper, en had ik als back-up nick japser. En dat is er zo ingesleten dat er nog steeds meerdere mensen zijn die mij IRL japser of japs noemenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Japserzaad... AHA! Kijk! Typfout!!!!111!1111!!!!!!%&*(
Voor sex maakt haar belevingswereld ook niet zoveel uit natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik vind het wel vrij fout, belevingswereld is toch geen vergelijk, zeer makkelijk om indruk te maken op een tiener.
IRCquote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vroegah, op IRC, was ik niet de enige Jasper, en had ik als back-up nick japser. En dat is er zo ingesleten dat er nog steeds meerdere mensen zijn die mij IRL japser of japs noemen
Dan hadden die arrogante sloeries toen ik 15 was maar eerder de beentjes wijd moeten doen, dit is payback timequote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik vind het wel vrij fout, belevingswereld is toch geen vergelijk, zeer makkelijk om indruk te maken op een tiener.
Same here. Maar toch, hij doet niks legaal en dat was het puntquote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
Naja, als ik een dochter van 16 zou hebben, zou ik je niet met haar moeten betrappen babs..
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hadden die arrogante sloeries toen ik 15 was maar eerder de beentjes wijd moeten doen, dit is payback time.
Dan mag het wel legaal zijn, ik vind dat soort gevoelens voor 16jarige als je al VER in de 30 bent (quote:Op donderdag 1 september 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan gevoelens hebben voor (onder andere) jonge meisjes van 16 jaar en ouder? Laatste keer dat ik het nazocht is dat gewoon 100% legaal.
Het maakt mij geen kont uit wat jij fout vindt. De wet zegt dat ik een 16 jarige compleet mag uitwonen (met permissie), dus als ik dat doe, ben ik niet fout bezig.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat Japs moet dan door je lengte komen, en misschien dito geslachtsdeel.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vroegah, op IRC, was ik niet de enige Jasper, en had ik als back-up nick japser. En dat is er zo ingesleten dat er nog steeds meerdere mensen zijn die mij IRL japser of japs noemen
"Nee lieverd, mama is eerst"quote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
Naja, als ik een dochter van 16 zou hebben, zou ik je niet met haar moeten betrappen babs..
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 1 september 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hadden die arrogante sloeries toen ik 15 was maar eerder de beentjes wijd moeten doen, dit is payback time.
Ja ik zou in deze situatie ook een heel verhaal vertellen om mijn typfout te verhullenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Wij hetero's (bi's) willen toch alles met een vagina bespringen! Duh!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan mag het wel legaal zijn, ik vind dat soort gevoelens voor 16jarige als je al VER in de 30 bent () toch een beetje smerig
Je hebt fout en je hebt fout.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het maakt mij geen kont uit wat jij fout vindt. De wet zegt dat ik een 16 jarige compleet mag uitwonen (met permissie), dus als ik dat doe, ben ik niet fout bezig.
193 en 18cmquote:Op donderdag 1 september 2011 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat Japs moet dan door je lengte komen, en misschien dito geslachtsdeel.
Arme big, dat beest meldt zich direct aan voor de volgende karbonadedienstquote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerder "Biggel, meet Japs"
True. You got me there.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hetero's (bi's) willen toch alles met een vagina bespringen! Duh!
Het was geen typfoutquote:Op donderdag 1 september 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zou in deze situatie ook een heel verhaal vertellen om mijn typfout te verhullen
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme big, dat beest meldt zich direct aan voor de volgende karbonadedienst
Dus hij mag Biggel wel uitwonen?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eerder "Biggel, meet Japs"
Wil je nou werkelijk een poging wagen om mij persoonlijk te raken?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou denken dat ze een zwerfhond kwam voorstellen dan, met de naam Japs
[flauw]Je kunt niet bijknippen!! Alleen er AF knippen![/flauw]quote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
Even tussendoor: wat kan alleen even je pony bij laten knippen toch een verschil voor je hele kapsel maken.
Nee hoor je ouders hebben perfect werk afgeleverdquote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil je nou werkelijk een poging wagen om mij persoonlijk te raken?
Vraag wie dan ook in dit topic over hoe ik omspring met privedetailsquote:Op donderdag 1 september 2011 15:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geweldig he internet de mijne is 22 cm vandaag
Wat! Mijn moeder ook. Zijn we nu broers?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[flauw]Je kunt niet bijknippen!! Alleen er AF knippen![/flauw]
Dat zei mijn moeder vroeger altijd
Ik zal ze doorgeven wat ze weten dat niet klopt. Maar komend van een compleet anoniem figuur op het internet, weet ik niet hoeveel waarde ze er aan zullen hechten.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor je ouders hebben perfect werk afgeleverd
Dat zeg ik, dat zou ik ook zeggenquote:
Ik wilde even kijken of we op elkaar leken, maar je hebt geen foto in je foboquote:Op donderdag 1 september 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat! Mijn moeder ook. Zijn we nu broers?
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[flauw]Je kunt niet bijknippen!! Alleen er AF knippen![/flauw]
Dat zei mijn moeder vroeger altijd
Gaan we hem nu allemaal vergelijken?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geweldig he internet de mijne is 22 cm vandaag
Ang3l, als je wil dat ik voor altijd Ang3l vrij blijf, moet je vooral zo doorgaanquote:Op donderdag 1 september 2011 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat zou ik ook zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |