Geen idee hoe het werkt eigenlijk, dat weet mijn vriend wel zulke dingen. We zitten niet bij dezelfde provider iig. Heeft iets met videobellen te maken ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
venco, is dat gratis bellen met skype oid of omdat je bij dezelfde provider zit?
Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meerquote:Op donderdag 1 september 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt eigenlijk, dat weet mijn vriend wel zulke dingen. We zitten niet bij dezelfde provider iig. Heeft iets met videobellen te maken ofzo.
Ik zit bij Ben, dus ik weet nog niet. ff uitzoeken zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Bij Hi ging eindeloos online in op de dag nadat ik het had aangevraagd.
Ik snap het aan de ene kant wel, dat mensen gratis willen bellen/smsen. Maar ik heb altijd al een hekel gehad aan dat soort tooltjes. Het is NOOIT stabiel, je weet nooit of het werkt, whatsapp doet het gewoon regelmatig niet (zie zovaak KLB topics) etc.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meer
Ik heb het voornamelijk nogal naïef gevonden van veel mensen dat ze denken dat ze met een hele grote groep gratis konden smsen en bellen, zonder dat de providers iets doen aan hun inkomstenverlies.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het aan de ene kant wel, dat mensen gratis willen bellen/smsen. Maar ik heb altijd al een hekel gehad aan dat soort tooltjes. Het is NOOIT stabiel, je weet nooit of het werkt, whatsapp doet het gewoon regelmatig niet (zie zovaak KLB topics) etc.
Ik betaal liever gewoon en dat het het dan doet en dat ik ergens kan klagen als het het niet doet.
Aah op die manier. Nou ja, het is vooral voor zijn gebruiksgemak in die zin. Ik heb namelijk een vrij ruime bundel en als ik erover zit, is dan kleine tientjeswerk. Hij zit er gauw een paar honderd over. Het is niet dat we straks alleen teren op het gratis bellen. Meer als onze bundels het niet meer toelaten of wanneer het wel gewoon lekker werkt.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meer
Ah ja. En wow.. paar honderdquote:Op donderdag 1 september 2011 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah op die manier. Nou ja, het is vooral voor zijn gebruiksgemak in die zin. Ik heb namelijk een vrij ruime bundel en als ik erover zit, is dan kleine tientjeswerk. Hij zit er gauw een paar honderd over. Het is niet dat we straks alleen teren op het gratis bellen. Meer als onze bundels het niet meer toelaten of wanneer het wel gewoon lekker werkt.
Ja, al gauw 200 iig. Dus het zijn vooral de telefoontjes tussen ons die het verschil moeten gaan maken. Hij belt ook regelmatig met zijn zus op deze manier en daar heeft ie nooit problemen mee. Ik vertrouw er iig op dat het wel zal gaan.quote:
Ik heb nu een bundel van ook 2 tientjes, zonder internet. 500/500.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een bundel van twee tientjesEn de helft daarvan is internet
Eens, al vrees ik dat dat dus wel een teken van ouderdom isquote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik bel gewoon en sms een paar keer per dag. Dat de hele dag hysterisch communiceren vind ik soms wat egocentrisch, alsof iedereen continu op de hoogte moet zijn van wat je doet.
Ik doe het ook niet zoveel meer wat dat betreft. Sms soms ook dagen niet. Kosten zitten vooral in bellen met mijn vriend eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik bel gewoon en sms een paar keer per dag. Dat de hele dag hysterisch communiceren vind ik soms wat egocentrisch, alsof iedereen continu op de hoogte moet zijn van wat je doet.
Misschien. Ik had er laatst een gesprek over met een stagiaire en die mailde me een dag later nog over dat ze er nog wele rg aan moest denken en dat ze eigenlijk nooit bij stil had gestaan, dat het een automatisme was.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, al vrees ik dat dat dus wel een teken van ouderdom is.
Zo werkt het als je 16 bent nou eenmaal, je weet dan ook niet beter en wij zeiken maar.
1 op 1 communicatie vind ik niet echt daaronder vallen. Twitter bijvoorbeeld zou ik wel als egocentrisch kunnen zien. 1 op 1 is gewoon dom ouwehoeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
natuurlijk, maar je ziet heel veel mensen continu communiceren. Op hetw erk, tijdens een face to face gesprek etc. Soms doet het juist goed om mensen even niet te spreken zodat je elkaar dan als je iemand face-to-face ziet meer zinnigs te melden hebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 op 1 communicatie vind ik niet echt daaronder vallen. Twitter bijvoorbeeld zou ik wel als egocentrisch kunnen zien. 1 op 1 is gewoon dom ouwehoeren.
Oh absoluut, maar ik zie even niet wat het met egocentrisme te maken heeft. Ik ben wel met je eens dat het teveel is.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
natuurlijk, maar je ziet heel veel mensen continu communiceren. Op hetw erk, tijdens een face to face gesprek etc. Soms doet het juist goed om mensen even niet te spreken zodat je elkaar dan als je iemand face-to-face ziet meer zinnigs te melden hebt.
Dat is ook zo. Kan me ook wel voorstellen dat het automatisme wordt. Ook doordat mensen om je heen het 'allemaal' doen, dan ga je daarin mee. Al moet ik zeggen dat het hele twitter en update-berichten op Facebook en Hyves mij niets interesseren. Dat is me echt teveel van het goede. Posten op fok blijft op zn tijd toch leuk, dat is toch wel anders dan via Twitter van alles mede te delen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
natuurlijk, maar je ziet heel veel mensen continu communiceren. Op hetw erk, tijdens een face to face gesprek etc. Soms doet het juist goed om mensen even niet te spreken zodat je elkaar dan als je iemand face-to-face ziet meer zinnigs te melden hebt.
Ohja...dat lijkt me ook wel lastig. Ik ben nu ook nog toetsjes gewend en kon makkelijk blind smsen. Ben er zelfs weleens ingestonken dat ik tijdens het rijden ff snel smste.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Lopend sms'en is niks voor mij. Op de Nokia was het al een uitdaging, maar dat ging nog redelijk blind. Maar op de iPhone...
maar lopend eten is ook nog een uitdaging soms.
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja...dat lijkt me ook wel lastig. Ik ben nu ook nog toetsjes gewend en kon makkelijk blind smsen. Ben er zelfs weleens ingestonken dat ik tijdens het rijden ff snel smste.
Op de snelweg kon het weinig kwaad (in mijn idee). Denk dat het 2 keer voorgekomen is maar daar ben ik nu ook wel vanaf. Bedoel, het is gewoon dom natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan..
Wel een keer m'n telefoon opgenomen. Belangrijk telefoontje en geen headset. Wel een grote faal.
Ik vind ook vooral het continu getwitter en facebook updates bloedirritan op dat vlakt. Leuk dat je in de trein zit, maar moet dat nu echt zo nodig gemeld worden?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar ik zie even niet wat het met egocentrisme te maken heeft. Ik ben wel met je eens dat het teveel is.
Ik snap wel waar die neiging vandaan komt, hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op de snelweg kon het weinig kwaad (in mijn idee). Denk dat het 2 keer voorgekomen is maar daar ben ik nu ook wel vanaf. Bedoel, het is gewoon dom natuurlijk.
Ja, dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind ook vooral het continu getwitter en facebook updates bloedirritan op dat vlakt. Leuk dat je in de trein zit, maar moet dat nu echt zo nodig gemeld worden?
Ik heb net twee broodjes gegeten en ga zo plassenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind ook vooral het continu getwitter en facebook updates bloedirritan op dat vlakt. Leuk dat je in de trein zit, maar moet dat nu echt zo nodig gemeld worden?
Twitter je wel even of je daarna je handen hebt gewassen?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb net twee broodjes gegeten en ga zo plassen
Doe ik nooit,. Vind ik vies.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Twitter je wel even of je daarna je handen hebt gewassen?
Twitteren of je handen wassen?quote:
Ik meld heel veel op Twitter/Facebook, maar wel vrijwel altijd in de trant van iets leuks aan het doen. Niet iets standaards als 'ik loop nu de trap op'.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik laat de filter bij anderenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik reageer voornamelijk op FB. Ik heb namelijk niet de illusie dat alles wat ik doe boeiend is voor anderen.
Ik vind dat ze het als man wel beetje overdrijft hoor. Aan de andere kant: ik heb haar er nog nooit zo normaal uit vinden zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk de VMA's. Maar alleen omdat Lady GaGa zo komt en ik haar leuk vind.
Ze treedt ook op als het goed isquote:Op donderdag 1 september 2011 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het als man wel beetje overdrijft hoor. Aan de andere kant: ik heb haar er nog nooit zo normaal uit vinden zien.
Al gemist. Zij opende de show.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze treedt ook op als het goed is. Of ik heb dat al gemist, dat kan ook
.
Oh, dat zal je zien jaquote:Op donderdag 1 september 2011 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al gemist. Zij opende de show.
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ze zagen net mijn collega aan voor mijn moeder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |