Het enige positieve is dat de daling in absolute getallen wel steeds kleiner wordt. Nog wat langer wachten en de daling is nog maar zo'n $0.1 per maand. Da's dan nog wel steeds -50% uiteraard.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laatste keer dat ik dit topic heb gecheckt was het rond de 5.5, het is dus in een maand alweer gehalveerd?![]()
![]()
Of lagere, om ze goedkoop in te kopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:23 schreef malleable het volgende:
Is die bitcoin market trouwens niet hartstikke eenvoudig te manipuleren. MtGox kan toch met nep trades een hogere marktprijs rapporteren?
Hoevil wil je er?quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Woelwater het volgende:
Hallo daar.. Wie wil er mij Bitcoins verkopen?
Zoveel heb ik er nietquote:
hij wil er zaken mee kopen die je alleen met bitcoins kunt kopenquote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er niet.
En wat GJJ zegt, zou je niet geld op mtgox zetten en op precies het goede moment kopen?
Ik probeerde al geld op mtgox te zetten, maar dat werd door de bank geweigerd..quote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Zou je nu wel kopen? De koers is weer behoorlijk aan het schommelen en gaat richting de 2 dollar.
Grafiekje van de afgelopen 10 dagen:
[ afbeelding ]
Ik wil er aankopen mee doen, en hoe goedkoper de Bitcoin staat, des te hoger de vraagprijs.. Dus dat maakt niets uit..
[quote]Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zoveel heb ik er niet.
En wat GJJ zegt, zou je niet geld op mtgox zetten en op precies het goede moment kopen?
Ik wil er maximaal 20 kwijtquote:Op maandag 14 november 2011 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij wil er zaken mee kopen die je alleen met bitcoins kunt kopen. niet om te speculeren.
Ik heb de koers al een hele tijd niet in de gaten gehouden.quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wat vraag je ervoor? / Ik bied 1,80 euro
Aan iedereen: Wie weet dit?quote:Op maandag 7 november 2011 23:26 schreef 91Vos het volgende:
Oke ik heb me al een beetje verdiept in het Bitcoin verhaal, erg interessant en ik wil dan ook graag beginnen met het kopen/verkopen van Bitcoins, al kom ik er niet echt uit. Kan iemand mij uitleggen (per PM is ook welkom) welke websites etc ik nodig heb om van mijn bank -> bitcoins en uiteindelijk bitcoins -> bank geld over te maken? Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |