De toekomst zal het uitwijzen, voorlopig is de lage prijs gunstig voor de zakkende difficulty.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en dan...heb je een berg waardeloze Bitcoins
Das niet zo slim, aangezien de kosten van het minen nu hoger liggen dan de opbrengst:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De toekomst zal het uitwijzen, voorlopig is de lage prijs gunstig voor de zakkende difficulty.
Ik mine lekker door
http://tweakers.net/nieuw(...)ke-waardedaling.htmlquote:Bitcoin-gebruikers zijn ongerust geworden nu de wisselkoers van de virtuele munteenheid is gezakt naar iets meer dan 2,70 dollar voor één Bitcoin op de virtuele Mt.Gox-exchange. De kosten van het minen van Bitcoins zouden nu hoger liggen.
Nadat de waarde van een enkele Bitcoin in juni op de Mt.Gox-exchange, een van de meest actieve Bitcoin-exchanges, piekte op bijna 30 dollar, is de wisselkoers sindsdien in een vrije val geraakt. Momenteel noteert een enkele Bitcoin circa 2,70 dollar of 2 euro. De daling werd ingezet nadat uit een rekening 25.000 Bitcoins waren gestolen uit de Mt.Gox-database en sommige gebruikers denken dat de wisselkoers de komende weken onder de 1 dollar kan zakken.
Door de sterk gedaalde waarde van de virtuele munteenheid, worden de zogenaamde miners, personen of groepen die Bitcoins 'delven', steeds ongeruster: in veel gevallen is het niet langer rendabel om met behulp van energiehongerige videokaarten de cryptocurrency te genereren. Om de waarde van een Bitcoin weer omhoog te krijgen, zouden er meer webwinkels moeten zijn die Bitcoins accepteren; momenteel accepteren slechts een beperkt aantal webshops de virtuele munteenheid, met name in het underground circuit. Ook worden op onder andere Reddit manieren besproken om meer Bitcoin-gebruikers aan te trekken.
Kritische gebruikers van Bitcoins stellen echter dat de koers van de virtuele munteenheid door speculatie al tijden te hoog was en inmiddels op een meer acceptabel niveau begint te komen. Bovendien wijzen zij er op dat het aantal transacties op niveau is gebleven en dat het Bitcoin-systeem een langere tijd nodig zal hebben om zich te kunnen bewijzen als een decentrale maar stabiele virtuele munteenheid.
Er zijn mogelijkheden om de dagopbrengsten te verhogen en die pas ik dan ook toe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das niet zo slim, aangezien de kosten van het minen nu hoger liggen dan de opbrengst:
[..]
Die quote ik maar vast even voor laterquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:28 schreef MaGNeT het volgende:
Dan nog kan het niet uit maar ik zie het als een investering.
Haha, kijk die Magnet gaan. Persoonlijk flamen, nee dát draagt veel bij aan een topic. Kennelijk toch een beetje zuur van de verliezen tot nu toe, waar je voor gewaarschuwd was?quote:Whuzz komt wekelijks wel een paar keer klaar op dalende koersen.
Ramptoerisme impliceert dat er een ramp is om te bekijken. Ik snap dat *jij* de bitcoinkoers als een ramp ervaart en het siert je dat je dat nu eindelijk toegeeft, maar voor de rest is het niet meer dan een "ja, duh" ervaring. Zegmaar hetzelfde als wat iedereen dacht toen we reportages over Palm Invest op TV zagen.quote:Fijn voor hem.
Hij draagt niets bij aan de Bitcoincommunity dus meer dan ramptoerisme is het niet.
En wat is de waarde van al die bitcoins op het moment dat jij ze allemaal in bezit hebt? Precies...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:16 schreef MaGNeT het volgende:
De Bitcoin zal niet naar 0$ zakken want op 0,01$ koop ik ze allemaal op.
En dan ga ik er als Dagobert Duck doorheen zwemmen...
En 114 BTC is hoeveel euro?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op dit moment precies 0.02329000 BTC.
Ofwel, je krijgt zo'n 114.121 BTC voor 4900 NMC.
Je verward mijn posts met de bitcoinkoersquote:
Dat komt omdat alles wat er over bitcoin te zeggen valt zo ongeveer in de eerste 4 topics is gezegd. Daarna had iedereen zo'n beetje door dat het een doodgeboren kindje is en/of een slim bedacht spel door degenen die in de afgelopen maand zo'n 300k aan coin gedumpt hebben.quote:Het lukt ons zo gewoon niet om een leuk, onderhoudend Bitcoin topic te laten lopen op dit forum.
Ach het is nog best entertaining dat gekibbel van jullie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:55 schreef MaGNeT het volgende:
Het lukt ons zo gewoon niet om een leuk, onderhoudend Bitcoin topic te laten lopen op dit forum.
Ik denk niet dat we er een roadshow van gaan maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:52 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Ach het is nog best entertaining dat gekibbel van jullie.
Aww, waarom niet? Levert iig meer op dan bitcoins! De Whuzz & Magnet Virtual Currency Roadshow!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we er een roadshow van gaan maken.
Ik breng balans in jouw leven. Je zou me dankbaar moeten zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:15 schreef PiRANiA het volgende:
Piranja waarom moet IEDERE post van jou positief zijn? Reageer dan gewoon niet.
Whuzz denkt: wat xeno in de huizenmarkt kan kan ik het bitcoins forum.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:15 schreef PiRANiA het volgende:
Whuzz waarom moet IEDERE post van jou negatief zijn? Reageer dan gewoon niet.
Xeno denkt dat het arbeidsloon om een huis te bouwen 1500 euro bedraagt. Piranja en Magnet denken dat bitcoins meer waard gaan worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:56 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Whuzz denkt: wat xeno in de huizenmarkt kan kan ik het bitcoins forum.
Inmiddels weer boven de 3 Dollar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef princem het volgende:
Kom op doorgaan was zo leuk.hoe staat de koers dr voor?
En al weer 2.7.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef princem het volgende:
Echt waar?en hij stond op 1toch ohlala dat is een koerswinst van 200% dat is dan een aardige jojo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |