Maar wel om één 14-rijtuigstam te creërenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:43 schreef greavy het volgende:
Een tweede OBB-stam met 7 rijtuigen dus. In de spits is het krap, maar er zijn geen rijtuigen meer beschikbaar om 8 of 9-rijtuig stammen te creeren.
DIE. onthou dat nouquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef greavy het volgende:
welke u voor maar 1 euro 10 kunt verkrijgen!
Een tweede stam die in theorie 7 rijtuigen zou moeten tellen zul je bedoelen. Ik heb dat ding nog nooit met 7 rijtuigen zien rijden...quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:43 schreef greavy het volgende:
Een tweede OBB-stam met 7 rijtuigen dus. In de spits is het krap, maar er zijn geen rijtuigen meer beschikbaar om 8 of 9-rijtuig stammen te creeren.
Ik wel. Maar daarom dat er drie reserverijtuigen komen; Wanneer er in de stam een rijtuig mist, word er een reserverijtuig in gezet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Een tweede stam die in theorie 7 rijtuigen zou moeten tellen zul je bedoelen. Ik heb dat ding nog nooit met 7 rijtuigen zien rijden...
Past niet in Roosendaalquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel om één 14-rijtuigstam te creëren![]()
Willen is Kunnen
Idd, die AH ziet er oud uit. Is nog wel eens in reclames van hun gebruikt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:11 schreef Yreal het volgende:
Dikke shit.
Station overveen heeft een kroeg en een echte AH !
regel jij even een perronverlenging dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Past niet in Roosendaal![]()
En nee dat rijden we niet voorbij
Tuurlijk past dat wel gek. Spoor 1 is MEER dan lang genoeg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Past niet in Roosendaal![]()
En nee dat rijden we niet voorbij
Hoop dat ze bankjes en airco meenemen in de vernieuwing.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:12 schreef Bitlord het volgende:
Kwam op de site van Nico Spilt nog een goede foto tegen van een DDZ-stam, die was hier nog niet voorbij gekomen meen ik.
[ afbeelding ]
Uiteraard. Is bij andere revisies ook gebeurd. Vergeet trouwens niet dat het materieel uit de stoptreindiensten gehaald wordt en in 'Intercitydiensten' ingezet zal gaan worden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:18 schreef blup het volgende:
[..]
Hoop dat ze bankjes en airco meenemen in de vernieuwing.
`quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen jammer dat die koffie niet mijn merk is
Zoals de onvolprezen InterCitydienst Amsterdam Centraal - Zandvoort, met halteringen in Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Overveen en Zandvoortquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard. Is bij andere revisies ook gebeurd. Vergeet trouwens niet dat het materieel uit de stoptreindiensten gehaald wordt en in 'Intercitydiensten' ingezet zal gaan worden.
Ja, spoor 3 en 4 ook wel, maar er komen meer treinen dan de Benelux die telkens een half perron bezetten. Wanneer de Beneluxen komen: stoptreintje naar Antwerpen op 1a, stoptrein naar Vlissingen op 3a, stoptrein naar Den Haag op 4b en bij een beetje vertraging de IC naar zwolle op 1b of 3b erbij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk past dat wel gek. Spoor 1 is MEER dan lang genoeg.
Ik vind toch dat het weghalen van het zijraampje in de machinistencabine de kop niet mooier heeft gemaakt...quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:12 schreef Bitlord het volgende:
Kwam op de site van Nico Spilt nog een goede foto tegen van een DDZ-stam, die was hier nog niet voorbij gekomen meen ik.
[ afbeelding ]
Waarvoor is dat gat onder het raam eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind toch dat het weghalen van het zijraampje in de machinistencabine de kop niet mooier heeft gemaakt...
Inderdaad. Ik vraag me af wat het nut van het weghalen is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind toch dat het weghalen van het zijraampje in de machinistencabine de kop niet mooier heeft gemaakt...
Bestemmingsdisplay? Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:41 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Waarvoor is dat gat onder het raam eigenlijk?
Whaha!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Hettinga kan het woord NS niet door zijn strot krijgen
Vanaf 1:45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |