Medicatie voor wat? Of is dat iets te prive?quote:Op zondag 4 september 2011 22:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
Uitslag van een bloedtest en even kijken hoe/of we verder gaan met medicatieNiets bijzonders verder, alleen is het tijdstip een beetje jammer
nee dan hadden er wel spaties tussen ultradunne en personenweegschaal gestaanquote:Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef IrishBastard het volgende:
De aanbieding van vandaag op iBood is ook een beetje raar. Is die weegschaal nou voor ultradunne personen of wat?
Lang verhaal kort: er zat een gaatje in mijn maag, nu weer gefixt maar geen weerstand door de medicijnen en nou heb ik echt een hele hoop kwaaltjesquote:Op zondag 4 september 2011 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Medicatie voor wat? Of is dat iets te prive?
Oooooooooooooooooh IB wordt gedist door onze spellingsjostiquote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee dan hadden er wel spaties tussen ultradunne en personenweegschaal gestaan
Zag ik jou vanochtend rond half 9 op het plein in Hatert banjeren trouwens?quote:Op maandag 5 september 2011 09:29 schreef BGTes het volgende:
Bus 10 is stom!
Maar volgepakte bus 3/4/11/9 terwijl een lege bus 10 voorbijrijdt is nog stommer
Nou, weer lekkere uitslagen bij de huisarts. Heb een flinke antibioticakuur meegekregen. MAAR ik heb geen diabetesEn wel een schildklierafwijking zodat deze ontzettend traag werkt. Ik zeg "Kut, mijn smoesje was nog waar ook"
Zo even de oogjes dichtdoen, heb de nacht doorgehaald
Ik was dat hele kleine dikke meisje in een veel te grote joggingbroek die eruit zag alsof ze je hersenen op ging eten (Overigens is mijn buik niet altijd opgezwollen alsof ik zwanger ben hoorquote:Op maandag 5 september 2011 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zag ik jou vanochtend rond half 9 op het plein in Hatert banjeren trouwens?
Zwarte jas? Aan de telefoon?quote:Op maandag 5 september 2011 09:32 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik was dat hele kleine dikke meisje in een veel te grote joggingbroek die eruit zag alsof ze je hersenen op ging eten (Overigens is mijn buik niet altijd opgezwollen alsof ik zwanger ben hoor). Dus dat zou goed kunnen ja
Way to make a good first impression
Jep. Dat ding zit aan mijn rechterhand vastgeplaktquote:Op maandag 5 september 2011 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zwarte jas? Aan de telefoon?
Volgens mij had je een wolvenshirt of bandshirt aanquote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jep. Dat ding zit aan mijn rechterhand vastgeplakt
Mijn Iron Maiden-shirtquote:Op maandag 5 september 2011 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij had je een wolvenshirt of bandshirt aanGrappig dit
Mwa, het was mijn moeder maarquote:Op maandag 5 september 2011 09:39 schreef IrishBastard het volgende:
En als je niet telefoneert, want dan haalt het toch niets uit
Hahaha, ik dacht er niet eens over na, ik realiseerde het me pas toen ik de bug over was.quote:Op maandag 5 september 2011 09:38 schreef BGTes het volgende:
[..]
Mijn Iron Maiden-shirt![]()
Volgende keer als je me ziet gewoon hoi roepenThans, als ik me in een betere staat verkeer dan nu :p
Edit: En als ik er een stuk charmanter uitzie trouwens -.- ik schaamde me zelfs voor de apotheker xD
Haha waar herkende je me aan dan?quote:Op maandag 5 september 2011 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht er niet eens over na, ik realiseerde het me pas toen ik de bug over was.![]()
Maar de volgende keer zeg ik wel ff hoi, althans ik ben 's ochtends ook zelden te genieten
Nou, let op: Op de fiets dacht ik, wacht ff, BGTes zei vorige week dat ze maandag ochtend naar de dokter moest, heel vroeg. En je had al eens vermeld dat je in Vosseveld woonde. Plus tegen Swarmi had je al gezegd dat je een klein meisje was. 1+1+1 = 3. Mijn hoofd werkt raar, ik weet t.quote:Op maandag 5 september 2011 09:43 schreef BGTes het volgende:
[..]
Haha waar herkende je me aan dan?
En technisch gezien is het voor mij nog geen ochtend. Maar nu gaan slapen zal mijn ritme ook geen goed doen ben ik bang
Dus dan wordt het: Let op een klein, ziek uitziend meisje dat in de buurt van Hatert ronddwaalt. Toch knap dat je dan niet nog 25 andere meisjes gevonden hebtquote:Op maandag 5 september 2011 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, let op: Op de fiets dacht ik, wacht ff, BGTes zei vorige week dat ze maandag ochtend naar de dokter moest, heel vroeg. En je had al eens vermeld dat je in Vosseveld woonde. Plus tegen Swarmi had je al gezegd dat je een klein meisje was. 1+1+1 = 3. Mijn hoofd werkt raar, ik weet t.
Je was niet van Noord-Afrikaanse afkomst, dat hielp waarschijnlijk wel mee in Hatertquote:Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dus dan wordt het: Let op een klein, ziek uitziend meisje dat in de buurt van Hatert ronddwaalt. Toch knap dat je dan niet nog 25 andere meisjes gevonden hebtOp de heenweg kwam ik er een aantal tegen die de walk of shame deden
Damnquote:Op maandag 5 september 2011 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Nerd, over een bug heen zijn...
Op een maandagochtend the walk of shame??quote:Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dus dan wordt het: Let op een klein, ziek uitziend meisje dat in de buurt van Hatert ronddwaalt. Toch knap dat je dan niet nog 25 andere meisjes gevonden hebtOp de heenweg kwam ik er een aantal tegen die de walk of shame deden
quote:Op maandag 5 september 2011 09:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je was niet van Noord-Afrikaanse afkomst, dat hielp waarschijnlijk wel mee in Hatert
Weet ik niet.quote:
Lold. Dat filtert wel weer flink natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 09:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je was niet van Noord-Afrikaanse afkomst, dat hielp waarschijnlijk wel mee in Hatert
Ja ik weet het ook niet! Misschien waren het van die Spaanse studentes die hier komen feestenquote:Op maandag 5 september 2011 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Op een maandagochtend the walk of shame??
En het hielp mee dat je vanaf een apotheek kwam, dat was toch eigenlijk de hoofdreden.
Dat is echt waardeloos. Dat icm de lange rijen bij de dranktenten gedurende de middag, zouden voor mij een volgende keer een serieuze overweging waard zijn of ik nog wel wil gaan. De prijzen zijn al niet heel vriendelijk, maar dit was ronduit slecht voor die prijs.quote:Op maandag 5 september 2011 10:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Het eten was gisteren ook kut, ze hadden niks verbeterd. Dus dan maar aan de bruine boterhammen met kaas gegaan.
quote:Op maandag 5 september 2011 10:09 schreef IrishBastard het volgende:
I like this naked Llama.
[ afbeelding ]
Boehoe, dan ga je naar een evenement en dan kost het geldquote:Op maandag 5 september 2011 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt waardeloos. Dat icm de lange rijen bij de dranktenten gedurende de middag, zouden voor mij een volgende keer een serieuze overweging waard zijn of ik nog wel wil gaan. De prijzen zijn al niet heel vriendelijk, maar dit was ronduit slecht voor die prijs.
Overigens weet ik dat het gebruikelijk is, maar het blijft vreemd: betaal je 2,50 voor een pilsje, moet je verdomme ook daarna nog gaan betalen om het te mogelijk lozen bij een plastic keet. En dan geen 50 cent per keer, maar 3 euro voor de hele dag. Mja, als je maar één keer hoeft is dat dus een dure pisbeurt..
Laat de volgende keer ff weten als er een Spaans feestje is, kom ik ook. Altijd leuk, kan ik mijn Spaans oefenen.quote:Op maandag 5 september 2011 10:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Lold. Dat filtert wel weer flink natuurlijk.
[..]
Ja ik weet het ook niet! Misschien waren het van die Spaanse studentes die hier komen feesten
* BGTes mompelt wat over feesten tot 3 uur 's nachts met muziek met onbestemde woorden
Kloptquote:Op maandag 5 september 2011 10:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ik hoorde ook dat het water duurder was dan het bier?
Ik deel je mening.quote:Op maandag 5 september 2011 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt waardeloos. Dat icm de lange rijen bij de dranktenten gedurende de middag, zouden voor mij een volgende keer een serieuze overweging waard zijn of ik nog wel wil gaan. De prijzen zijn al niet heel vriendelijk, maar dit was ronduit slecht voor die prijs.
Overigens weet ik dat het gebruikelijk is, maar het blijft vreemd: betaal je 2,50 voor een pilsje, moet je verdomme ook daarna nog gaan betalen om het te mogelijk lozen bij een plastic keet. En dan geen 50 cent per keer, maar 3 euro voor de hele dag. Mja, als je maar één keer hoeft is dat dus een dure pisbeurt..
Kan ook een andere taal zijnquote:Op maandag 5 september 2011 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boehoe, dan ga je naar een evenement en dan kost het geld![]()
[..]
Laat de volgende keer ff weten als er een Spaans feestje is, kom ik ook. Altijd leuk, kan ik mijn Spaans oefenen.
Goed nieuws!quote:Op maandag 5 september 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
ik mag gelukkig stoppen met de prednison...wat een hoerenspul![]()
Hoi
Ruim nadat ieder ander collegevolgend persoon al weer begonnen is, geen reden tot klagen dusquote:Op maandag 5 september 2011 11:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Dadelijk weer college. Vakantie is definitief voorbij.
Lekker hard werken weer is goed voor julliequote:Op maandag 5 september 2011 11:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Dadelijk weer college. Vakantie is definitief voorbij.
Dus je kunt ook tijdelijke borstvergrotingen doen, begrijp ik uit dit verhaal?quote:Op maandag 5 september 2011 11:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was in 2 weken tijd 2 cups gegroeid...dat benam niet alleen Dk de adem maar ook die van mij...letterlijk![]()
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 11:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus je kunt ook tijdelijke borstvergrotingen doen, begrijp ik uit dit verhaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |