abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101531664
Mounir is ingeschreven voor de CL? Wat heeft dit te betekenen?
pi_101531806
Bron?

Verder maakt het mij niet uit. Hij speelt toch niet.
pi_101532128
Fischer op de A-Lijst whut?
pi_101532274
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zal wel een andere reden voor zijn dan dat ze daadwerkelijk nog een beroep op 'm willen gaan doen.
pi_101533066
Nu even wat anders. Hoe komt het dat Jong Ajax zo dramatisch aan het seizoen begonnen is (0-4 tegen Twente en de eerste wedstrijd ook al van Utrecht verloren) ?
Zo slecht zijn ze toch niet ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_101533877
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Nu even wat anders. Hoe komt het dat Jong Ajax zo dramatisch aan het seizoen begonnen is (0-4 tegen Twente en de eerste wedstrijd ook al van Utrecht verloren) ?
Zo slecht zijn ze toch niet ?
Vink
pi_101534690
ebecilio
pi_101535368
quote:
Vertonghen en Van der Wiel weigerden late transfer

Het scheelde niet veel of Ajax was na Maarten Stekelenburg nog twee sleutelspelers kwijtgeraakt tijdens het afgelopen transferperiode. Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel gingen echter niet in op interesse van Valencia, dat zich woensdagavond bij Ajax meldde.

Dat bevestigde Frank de Boer op de website van Ajax. 'Zij zien ook dat er in Amsterdam iets mooi aan het groeien is', aldus de Ajax-trainer. 'Greg en Jan hebben steeds allebei steeds weer benadrukt dat ze het hier heel erg naar hun zin hebben en het niet noodzakelijk vinden om nu weg te gaan.'

Vertonghen en Van der Wiel hebben volgens De Boer veel vertrouwen in het huidige beleid van de Amsterdamse club en willen meer successen behalen met Ajax. 'Zij willen daar graag deel van uitmaken. En bovendien: we spelen Champions League.'

Toen technisch manager Danny Blind een dag voor de transferdeadline belde naar De Boer, wilde hij eigenlijk niet opnemen. 'Ik zei: ik wil niet dat je belt. Er waren geruchten dat Inter in de markt was voor Jan en als zij het bedrag neerleggen dat in zijn contract staat vastgelegd, kan je weinig doen.'
pi_101537428
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:36 schreef Dr.Horrible het volgende:

[..]

Zal wel een andere reden voor zijn dan dat ze daadwerkelijk nog een beroep op 'm willen gaan doen.
Of hij heeft in z'n contract staan dat hij moet ingeschreven worden voor de CL
  zaterdag 3 september 2011 @ 23:24:11 #211
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101539342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:

Vertonghen en Van der Wiel weigerden late transfer

Het scheelde niet veel of Ajax was na Maarten Stekelenburg nog twee sleutelspelers kwijtgeraakt tijdens het afgelopen transferperiode. Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel gingen echter niet in op interesse van Valencia, dat zich woensdagavond bij Ajax meldde.

_O_ _O_ _O_ Heldendaad _O_ _O_ _O_
AFC AJAX
pi_101540158
Van der wiel naar Valencia zou ook geen goede transfer voor hem zijn.

Geldt trouwens ook voor Vertonghen
pi_101540219
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat Frank de Boer toekomst in hem ziet. Die ruzie leggen ze echt wel een keer bij. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dat niet doen. El Hamdaoui is gewoon een geweldige voetballer met een ongelooflijk fijne techniek, dat kan je gewoon niet ontkennen.
pi_101540287
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:58 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dat Frank de Boer toekomst in hem ziet. Die ruzie leggen ze echt wel een keer bij. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dat niet doen. El Hamdaoui is gewoon een geweldige voetballer met een ongelooflijk fijne techniek, dat kan je gewoon niet ontkennen.
Nee hoor, Aissati staat ook ingeschreven, en die komt ook niet in de plannen voor.
pi_101540330
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 00:00 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Nee hoor, Aissati staat ook ingeschreven, en die komt ook niet in de plannen voor.
Sowieso dat Frank de Boer in El Hamdaoui een goede speler ziet, die vaak belangrijk is. Dat is El Hamdaoui ook gewoon. Zonde van zijn karakter, dat wel, maar in tijden van nood is Frank de Boer zeker wel een persoon die El Hamdaoui een 2e kans geeft, als is het maar om hem in de kijker te spelen voor andere buitenlandse clubs ;)
pi_101540341
En ik zie eerder Yener Arica spelen dan hamlap
pi_101540372
Maar ik ben het wel met je eens op zich, maar zie het niet snel gebeuren.
pi_101540404
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 00:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar ik ben het wel met je eens op zich, maar zie het niet snel gebeuren.
Ik zie het ook niet snel gebeuren, maar mocht je uit je spitsen zijn, dan stel je in zo'n belangrijke wedstrijd liever El Hamdaoui op dan een of andere gozer uit de beloften of uit A1. Ookal gaat het tegen je principes in, die zullen hem in noodsituaties bar weinig meer uitmaken denk ik.
  zondag 4 september 2011 @ 00:34:12 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101541307
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 00:04 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet snel gebeuren, maar mocht je uit je spitsen zijn, dan stel je in zo'n belangrijke wedstrijd liever El Hamdaoui op dan een of andere gozer uit de beloften of uit A1. Ookal gaat het tegen je principes in, die zullen hem in noodsituaties bar weinig meer uitmaken denk ik.
Dan moeten Siggy, Bylikin en De Jong niet beschikbaar zijn en het zou me niets verbazen als hij dan nog liever Aras erin zet dan Hamlap.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_101541336
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 00:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dan moeten Siggy, Bylikin en De Jong niet beschikbaar zijn en het zou me niets verbazen als hij dan nog liever Aras erin zet dan Hamlap.
Daarom heb ik het ook over een noodsituatie ;)
pi_101544228
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 16:00 schreef Burrito het volgende:
Geen competitie deze week :r :r

:r
So true. Wtf moet ik morgen? Nooit enig idee wat ik met m'n zondag moet als ik niet naar Ajax kan.
pi_101544260
quote:
15s.gif Op zondag 4 september 2011 02:34 schreef Bananenman het volgende:

[..]

So true. Wtf moet ik morgen? Nooit enig idee wat ik met m'n zondag moet als ik niet naar Ajax kan.
Lekker bezig gaan in de tuin!

:')
Klote interlands
★★★
  zondag 4 september 2011 @ 02:46:47 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101544432
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 00:35 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Daarom heb ik het ook over een noodsituatie ;)
Zelfs als Aras niet in die spits kan zie ik De Boer er voor aan dat hij nog Ebecilio in de spits zet ofzo :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_101546956
Trouwens, ik ben van plan om een uitkaart aan te vragen, kost dit extra geld?

Op de site zie ik er niets over.
(wel dat ik in maart 2012 kan aanvragen)
  zondag 4 september 2011 @ 10:59:11 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101547290
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer op de A-Lijst whut?
Ozbiliz heeft een sterretje achter zijn naam. Dat betekent B-lijst ofzo :?
Dat snap ik dan niet. Ik dacht dat De Boer zo'n Ozbiliz fan was....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')