Nee, dat is geen goed plan, dat beschadigt Ajax alleen maar. Mounir kan zichzelf prima slopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:37 schreef Catch22- het volgende:
Ajax moet Mounir gewoon stuk maken.
Zat clubs die hem zullen willen hebben hoor, dat weet hij donders goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Maar het gevolg daarvan is mogelijk wel dat zijn carrière nu al voorbij is. Wie wil er nou een voetballer kopen die bijna een heel jaar niets heeft gedaan?
Het zou me niks verbazen dat hij gewoon zijn contract bij Ajax uit gaat zitten en daarna bij een nieuw team, eventueel in Rusland rustig hetzelfde bedrag zal opstrijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Zat clubs die hem zullen willen hebben hoor, dat weet hij donders goed.
Ten eerste weet je dat niet, ten tweede beweer ik ook niet dat Ajax een rol van betekenis gaat spelen in de CLquote:Op donderdag 1 september 2011 13:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat had ajax ook niet gedaan.
[..]
Dat is spelen met getallen. Ik weet niet over het resultaat van voorgaande jaren. Maar ajax heeft leningen openstaan en herfinanciert vanuit de opbrengst van de beursgang.
Die salarissen zijn nog uit het tijdperk van Basten hé?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef Ascendancy het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-salarishuizen.dhtml
Artikeltje over de salarissen binnen de eredivisie. Dan staat ajax toch wel echt schrikbarend veel hoger dan Twente en zie je ook dat de traditionele top3 niet leert van de fouten.
Idd ik wou het net zeggen. De meest dure spelers zijn weg en ik denk echt niet dat die nieuwe spelers zoveel verdienen, op misschien Janssen na.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die salarissen zijn nog uit het tijdperk van Basten hé?
Sno, Emanuelson, De Zeeuw en Stekelenburg zijn allemaal weg!
Sigthorsson, Serero en Boerrigter verdienen aanzienlijk minder! Bulyakin zal wellicht een uitzondering zijn.
Er is wel degelijk geleerd van het financieel beleid van een paar jaar geleden.
7 ton voor Bulykin toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die salarissen zijn nog uit het tijdperk van Basten hé?
Sno, Emanuelson, De Zeeuw en Stekelenburg zijn allemaal weg!
Sigthorsson, Serero en Boerrigter verdienen aanzienlijk minder! Bulyakin zal wellicht een uitzondering zijn.
Er is wel degelijk geleerd van het financieel beleid van een paar jaar geleden.
Zou zomaar kunnen kloppen. vind 7 ton niet verkeerd. Twente heeft een salarisplafond van 8ton dus ook dit is weer een sterk stukje onderhandelen van Danny (Die me trouwens enorm verbaasd in deze nieuwe rol, nooit een hoge pet van deze man opgehad maar in combinatie met Frank lijkt het erg goed te werken)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
Ach dan maar voor lief nemen, Mounir heeft door onrealistische salarissen te eisen aan andere teams (zoals Udinese) zichzelf in de vingers gesneden en ik hoop dat Ajax voet bij stuk houd, dan maar 1.8 miljoen per seizoen. Gewoon niet meer buigen voor het willetje van Mounir dan is hij wellicht al voor 20 september weg naar Rusland of een zandbak.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Alleen Mounir staat nog op de lijst met een enorm salaris.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen kloppen. vind 7 ton niet verkeerd. Twente heeft een salarisplafond van 8ton dus ook dit is weer een sterk stukje onderhandelen van Danny (Die me trouwens enorm verbaasd in deze nieuwe rol, nooit een hoge pet van deze man opgehad maar in combinatie met Frank lijkt het erg goed te werken)Je kunt het ook andersom zien. X aantal extra tegendoelpunten is een kleine offer voor een goed draaiend team met rust in de tentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Niet de eerste, maar tweede keeper van Ajax in Oranjequote:Op donderdag 1 september 2011 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Marwijk spreekt zich uit over de reserver keeper maar zegt daarbij niks over Vermeer.
Krul, Velthuizen, Vorm en Cillessen gaat het dan over. Op misschien Vorm na vind ik Vermeer echt niet slechter dan die andere 3.
Wiki zegt Fey 38m, Twente 45. Mag overigens ook wel eens een keer ..quote:Op donderdag 1 september 2011 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik las net dat FCT de 3e begroting is van NLD. Volgens mij is dat Feyenoord? Maarja, FCT even kansrijk als Ajax ? Zonder Ruiz en Janssen dit seizoen? Zeker weten?
Bovendien ook nog de eerste keeper van de absolute topclub in NL, een keeper die straks onder de lat staat in de CL en al Europese ervaring heeft. In tegenstelling tot Cillessen, Krul, Vorm en Velthuizen die alleen maar in de competitie onder de lat staan.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Niet de eerste, maar tweede keeper van Ajax in Oranje? Dat vind ik wel humor.
Vind hem ook niet bijzonder eigenlijk, hij neemt gewoon logische beslissing die ieder andere trainer ook zou maken. Hij borduurt verder op de formatie van Marco, waar de spelers een grote rol in nemen qua voetbal dan de trainer denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:50 schreef Pedroso het volgende:
Van Marwijk heeft het niet zo op Ajax, nooit gehad ook.
Vind het overigens een matige trainer die wel een prima organisatie om hem heen heeft (wat er overigens al was toen hij aangesteld werd).
Twente heeft een grotere begroting dan Feyenoord nu, die alleen nog maar omhoog gaat als het stadion straks af is.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik las net dat FCT de 3e begroting is van NLD. Volgens mij is dat Feyenoord? Maarja, FCT even kansrijk als Ajax ? Zonder Ruiz en Janssen dit seizoen? Zeker weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |