Precies!quote:Op donderdag 1 september 2011 08:21 schreef JDude het volgende:
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, jááá die lacht de hele dag
quote:Op donderdag 1 september 2011 08:21 schreef JDude het volgende:
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, jááá die lacht de hele dag
Ja, heb je dat handige papiertje niet thuisgekregen dan? Met alle vernieuwingen per 1/9?quote:Op donderdag 1 september 2011 08:58 schreef CherryLips het volgende:
o mooi, Ziggo heeft weer een zender uit het pakket geflikkerd
Dan heb je UPC nog niet gezien, die zijn weer een zooi zenders aan het verwijderen.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:58 schreef CherryLips het volgende:
o mooi, Ziggo heeft weer een zender uit het pakket geflikkerd
Ja dus ik had het wel verwacht, maar tochquote:Op donderdag 1 september 2011 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, heb je dat handige papiertje niet thuisgekregen dan? Met alle vernieuwingen per 1/9?
PHP en Perl doen dat. Python valt nog wel meequote:Op donderdag 1 september 2011 09:29 schreef LostInSpace het volgende:
Php? Doe er dan maar meteen wat Perl en Python bij als we toch bezig zijn. Weet ik iig zeker dat ik een ochtendhumeur krijg
Daar zal wel een prijskaartje aan hangen. Ondanks gratis. En je hebt zo'n speciale ontvanger nodig denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus ik had het wel verwacht, maar toch
Hoe zit dat eigenlijk met die gratis films via on demand? Dat zie ik net pas op de website staan.
Ik heb wel zo'n box. Zo meteen zit ik allemaal films te kijken die toch 4 euro per stuk kosten ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zal wel een prijskaartje aan hangen. Ondanks gratis. En je hebt zo'n speciale ontvanger nodig denk ik.
OJA! Dat was het. Je moet volgens mij per film 1,95 betalen ofzoiets.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n box. Zo meteen zit ik allemaal films te kijken die toch 4 euro per stuk kosten ofzo
En elke consumentenbondblaat vindt dat geen bedrog? Wow, mooi land.quote:
Ik heb twee foto's ingeleverd en dat hele ding nooit gekregenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik.voel me n oude student, met mn ovchip van de allereerste lichting iedereen heeft n kaart met hip geel achterkantje tegenwoordig
Dit!quote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Pheno het volgende:
Jij bent nog student, ik ben gewoon oud en heb nooit een hippe ovchip gehad!
Idem. En elk jaar wilde ze opnieuw die foto's.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee foto's ingeleverd en dat hele ding nooit gekregenIk ben pas oud!
Dat had ik ook wel kunnen gebruikenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog n half jaar student hopelijk! ga wel n cursus volgen mbt gestructureerd studeren enzo voor mensen met uitstelgedrag enzo, vanaf volgende week is dat 6x
Heb hier precies hetzelfde.. In het begin erg enthousiast, maar als het echt moet gebeuren telkens uitstellen.. Ben benieuwd of het wat is..quote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja t klinkt nuttig en ben mijn uitstelgrdrag en er.niet.aan kunnen zetten zat, wil.dit laatste half.jaar gewoon ff goed afsluiten haal t steeds net omdat ik er te weinig aan.doe
Of jij hebt gewoon dikke vingers.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Spatie en punt zitten veel te dicht op elkaar
Worstenvingertjesquote:Op donderdag 1 september 2011 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon dikke vingers.
ik heb altijd dat hoe drukker ik het heb hoe meer ik werk?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog n half jaar student hopelijk! ga wel n cursus volgen mbt gestructureerd studeren enzo voor mensen met uitstelgedrag enzo, vanaf volgende week is dat 6x
Dat baseer je op het aantal bezoekers? Dat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het financieel ook allemaal op orde is.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
oh mooi!
het liep ook altijd wel gewoon goed en zo
nee idd maar daar heb ik nooit wat van gehoordquote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat baseer je op het aantal bezoekers? Dat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het financieel ook allemaal op orde is.
Zat 'ie op hete kolen?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
nee idd maar daar heb ik nooit wat van gehoord
en ik heb wel gehoord dat de eigenaar er warmpjes bij zit etc
natuurlijk allemaal maar van horen zeggen en zo maar toch
Je wijst Q steeds afquote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaan mensen steeds zonder mij op vakantie
Je klinkt als mijn zus. Geen fijne ontwikkeling.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Hoezoquote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn zus. Geen fijne ontwikkeling.
Sinds je een relatie hebt vindt je dat ook helemaal normaal. Je zus een beetje vergetenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn zus. Geen fijne ontwikkeling.
Wie zijn die twee mensen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo
Ik voel me gewoon een beetje mutsig, aangezien ik vorig jaar met twee mensen een paar dagen op vakantie ben geweest en nu gaan ze met z'n tweetjes, zonder mij.
Toen ik dat hoorde net had ik toch even een- momentje.
Ik probeer haar heel hard te vergeten, maar het lukt niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds je een relatie hebt vindt je dat ook helemaal normaal. Je zus een beetje vergeten
Vrienden van mequote:
Ik kan me wel voorstellen dat je je buitengesloten voelt. Ongewenst gaat wat ver, wellicht wilden zij gewoon graag samen op vakantie en hebben ze niet verder nagedacht?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrienden van meWaarvan eentje een heel goede.
Maar vorig jaar is er ook zoiets gebeurd bij een andere goede vriendin, toen zat ik bijna te janken omdat ik me totaal buitengesloten en ongewenst voelde. Nu is het wel minder maar heb wel echt een 'auch'-gevoel.
Ik hoop het maar. Maar ik krijg er gewoon een brok in de keel van.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je je buitengesloten voelt. Ongewenst gaat wat ver, wellicht wilden zij gewoon graag samen op vakantie en hebben ze niet verder nagedacht?
Praat eens met ze..?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Maar ik krijg er gewoon een brok in de keel van.
Dat heb ik gedaan, nota bene met de vriendin die dus nu ook weggaatquote:
weet je, zijn het jouw verwachtingen of die van hen die het probleem zijn?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, nota bene met de vriendin die dus nu ook weggaat. Dus ze zullen het wel totaal niet doorhebben.
Ik denk die van mij. Maar het komt gewoon even hard aan, ook omdat ik al eerder heb gehint om samen ergens naartoe te gaan. En dan gaan ze samen. Nou, dan ben ik niet leuk genoeg om mee te nemen ofzo. Laat dan maar. Misschien maak ik nu van een mug een olifant hoor, maar het is laat en ik ben moe en dan lees je zoietsquote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
weet je, zijn het jouw verwachtingen of die van hen die het probleem zijn?
Dat kan ik me voorstellen dat je het zo voelt. En Of je wel of niet leuk genoeg bent om mee te nemen zou ik niet durven zeggen. Daar ken ik je niet goed genoeg voor. Maar je haalt jezelf naar beneden terwijl je gewoon als jezelf moet blijven. Je bent altijdzo mooi als je jezelf voelt, zowel geestelijk als lichamelijkquote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk die van mij. Maar het komt gewoon even hard aan, ook omdat ik al eerder heb gehint om samen ergens naartoe te gaan. En dan gaan ze samen. Nou, dan ben ik niet leuk genoeg om mee te nemen ofzo. Laat dan maar. Misschien maak ik nu van een mug een olifant hoor, maar het is laat en ik ben moe en dan lees je zoiets
Goh, herkenbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo
Ik voel me gewoon een beetje mutsig, aangezien ik vorig jaar met twee mensen een paar dagen op vakantie ben geweest en nu gaan ze met z'n tweetjes, zonder mij.
Ja is het ook, en daar heb ik een enorme hekel aan als mensen dat doenquote:
Sorryquote:Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Nee,w eer geen korting. had daar ook op de automaat gekeken en daar stond dat ik 2,60 ofzo had teruggekregen, maar dat klopt ook niet. Heb toen ingelogd bij NS, ook hele heisa, en daar stond niks over die 2,60, maar wel dat ik een voordeelurenabonnement had. Kijken of ik morgen een pakje kan lastigvallen op het station.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Had je terugweg nog geen korting cl? Of had je nu ingecheckt voor product erop zettenz?
Ocharme.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo
Hm. Niet leuk.quote:
Previews schrijven van onder andere twee grote spellen, lekker in de tuin hopelijk.quote:
Ja, anders had ik het nu gezien!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Neh, op werk is niks.
Ennuh, mijn droomobject ga ik niet rondroepen op FOK!. Voor je het weet leest 'ie het.
Ik zie mij dat ook nog wel overkomen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:28 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
Hoogbejaarde vernielt garage bij parkeerpoging
Vanavond een feestje, morgen niks waarschijnlijk en zondagmiddag misschien even een terrasje.quote:
Vroegbejaarde.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie mij dat ook nog wel overkomen hoor
Ach meid, ik weet het toch al lang, de rest mag het ook best weten heur!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Neh, op werk is niks.
Ennuh, mijn droomobject ga ik niet rondroepen op FOK!. Voor je het weet leest 'ie het.
Ik dacht: Misschien voelt ze zich nu nóg beter over die goede parkeeractiequote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie mij dat ook nog wel overkomen hoor
Moet ik je opvangen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
pfoe weekend!
ik val ook echt bijna om
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Kitten in spé is heel ziek, dus toch geen nieuwe kitten voor ons.
oh sorry! na een dutje en wat eten ben ik er helemaal boven op!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach meid, ik weet het toch al lang, de rest mag het ook best weten heur!
Alsof M.R. op Fok! rondhangt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Neh, op werk is niks.
Je weet maar nooit!quote:
Pyjamadag!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:30 schreef Tegan het volgende:
Straks opstaan en de hele dag niets doen.
Alhoewel, met dit weer is het gewoon een naakt-rondlopendag vind ik!quote:
Ondergoed mag ook, alhoewel dat een hoog omagehalte heeft. Lingeriedag dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:38 schreef Tegan het volgende:
Ondergoeddag dan. Naakt gaat te ver
.
Net als naaktslapen is dat ook te koud als je geen menselijke thermosfles van 37° naast je hebt liggen.
Ik ga zo naar het strand. Dames met en zonder bikini bekijken.quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:45 schreef Tegan het volgende:
Succes.
Ik ga lekker de hele dag relaxed op de bank hangen.
wel leuke slippers?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
ze hadden helemaal geen leuke laarsjes
.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
slippers
ik ben een zwarte slipper kwijt en hoop dat die nog bij m'n ouders ligt, want die liepen het lekkerst
blote voetenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:18 schreef Tegan het volgende:
Ik draag nooit slippers. Behalve op het strand. Schoenen of blote voeten.
die heb ik niet nodigquote:
op een dag als deze draag ik best slippersquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:18 schreef Tegan het volgende:
Ik draag nooit slippers. Behalve op het strand. Schoenen of blote voeten.
Ik draag dan ballerina's of sandaaltjes. Ik haat het als mijn schoen steeds bijna uitvalt, en bij slippers is dat gewoon marteling voor mij danquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op een dag als deze draag ik best slippers
ik heb ook allemaal speciale
zo heb ik heel heel mooie roze met kwartelveertjes
ballerinas heb ik ook veel ja maar dat is meer om naar mijn werk te dragen of zo als het warm isquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik draag dan ballerina's of sandaaltjes. Ik haat het als mijn schoen steeds bijna uitvalt, en bij slippers is dat gewoon marteling voor mij dan.
heeft iedereen dezelfde?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:31 schreef Tegan het volgende:
Op het werk heb ik gewoon werkschoenen.
katten zijn geweldig. Wil er zelf ook een... zonde van de jurk, maar wel makkelijk .. je had er genoeg toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb trouwens net mijn jurk uit gedaan omdat ik niet wou dat ie vies werd want ik wil hem vanavond nog aan
ploft meteen de kat er op![]()
ja dat helpt niet suffe kat
ja dat heb ik dus met laarsjes want die vind ik nooit zo leukquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:32 schreef Tegan het volgende:
Sandalen heb ik ook niet veel, eentje ofzo. Maar ik draag vaak schoenen helemaal kapot. Zoals mijn huidige ballerina's, die moeten echt weg, maar ik heb nog geen alternatief.
hahaha ach, je hebt in ieder geval jonge mesnen ipv oude mensen die willen dat je altijd stil bentquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
oh en ik krijg 2 nieuwe buurvrouwen vandaag
huis staat al een hele poos te koop (en nog 4 andere in het gebouwdus ze komen er ook niet snel vanaf gok ik) en nu komen er 2 studentes in wonen blijkbaar
hopelijk zijn ze sympathiek of heel rustig (en dan mogen ze best stom zijn, als ik er maar geen last van heb)
niet echt want het is wasdagquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:33 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
katten zijn geweldig. Wil er zelf ook een... zonde van de jurk, maar wel makkelijk .. je had er genoeg toch?
nou dat hoeft helemaal niet hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:34 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
hahaha ach, je hebt in ieder geval jonge mesnen ipv oude mensen die willen dat je altijd stil bent
heh zeikerds heb je in allerlei vormen en matenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat hoeft helemaal niet hoor
schuin hier onder woonde mensen van 86 en 89 en die waren reuze sympathiek en boven mij wonen 2 twintigers die komen klagen als de muziek na 8 uur nog hard staat
Net beweerde je nog het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 3 september 2011 16:36 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
heh zeikerds heb je in allerlei vormen en maten
ja he! heel irritant en weinig sympathiekquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Net beweerde je nog het tegenovergestelde.
En het valt me op dat je dat vaker doet.
oh ik vond hem altijd zo grappig!quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom hij weg is, geen idee, dacht paar dagen terug ineens dat mijn sig wel weg mocht.
ja , als iemand zegt dat het net andersom is dan is het anders dan ik zei.. dus kan ik niets zeggen of mijn ongelijk bekennenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Net beweerde je nog het tegenovergestelde.
En het valt me op dat je dat vaker doet.
iddquote:
Dat is dan weer jouw mening .Maar in dit geval heeft de ander gelijk... en niet ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
misschien moet je minder dingen roepen waar je niets van weet dan hoef je ook niet telkens je ongelijk te bekennen
of een ruggengraat kweken
wie zegt dat die ander dan automatisch gelijk heeft?
al met al vind ik het nogal een irritante en vreselijk onaantrekkelijke eigenschap
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:12 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dat is dan weer jouw mening .Maar in dit geval heeft de ander gelijk... en niet ik.
Je hebt in zoverre gelijk dat ik minder moet generaliseren.
En net als iedereen heb ik ook niet alleen maar goede eigenschappen
Het is toch ook wel met regelmaat een hork eerste klas die kerel van je.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
nou relaxed
vriendje en ik zouden vanavond frietjes eten
nu zit ie bij vrienden en hebben ze honger en gaan ze nu frietjes eten (want dat klonk toch wel lekker)
dus ik van oh maar ik kan over een kwartier op de fiets zitten naar jullie dan eet ik mee
nee dat duurt te lang
dus nu kan ik het allemaal zelf maar uit zoeken
en dan ook niet snappen dat ik het niet zo aardig vind dat ie mij laat zitten
op zich wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is toch ook wel met regelmaat een hork eerste klas die kerel van je.
Bij deze hoeft rhubarbje ook geen frietjes meer alleen te eten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou dat nooit durven, friet met Rhu afzeggen.
de laatste die me gedumpt heeft terwijl we frietjes gingen eten was hijquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef kedge het volgende:
[..]
Bij deze hoeft rhubarbje ook geen frietjes meer alleen te eten.
Patat eten met jou dat wil ik wel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
de laatste die me gedumpt heeft terwijl we frietjes gingen eten was hij![]()
blijkbaar wil niemand meer met mij frietjes eten
zou het helpen als ik mensen vraag of ze patat willen? dat is nogal een hot topic heb ik begrepen
FF de agenda erbij pakken.quote:
Je bent nu van harte welkom.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik heb nu honger... niet in november of zo
PATAT!quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik kan echt niet!
het is de verjaardag van mijn papa
en mijn zusje gaat al niet omdat ze boos op hem isdus dat is allemaal al pijnlijk genoeg en zo
en als ik dan frietjes ga eten bij onbekende ipv langs ga word het al helemaal een crisis
Ik ben inmiddels klaar met eten dus de patat hier is op.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
ja godverik heb nog steeds geen friet
Snel langs fietsen dan... heb hier een frituurpan vol en 3 hongerige mensen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ga gewoon halen dan!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
Je kent rhu toch, die wordt bediend, die haalt dat niet zelf.quote:
Je moet wat voor lekkere frietjes overhebbenquote:
quote:
Oh ja.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent rhu toch, die wordt bediend, die haalt dat niet zelf.
Je moet gewoon wel gaan zodat ze jou kan gebruiken om vriendje jaloers te maken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja.
Als ik niet gisteren de beest had uitgehangen ging ik wel friet met haar eten maar ik heb het gevecht met de fles grandioos verloren deze keer
Al die smoesjes steeds.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja.
Als ik niet gisteren de beest had uitgehangen ging ik wel friet met haar eten maar ik heb het gevecht met de fles grandioos verloren deze keer
Je moet dan ook maximaal gebruik maken van je talenten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is toch ook wel met regelmaat een hork eerste klas die kerel van je.
Het lijkt vriendje wel. Die poeiert rhu ook altijd zo af.quote:
Absoluut. Ik denk dat rhu heel goed is in incasseren dat ze het maar blijft pikken van hem.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:03 schreef Litpho het volgende:
Je moet dan ook maximaal gebruik maken van je talenten.
Sinds wanneer geven we het water niet meer de schuld? Of is T. tegen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het lijkt vriendje wel. Die poeiert rhu ook altijd zo af.
Dan nog. Dat incasseren gaat een tijd goed, maar op een gegeven moment bijt ze toch een keer een oor af, als een ware Rhu Tyson.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk dat rhu heel goed is in incasseren dat ze het maar blijft pikken van hem.
Ik heb liever dat ze vriendje aan de kant zet, dan dat ze de kraan nooit meer gebruikt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:05 schreef Litpho het volgende:
Sinds wanneer geven we het water niet meer de schuld? Of is T. tegen?
Goed punt. In de tussentijd ga ik wel gewoon verder met het mijden van Tilburg.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze vriendje aan de kant zet, dan dat ze de kraan nooit meer gebruikt.
Dat zal 'm leren haar haar frietje te ontzeggen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:06 schreef Litpho het volgende:
Dan nog. Dat incasseren gaat een tijd goed, maar op een gegeven moment bijt ze toch een keer een oor af, als een ware Rhu Tyson.
Move over!quote:
Dat sowieso. Als een frietje op zaterdagavond de highlight is van je weekend, dan weet je dat je in de verkeerde woonplaats zit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:08 schreef Litpho het volgende:
Goed punt. In de tussentijd ga ik wel gewoon verder met het mijden van Tilburg.
Precies. Biologische appeltaart is veel beterquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als een frietje op zaterdagavond de highlight is van je weekend, dan weet je dat je in de verkeerde woonplaats zit.
Wat dacht je er van om voor mij een frietje te halen?? Een lange uhh frikandel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:08 schreef Litpho het volgende:
Goed punt. In de tussentijd ga ik wel gewoon verder met het mijden van Tilburg.
Een duidelijk bewijs van mijn kunnen om een vrouw te binden en boeien. Rhu mag zich vereerd voelen dat ze daar van mag meegenieten.quote:
Is ze al gewend aan patat?quote:
Met mayo ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je er van om voor mij een frietje te halen?? Een lange uhh frikandel.
Je hebt je lasagne ontdooid? Hoe bevalt je bankdag tot zover?quote:
*zuidwester aantrekt, storm trotseert*quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hoe deed jij dit.
Ik WIL frietjes.
Nope. Ik heb kipreepjes met een hele hoop groentes en een zelfbedacht kruidenmengseltje gewoktquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt je lasagne ontdooid? Hoe bevalt je bankdag tot zover?
Wat heb je allemaal gemengd?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Nope. Ik heb kipreepjes met een hele hoop groentes en een zelfbedacht kruidenmengseltje gewokt.
Allochtonen die zich weigeren aan te passen...quote:
Ik benader het positief, misschien vind je nu een droomhuis dat nóg dichterbij is. Tegen die tijd zet ik mijn appartement wel te koop, speciaal voor jou, ok?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Air, Mn droomhuis is verkochtdus kom niet in de buurt wonen
ah hij is dus hitsigquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:20 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg net een smsje van een hele oude date. En ik maar denken dat ik hem voorgoed had afgeschrokken laatste keer dat ik hem zag![]()
.
Wie niet met dit weer?quote:
Een droomhuis in DH? Bestaan die?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Air, Mn droomhuis is verkochtdus kom niet in de buurt wonen
Ze vinden me hier anders bijna allemaal heel aardig, niet zoals dat gezin een straat verder die ze liever zien verhuizen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
Allochtonen die zich weigeren aan te passen...
Zeker nog nooit patat met ze gegeten?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ze vinden me hier anders bijna allemaal heel aardig, niet zoals dat gezin een straat verder die ze liever zien verhuizen.Mijn g is lief en schattig.
Knoflook, ui, prei, wortel, paprika, lenteui en komkommer. Kip. En dan paprikapoeder, kerrie, cayennepeper, zout, zwarte peper, rozemarijn. En wellicht nog wat dingen die ik vergeten ben. Maar het is iig erg goed gelukt en helemaal niet te gekruid waar ik bang voor wasquote:
L. heeft een pluisjestruifetisj?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ik, ik zit met een wintertrui aan.
DHquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een droomhuis in DH? Bestaan die?
[..]
Ze vinden me hier anders bijna allemaal heel aardig, niet zoals dat gezin een straat verder die ze liever zien verhuizen.Mijn g is lief en schattig.
Cayennepeper...quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:23 schreef Tegan het volgende:
Knoflook, ui, prei, wortel, paprika, lenteui en komkommer. Kip. En dan paprikapoeder, kerrie, cayennepeper, zout, zwarte peper, rozemarijn. En wellicht nog wat dingen die ik vergeten ben. Maar het is iig erg goed gelukt en helemaal niet te gekruid waar ik bang voor was![]()
.
Dan is 'ie zeker hitsig en heeft hij z'n kansen-uit-het-verledenlijstje nog es doorgenomen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
Laatste keer dat ik hem probeerde te zoenen wees hij me af.
als mannen hitsig zijn en andere dames niet reageren, werken ze gewoon verder hun lijstje af hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
dattum dus ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is 'ie zeker hitsig en heeft hij z'n kansen-uit-het-verledenlijstje nog es doorgenomen.
Wat stuurde 'ie naar jou?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik heb wel van me af gebeten net hoormaar hij snapt het niet
Naja we zullen zien
we moeten zo naar die verjaardag
als ie er over 20 minuten nog niet is ga ik alleen
snif
Zeggik!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
als mannen hitsig zijn en andere dames niet reageren, werken ze gewoon verder hun lijstje af hoor
Uhhh, die haalt Lit inderdaad altijd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
Zeker nog nooit patat met ze gegeten?
Nee, ik heb gewoon het gevoel dat het winter is.quote:
Hij is vast homo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe ver is ver?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef Tegan het volgende:
Hij woont echt wel te ver weg om even te komen neuken.
Als de nood echt hoog is...quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:27 schreef Tegan het volgende:
Hij woont echt wel te ver weg om even te komen neuken.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
Dan is 'ie zeker hitsig en heeft hij z'n kansen-uit-het-verledenlijstje nog es doorgenomen.
Netjes tegelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
als mannen hitsig zijn en andere dames niet reageren, werken ze gewoon verder hun lijstje af hoor
Pijnlijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zegt de man die een neukvoorstel van CL afwees omdat het te ver lopen was.quote:
Samenvatting: Lang niet gesproken. Hoe is het met je studie? (Ja, zolang geleden is hetquote:
Ah, geen hoge nood, maar waarschijnlijk heeft 'ie een scharrel die serieus aan het daten is geslagen en zoekt hij een opvolger.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef Tegan het volgende:
Samenvatting: Lang niet gesproken. Hoe is het met je studie? (Ja, zolang geleden is het.) Verder lekker weekend en groetjes uit Den Bosch.
Dat geloof ik niet. Q was/is toch DE stalker van CL?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
Zegt de man die een neukvoorstel van CL afwees omdat het te ver lopen was.
Hij weet niet dat ik nu op mezelf woonquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de nood echt hoog is...
Of nu is het noodzaak om te blijven slapen en het morgen nog es dunnetjes over te doen.
Blijkbaar is het teveel moeite als je meer moet doen dat lafjes liggen rukken in de struiken bij het slachtoffer in de buurt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
Dat geloof ik niet. Q was/is toch DE stalker van CL?
Mja, dat was geen verrassing.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, geen hoge nood, maar waarschijnlijk heeft 'ie een scharrel die serieus aan het daten is geslagen en zoekt hij een opvolger.
Een mooie opener voor je SMS terug. 'Ik woon inmiddels op mijzelf en heb vanaaf nog niks te doen. Hoe laat ben je hier?'quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:30 schreef Tegan het volgende:
Hij weet niet dat ik nu op mezelf woon.
En er was bier.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is het teveel moeite als je meer moet doen dat lafjes liggen rukken in de struiken bij het slachtoffer in de buurt.
Ongetwijfeld.quote:
Alleen nu rest nog de vraag of ik wel met hem wil neuken na die afwijzingquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooie opener voor je SMS terug. 'Ik woon inmiddels op mijzelf en heb vanaaf nog niks te doen. Hoe laat ben je hier?'
Spelletjes spelen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
Alleen nu rest nog de vraag of ik wel met hem wil neuken na die afwijzing. Ik kan natuurlijk wel alleen kijken hoe gewillig hij is
.
Als je spelletjes gaat spelen, doe dat niet op je drempelquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen nu rest nog de vraag of ik wel met hem wil neuken na die afwijzing. Ik kan natuurlijk wel alleen kijken hoe gewillig hij is
.
Want daar hangt nog geen cam?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je spelletjes gaat spelen, doe dat niet op je drempel.
dat kun je toch altijd daarna nog beslissen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
En andersom als hij je al afwijst om te kussenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Als het een type is wat niet met teleurstelling overweg kan, zou dat tot meer drama kunnen leiden. We verwachten hier hoe dan ook een volledig rapport.quote:
dan smst ie toch niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:36 schreef kedge het volgende:
[..]
En andersom als hij je al afwijst om te kussen
Mja, ik ben daar veel te braaf voor. Zomaar neuken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kun je toch altijd daarna nog beslissen?
als je wel wil heb je straks een leuke kerel in bed en als je niet wil tja dan is hij ook eens afgewezen
zal hem geen kwaad doen
Als hij hier meeleest kan hij natuurlijk dan T. nog eens afwijzen. Wat unfair zou zijn.quote:
ooh dat was juist het heerlijke aan op jezelf wonen hahaquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik ben daar veel te braaf voor. Zomaar neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |