Precies!quote:Op donderdag 1 september 2011 08:21 schreef JDude het volgende:
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, jááá die lacht de hele dag
quote:Op donderdag 1 september 2011 08:21 schreef JDude het volgende:
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, jááá die lacht de hele dag
Ja, heb je dat handige papiertje niet thuisgekregen dan? Met alle vernieuwingen per 1/9?quote:Op donderdag 1 september 2011 08:58 schreef CherryLips het volgende:
o mooi, Ziggo heeft weer een zender uit het pakket geflikkerd
Dan heb je UPC nog niet gezien, die zijn weer een zooi zenders aan het verwijderen.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:58 schreef CherryLips het volgende:
o mooi, Ziggo heeft weer een zender uit het pakket geflikkerd
Ja dus ik had het wel verwacht, maar tochquote:Op donderdag 1 september 2011 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, heb je dat handige papiertje niet thuisgekregen dan? Met alle vernieuwingen per 1/9?
PHP en Perl doen dat. Python valt nog wel meequote:Op donderdag 1 september 2011 09:29 schreef LostInSpace het volgende:
Php? Doe er dan maar meteen wat Perl en Python bij als we toch bezig zijn. Weet ik iig zeker dat ik een ochtendhumeur krijg
Daar zal wel een prijskaartje aan hangen. Ondanks gratis. En je hebt zo'n speciale ontvanger nodig denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus ik had het wel verwacht, maar toch
Hoe zit dat eigenlijk met die gratis films via on demand? Dat zie ik net pas op de website staan.
Ik heb wel zo'n box. Zo meteen zit ik allemaal films te kijken die toch 4 euro per stuk kosten ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zal wel een prijskaartje aan hangen. Ondanks gratis. En je hebt zo'n speciale ontvanger nodig denk ik.
OJA! Dat was het. Je moet volgens mij per film 1,95 betalen ofzoiets.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n box. Zo meteen zit ik allemaal films te kijken die toch 4 euro per stuk kosten ofzo
En elke consumentenbondblaat vindt dat geen bedrog? Wow, mooi land.quote:
Ik heb twee foto's ingeleverd en dat hele ding nooit gekregenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik.voel me n oude student, met mn ovchip van de allereerste lichting iedereen heeft n kaart met hip geel achterkantje tegenwoordig
Dit!quote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Pheno het volgende:
Jij bent nog student, ik ben gewoon oud en heb nooit een hippe ovchip gehad!
Idem. En elk jaar wilde ze opnieuw die foto's.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee foto's ingeleverd en dat hele ding nooit gekregenIk ben pas oud!
Dat had ik ook wel kunnen gebruikenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog n half jaar student hopelijk! ga wel n cursus volgen mbt gestructureerd studeren enzo voor mensen met uitstelgedrag enzo, vanaf volgende week is dat 6x
Heb hier precies hetzelfde.. In het begin erg enthousiast, maar als het echt moet gebeuren telkens uitstellen.. Ben benieuwd of het wat is..quote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja t klinkt nuttig en ben mijn uitstelgrdrag en er.niet.aan kunnen zetten zat, wil.dit laatste half.jaar gewoon ff goed afsluiten haal t steeds net omdat ik er te weinig aan.doe
Of jij hebt gewoon dikke vingers.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Spatie en punt zitten veel te dicht op elkaar
Worstenvingertjesquote:Op donderdag 1 september 2011 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon dikke vingers.
ik heb altijd dat hoe drukker ik het heb hoe meer ik werk?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog n half jaar student hopelijk! ga wel n cursus volgen mbt gestructureerd studeren enzo voor mensen met uitstelgedrag enzo, vanaf volgende week is dat 6x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |