Ik geloof het wel, via de TU/e website wordt ik namelijk altijd doorgelinkt naar onderwijs.tue.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
T is voor mij even geleden, maar is OASE de nieuwe OWINFO? Daar stonden eerst de roosters op
Zover ik weet is maandag gewoon een normale college/studiedag. Maar hoe weet jij dat je maandag pas een mail krijgt met je rooster?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ga ervan uit dat jij dit jaar start met technische informatica. Als het goed is dan krijg je in dat geval maandag via een mail je rooster doorgestuurd (Excel-sheet). Maandag zijn er nog geen studiegerelateerde activiteiten. Ik weet niet ofdat het nodig is om dat zelf te doen maar als je via OASE nu een individueel aangepast rooster wil dan moet je alle vakken selecteren maar wellicht doet de universiteit dat toch nog zogauw de groepen zijn gevormd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap dat ik mij dan heb kunnen aanmelden voor `Technische Informatica`
Mandy & Lisa
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:18 schreef xCore het volgende:
Oh wat een stelletje prutsers zijn het daar ook...
Had ze voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd. En zowaar kreeg ik vanochtend iets terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch knap dat ik mij dan heb kunnen aanmelden voor `Technische Informatica`
gr gr
Ik start zelf ook met een studie aan de TU/e, ik had twee weken geleden even een mailtje gestuurd met de vraag hoet het nu zit met de eerste lesweek aangezien daarover niets werd vermeld door de TU/e.quote:Zover ik weet is maandag gewoon een normale college/studiedag. Maar hoe weet jij dat je maandag pas een mail krijgt met je rooster?
Als het goed is zijn er maandag al gewoon college's hoor. Je kan dit allemaal terug vinden op owinfo.tue.nl of op dat nieuwe OASE maar dat is ruk. Daar staat ook gewoon je rooster voor maandag al.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik start zelf ook met een studie aan de TU/e, ik had twee weken geleden even een mailtje gestuurd met de vraag hoet het nu zit met de eerste lesweek aangezien daarover niets werd vermeld door de TU/e.
Voor zo ver ik het begrijp zijn er maandag enkel activiteiten die niets met een studierichting te maken hebben i.v.m. de opening van het academische jaar maar ik steek er niet mijn hand voor in het vuur. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze maandag pas het rooster sturen als er dezelfde dag al verplichte activiteiten zijn.
Ook @ spoiler
Met dit soort dingen lijken ze daar erg slordig te zijn.
Nog een paar voorbeeldjes:
- voor je studentenpas moet je een foto meeleveren bij de inschrijving maar voor je sportpas kan je gewoon even een foto laten maken met een cameraatje
- aparte sportpas terwijl het technisch geen probleem is om die sportpas op de studentenpas te zetten (is omwille van ICT-reden dat ze dat niet doen)
- slechte software, zo is OWInfo veel te traag omdat het onnodig vaak herlaadt bij het aangeven van een eerste keuze in de menuutjes (richting) terwijl er nog 2 keuzes (jaar + kwartiel) oeten volgen, bij de webcolleges staan de vakcodes gemeld, niet de vaknamen (lekker gebruiksvriendelijk)
Bij een TU zou je toch een wat professionelere ICT verwachten. Schijnt iets met vriendjespolitiek te maken te hebben.![]()
Nu ja, zolang de studies zelf maar goed zijn en in ieder geval hebben ze daar sublieme sportfaciliteiten.![]()
Ik denk ook dat dat de reden is maar dan nog is er softwaretechnisch toch geen reden waarom dat niet op de studentenpas zou kunnen worden gezet zonder erg moeilijk te moeten doen? Die studentenpas kan geprogrammeerd worden zodat je die kan scannen om bijv. een deur te openen.quote:Dat met die pasjes heeft volgens mij gewoon te maken met het feit dat het sport centrum niet alleen voor TU/e studenten is. En ze hebben daar gewoon een eigen registratie. En inderdaad een eigen camera voor je pasje wat ze ter plekke aanmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |